- 1055 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KİMİN İÇİNDİ BU ŞARKI
Otobüse binmiş gidiyordum varacağım yere,elimde çantam ve birde telefonum vardı .Açtım bir radyoyu dinlemeye başladım çıkan şarkıyı,bir aşk şarkısı çalıyordu...
Sonra yorumlar gelmeye başladı...bazıları işte bu benim şarkım diyordu,bazıları bu tam beni anlatmIş,kimisi bizim aşkımızda böyle bitti diyordu...KİMİN İÇİNDİ BU ŞARKI?
Ortada olan şarkı bir taneydi,ama dinleyen kişi sayısı binlerce,ve bunu kendine göre yorumlayansa her dinleyendi.
Herkes öyle kenetlenmiştki kendi haline;sadece kendisi için olan birşey sanıyordu aşkı,sevgiyi ve kederi...
Dertlerimiz sorunlarımız birbizine benziyordu belki..., belki değil öyleydi zaten yoksa aynı anda herkes aynı kefeye koyar mıydı ?kendini ...
Aşk benliğimizi öyle bir sarmışki,insanız nihayetinde bir insana duyulmasa bile aşk,,,,,,;dağa,taşa,kurda kuşa oluyor hiç değilse,Her zaman yaradılana olunmasa bile yaradana,da oluyordu işte...
Aynı anda aynı şeyleri binlerce kişiye yaşatan bir varlıktı aşk,
Sadece kendin acı çekmiş gibi,seni kimse anlamaz ve anlayamaz gibi birşeydi aşk,
Dillerden hiç düşmeyen ,sadece düşmüş gibi gözüken bir şeydi aşk,aşk öyle bir şeydiki,
Hiçbir şeyden her şey çıkarabilmek, bir çok şeyden herşeyi silebilmekti hatta ...Aslında fazla söze gerek kalmamıştı zaten, Herkes aşkı kendine göre tanımlamaya başlamıştı bile ...bu arada şarkı çoktan bitmiş bense varacağım yere gelmiş,geçmiştim bile artık son duraktaydım.Ey aşk dedim bi an başıma neler açtın .
Gerçek aşkı ve aşık olanı bulmak ne güzel bu hayatta ömrümüz aşkla dolsun,herşey aşkolsun dileğiyle
... NE GÜZEL BİR ŞEYDİ AŞK ,YA YARADILANA YA DA, YARADANA DUYULAN BİR SEVGİYDİ AŞK...
YORUMLAR
BETÜL KAYA
BETÜL KAYA
BETÜL KAYA
Güzel yazın güneş gibi aydınlattı içimi.. Aşk yoktur diyenler aşkı hiç tatmayanlardır. Aşk insanın başına gelen en güzel şeydir. Aşk ölürmüş aşk sürmezmiş bir sürü şeyler söylenir ama öyle ya da böyle yürek, aşkı mutlaka tatmalı. Ben bu aşk denen harika duyguya 21 yaşında tutulmuştum. İlk aşkımla da evlendim. Allah herkese aşkla başlayan beraberlikler nasip etsin. Sevgilerimle canım. Yine çok beğendim yazını. Sağlıcakla kal..