- 1966 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
YASAK AŞK
Senden nefret ediyorum demiştim sana. Senden tiksiniyorum, nefesini bile duymak istemiyorum demiştim. Senin kokun, beni esir almış, hapsetmişti benliğimi. Sensiz yaşayamıyor, seninle tam oluyordum sanki.
Aşk mıydı ? Yoksa alışkanlık mıydı ? Bilemiyordum. Seninle, bilinmeze doğru gidiyordum. Bana zarar veriyordun, görüyor fakat “ Hayır “ diyemiyordum.
Bir gün aklım başıma geldi. Senden ayrılma kararı aldım. Ayrılacaktım. Senin esirin değildim. Olmayacaktım. Kuklan değildim. Ben, iradeli bir insandım. O gece karar verdim. Ertesi gün, sen olmayacaktın artık hayatımda. O gece son kez buluştuk seninle. Son kez… Elveda dedim sana ama sessizce… Sesli söyleyemedim çünkü yine ikna edecektin beni yalan sözlerinle.
Ayrılığın ilk günleri çok koydu bana. Her an aklımdaydın. Her yerde senin kokunu alıyordum. Seninle olan hatıralarım canlanıyordu. Kahve içerken sen vardın. Yatmadan önce sen vardın. Kahvaltıdan sonra sen vardın. Yemekten sonra olman çok hoşuma giderdi. Bunları unutamıyordum. İyi ve kötü günler geçirmiştim seninle. Bunları unutmam çok zordu, biliyordum. Dayanmak zorundaydım. Dayandım. İradem bana yardım ediyor ve “ Hayır ! Gitmeyeceksin ona. O seni hasta ediyor. Sana zarar veriyor. “ Diyordu. Onu dinlediğimde, vazgeçiyordum sana koşup gelmekten.
Tam bir buçuk ay dayandım. Sonra bir gün yine o sahte gülüşün ve yalan sözlerinle kandırdın beni. Yine inandım sana. Koşa koşa geldim sana. Bir buçuk ayın hasretiyle sarıldım. Yine kandırmıştın beni. Maskeni takmıştın. Maskenin büyüsüne kapılmıştım.
Seninle aşkımız devam ediyor. Seni ölümüne seviyorum galiba. Dumanından çıkan zehre ne kadar dayanabilirim bilmiyorum. Ben de sana rol yaptım, ben de maske taktım. Tıpkı senin gibi… Seni seviyorum demiştim. Nefret ediyordum aslında… Nefret ediyorum senden sigara…
YORUMLAR
Evet diyorum, belki de aynı şeyleri yaşamışlığı ya da yaşatmışlığı hatırlatan cümlelerin içimde yarattığı derin isyanla...Sıkılmış avuçlarıma eşlik eden gergin yüzümle bir yandan yalancıya, maskeliye sinirlenirken bir yandan da bile bile ladese tav olmuş kahramanın zayıflığına ilenirken finaldeki sürprizle kahkayı patlatırken kendime, kendimin öyküye aldanmışlığına, ters köşe olmuşluğuma sempati duyuyorum.
Yazara kocaman bir bravo yollarken, ufak ufak, utana utana balkona, hala yüzümde tebessüm cigara tellendirmeye çıkıyorum...
Sevgili Nermin hanım bu yasak aşkı ne yazık ki bewn de yaşıyorum ve bundan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Aslında kurtulmak istediğimi de hiç sanmıyorum. Çünkü ben ona aşığım ama o benim ona olduğum kadar aşık değil. Çok fazla zarar veriyor ama ben yine de ondan vazgeçmeyi düşünmüyorum. Bir gün eminim hiç düşünmeden terkedeceğim.
Gerçekten çok güzel. Anlamlı ve dikkat çekici bir konuya değinmiş kalem ve yürek.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Yasak aşkınızdan/ aşkımızdan vazgeçebileceğimiz günlerin gelmesi dileği ile
Nermin Kaçar
Hay senin aşkına:))) dedim ben de
insan onca ay aramazda sonra başlar mı kız! Yüzün kırışacak bak demedi deme:=)))
iyi bir giriş yapmışsın ve güzel bir final; tam da Nermince olmuş kutlarım...
sevgimle...
Nermin Kaçar
Sevgili Nermin Hanımcığım Allah biliyor ya, kahvehane, içki, kadın, gece hayatı vs bir tane kötü alışkanlığım yok. Ha unuttum bir sigara. Daha ne olsun deyip bıyık altından güldüğünüze adım gibi eminim. Ne yapayım yani, her güzelin bir kusuru olurmuş :-)
Sigarayı bırakmak gibi derdim hiç olamdı çok şükür. İstediğim an bırakabilirim, bırakırım, hatta defalarca bıraktım. Öyleki bu güne kadar en az 20 kez bırakarak bu alanda Guines rekorlar kitabına bile girdim. Vallahi bak, gülmeyin hemen, doğru söylüyorum. Yani sizin anlayacağınız böyle bir zorum yok.
