- 1385 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KÜSTÜREN HAYAT...
HAYAT, küstüm sana..ve sen de ne varsa, yazına kışına o çok sevdiğim baharına...kurduna kuşuna, börtüne böceğine, kadınına erkeğine, yaşlısına gencine..yüzüme gülümseyen günahsız çocuklarına bile küstüm...yanımda olan, sana en yakınım diyen uzağımdakilere de...küstüm işte..HAYAT...barışmamız zor artık gitmek istiyorum ...senden çok uzaklara, yüzüme gülüp hep ağlatan HAYAT...
Düşünüyorum, küsmek için bahanem çok, mutlu olmaya bahanem varsa da gözüm onları görmüyor..demek ki, bende olan güzellikleri gölgeliyorsun zalim HAYAT..
Senle yarışamam,sana gücüm yetmez..belki böyle istiyorum yenilgi hoşuma gidiyor...
Belki de çok zayıfım, hayır bu alemde bende varım ve bende ben de sesimi yükseltmek istiyorum diyemiyorum...Desem neye yarar HAYAT...
Rüzgarına,karına boranına,ayına güneşine, çiçeklerine ağaçlarına, gülüne bülbülüne..
velhasılı, sen de ne varsa...küstüm HAYAT....
HATİCE SARITAŞ
29-KASIM2010
YORUMLAR
bazen insan yaşamın girdaplarında savaşırken hayata küsmüş gibi olsada yaşam devam ettiği sürece hep içimizde bir umut vardır yarınlara dair..
düşün adaşım bu gün bu dünyadan göçsek gitsek üzülmel için bile biz olmayacağız..
demekki üzülmek bile hayatın bir tadı..
biber acıdır ama hele adanalı olarak seversiniz..
...hayat ..kadere inat..seni baştan yaşayacağım...
güzel sayfana gülücükleri bırakıyorum adaşım.
sevgimle kal.
BEN SİZİN KÜSTÜREN HAYAT makalesinde düşüncelerinize katılmıyorum hemşerim,siz ayrı dünyaların insanısınız bütün hayatın güzelliklerini kalbinizde taşıyan yüreği insan sevgisi ile dolu olan bir kişiliğiniz var.Bu nedenle asla küsmemelisiniz.hayat size bütün güzellikleri bahşetmiş en güzeli de gönül güzelliği,bence hayata dört elle sarılmalısınız karamsarlık insanı felakete götürür,ne düşünürsen o istikamette yol alırsın.hayat yolunun hem inişi ve hem de yokuşu vardır .arıları düşünün hem balı vardır hemde iğnesi balı tatlıdır ama iğnesi acı,bu kadar karamsar olmanıza inanamıyorum
Bu makalenizde duygusallığınızı ön plana çıkarmışsınız,Tebrik ediyorum ama kendiniz hakkındaki düşüncelerinize katılmıyorum,gönül zenginliği olan insanlar hayata asla küsmezler size de Hayata küsmek yakışmaz selam ve sevgilerimle
ak ozan tarafından 12/11/2010 9:34:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
HATİCESARITAŞ
yapma can bacım bu kadar üzüntü hayra alamet deyil MEVLAM dert veriyorki ilerde sabrın mkafatını görelim...acılar ..acılar ..tükenmeyen acılarr..sakın ölümü düşünme sabret ve şükür de yeter..zaten zamanı gelince kara toprak alacak ...ve o güne kadar nefsimize yenilmeyelim....yazını aglıyarak okudum..gülüsemen için sayfana bir kucak ISPARTA GÜLÜ bırakıyom .ve seni ALLAH A EMANET EDİYORUM ....