- 3293 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
CENNET DOSTLARIMA
Yürek Dostlarıma. CENNET YÜREKLİLERE
“hayatıma tek başına başlamıştım, bir kasım günüydü… Yalan değil Cuma namazı vaktinde doğmuştum… Tek başımaydım; ama şimdi anladım ki birçok bedende yaşıyorum; çok sağ olun can dostlarım…”
1
Sürünürüm bir gece bedenimden ayrı bir yerde… Hayallerim sevişir; sokak başlarında ruhumu ararım. Yalan değil! Bir yerde benim için atan bir yürek dostluğu var sanırım, adını daha bilmesem de, sesini hiç duymasam da benim için atan bir yürek işte!
—kendime kaçışlarımın 24. yılındayım be anne! Çok yalnızım, savunmasızım anlayacağın çaresizim. Korkuyorum! Bir aptallık yaparmıyım, diye; artık korkmuyorum yaptım onu bir kere… Yanıldım! Pişmanlıktan daha öte bir söz varsa, o beni anlar.
—gençlik yenilişleri… Hepsi önümde sanki benden bir işaret bekler gibiler ve bende sanki kanadı kırık kuş gibi her defasında kanıyorum ya, çareyi onlarda arıyorum ya inan sığınacak liman çoğu kez mezar be anne!
Çok savaştım çok kaybettim… Ama anne hiç savaşmasaydım yine kaybedecektim. Üzülme olur mu? İnan bak bu sefer kazandım.
2
…dostluk biz söz olsaydı hayatımı onu araştırmaya adardım. Eve dönüş heyecanının ardından duş aldım; sonrası belliydi şaşkınlığımın beni bu kadar mutlu edebileceğini bilemezdim ki-namaz şükrümün en güzel yanındaydı! Bu sefer yüreğime ulaşan dualarıyla, iç sesleriyle hayatıma ortak olan CAN DOSTLARIM için ben açtım ellerimi semaya… Yanılmadım! Duası kabul olanlara ben sığındım.
( Hayatıma yürekten girdiğiniz için… Dualarınızda ismim geçtiği için… Hayatta pek çok sorun varken benim için diğer dertlerinizi askıya aldığınız için… Hiçbir zaman umutsuzluğu bir iyilik olarak görmediğiniz için… Yüreğinizden yüreğime akıttığınız o sevgi çoğalması için ALLAH SİZDEN BİNLERCE KEZ RAZI OLSUN…)
Benim için dostluk;
Cumartesi(vefalı kardeşim), “godot, iklimkonuk, saba35, kyrie, andaç, Gulrengi, fatoş,akdenizce,Neslihan yazıcılar,alibülent(süperşiirdi),pisipisi,oktayzerrin,ceynan,erolbaşcı,anaysa,yama,yıldız,serin, ahlaz,eldeki iz,savtur,horozigo,aynil,ansızın,makman,kargülüalmıla,ezom,ilhanim,karya,cetiner07,
nöbetçişair,yasakukla,keçe,hüma,yamur,gözyaşı, sergio06,İlayda,ömür,selinyıldız,mrvmutlu,direniş,İlyas,hobbit,renginalacaatlı,gülenaz,alwaysyou,loreena,aytekin,hüzzam,gülizarözlemsaraçoğlu,mutedildalgalı,hacıali(yürekli amcam)Kocasinan,lacivertiğnedenlik,karakalem” yürekli dostlarım….
Ve
asimaral(canım annem) labirent(geldim üstadım) ve olgunekinci(canım babam) yorgundukalem,ilkerpamukçu ve atillayekta(canım abilerim)ayşegüntezcan,sensizim yine ve sessizlik(canım kardeşlerim) suskunum ve derin mavi(canım aşıklarım)
ve tüm edebiyat defterindeki dostlarıma: yürekten sağolun...
BİLİYORUM BENİM İÇİN DOSTLUK YÜREKTEN BAĞLANMAKTIR…BENİM İÇİN CENNET YÜREKLİ KİŞİLERİN KALBİNDE ATMAK DEMEKTİR…EDEBİYAT DEFTERİNDEKİ TÜM YÜREKLİ DOSTLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM…DULARINIZLA YAZIYORUM VE YAŞIYORUM…
—ALLAH RAZI OLSUN… CENNETİ YAŞATTINIZ BANA…
YORUMLAR
.................Şiirler,yazılar her zaman kalıcıysa ve sadece kişinin yüreğine,kendine hassa,insanlar en güzel birbirlerini böyle tanıyabilirler diyorum.Sevgi ,Yaradanın yüreklerimize verdiği en güzel melektir.Dua;gözyaşlarıyla yazılmış bir mektup, bir bekleyiştir.İnşaallah Mevla'nın izniyle daima sağlıklı ve mutlu ol...Sevgiyle kal..............................
Aramıza hoş geldin Değerli Emre Onbey,
Cenab-ı Hak şifa ihsan eyledi. Ve bu sitedeki yazılar ve forumlar bizlere gösterdi ki, hiç tanımadıkları bir insan için üzülüp de manevi kardeşlik kuran, kardeşinin derdiyle dertlenen güzel insanlar hala mevcut. Şer bildiğimiz bir kaza ne hayırlara vesile oldu.. Allah tekrarından hepimizi muhafaza buyursun. Tekrar geçmiş olsun.
HOŞGELDİN KARDEŞİM
SENİ TANIMAM AMA YÜREĞİNİNİN SICAKLIĞINI,İYİLİĞİNİ,BEYEFENDİLİĞİNİ TANIRIM.( ASLINDA BUDA SENİ TANIMAM ANLAMINDA BENCE.)
BU YAZINI OKURKEN YANAĞIMA DÜŞEN BİRKAÇ DAMLA VAR,ÇOK SULUGÖZÜM BEN ..AYIP MI? DEĞİL .
DEMEK HALÂ İNSANIM ÇOK ŞÜKÜR.YARADILANI YARADANDAN ÖTÜRÜ SEVEBİLME ÖZELLİĞİM HALÂ BENİMLE.
YİNE ŞÜKÜR Kİ KARDEŞİMİZ BİR VESİLE İLE YAZMAYA BAŞLADI.
ALLAH SENDEN DE RAZI OLSUN İNŞ.
ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN DİLERİM
***SAYGILARIMLA****