Benim zorum, sıkıntım, tekrar tekrar başlamak anasını satayım.
Biri beni durdursun, ah keşkem durdursa. 20 kere bırakıp 21 kere başlayarak başka bir rekorun daha sahipiyim övünmek gibi olmasın. Nikotin sektöründe defalarca “en sadık müşteri”, “yılın kerizi” dallarında bir çok ödülüm var.
Amma velakin yol ayrımına yaklaştık galiba. Hanım resti çekti, “sana şu kadar gün mühlet bırakmazsan git yatağını ayrı ser” diye. Ha bugün, ha yarın yılbaşı, ramazan, kurban deyip oyalayıp durmuştum, iş ciddiye bindi artık.
Şaka bir yana her ne kadar kafama dank etmediyse de eski gençlik yok artık. Gençken spor, hareket, vs derken banamısın demiyorduk. Lakin yorulan beden ufak, ufak “sos” vermelere başladı.
Bu yüzden bu sefer kararım kati, belki şimdi en geç bu akşam. Bu yazınız vesile olacak belki.
Var mısınız ha beraberce, veya “HEP BERABER” ce, ha var mısınız,
Saygılar, selamlar
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
:)) Okuyucunun önce yazı başlığı çeker dikkatini ve okumadan hayaller kurarsın kendince yazı hakkında. Daha okumadan başlar eleştirin.
İyi bir yazı önce başlığıyla, sonrasında yazım tarzıyla çekmeli okuyucuyu.
Başlık ilginç, aman o her zaman olan veya olabilen dedirten. Kendince yorumluyorsun şöyle veya böyle diye. Sonra okumaya başlıyorsun. Okudukça merak kaplıyor ve heyecan.
Veee... Final.
Ne umdum, ne buldum dedirten cinsten.
Yani çok güzeldi canım benim.
Ben yine de iradene sahip olmak ve bırakmak senin elinde diyorum. Ama sigarayı önce beyninde bitirecek/ öldüreceksin. Yoksa her an aklının bir yerlerinden sana seslenirken bu yasak aşk daha uzun yıllar sürer. Ona da ne gerek var. Sağlıklı ve temiz bir hava varken.
Yüreğine sağlık canım.
Sevgilerimle...
Nermin Kaçar
Her yerde senin kokunu alıyordu burnum.
______________________________________________
Burnum kelimesini kullanmamalıydın. O noktada sigarayı ele verdin.
Yazı çok çok iyiydi.
Kendimi okur gibi oldum bir ara. Tarzımız tokuştu.
İnanmazsan bu günkü " VEFA" yı oku.
Yazında içerik güzel.
Akıcı ve meraklandıran bir anlatım da var.
Kısa ve sıkmayan güzel bir paylaşım.
10 numara bir yazı.
Kutladım.
Selam ve sevgiler.
Nermin Kaçar
Sigara,edebiyatı sevmez.
Önemli olan göstereceğin irade ve müspet yöndeki icraatın.
Hadi,bugünden itibaren bırakta görem Nermin Kaçar'ı...
Ben,hayatımda hiç kullanmadım.O yönden rahatım.
Selamlar.
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Sevgili Nermin'ciğim yine çok etkili bir anlatım dili kullanmışsın. Sigara gerçekten de kötü bir dost.. İyi bir dost arkadaşının kötülüğünü ister mi? Kanını emer mi? Ciğerini söker mi? Burnundan fitil fitil getirir mi? Maalesef kafada bitirene kadar bunları bile bile bu kötü arkadaşla gün geçiriliyor.
Ben üç yıldır ağzıma bile sürmüyorum ve o kadar mutluyum ki... Bağımlı olmak gerçekten yorucuymuş. Şimdi kendimi çok daha iyi hissediyorum. İnşallah bir gün sen de bu illetten kurtulursun.. Sevgilerimle..
Nermin Kaçar
ilahi.....nermin....bu ne arsızlık diyecektim....şok bir finalle....kendime geldim....müthişti....tebrikler
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Çok kısa kaçamaklarım benim de olmadı değil sigara ile. Fakat en kolay bırakanlarından biriyim galiba. Ve, en çok övündüğüm yanımdır, sigara içmemek. Allah tüm tutukluları kurtarsın.
Nermin Kaçar
Keşke içmeseniz değerli arkadaşım, ama bir kere tiryaki olanlar ne yazık ki çok zor bırakıyorlar galiba.
Siz yine de gerçekten isterseniz, sigara bıraktıran metodları deneyin,sevgilerimle.