Baba
Baba,
hani soruyorsun ya,ne yaptin diye,ve ben susuyorum ya,
sana sadece bunu demek istedim,
bu susma aklima birsey gelmediginden degil,
Nerden anlatmaya basliacamin bilmedigim anlamina geliyor.
Ama aslinda anlatmaya da luzum yok,
cünkü sen,Baba,bal gibi biliyorsun herseyi.
Saklanmaya calisma maskenin arkasinda,
senin maskeni iyi biliyorum Baba.
Hayatimin derilinklerde bir iz biraktin,
kocaman bir yara.
Icimi deldiniz,destiniz kanayan yüregime tükürdünüz,kirletiniz.
Benden birseyler aldin Baba,
beni yarim birakan birseyler aldin.
Baba,
ben artik senin kizin degilim.
Babam öldü benim,
kalan bir kac tane cocukluk düslerimde yasiyor babam.
YORUMLAR
Babaya yazılmış her kelam benim için kutsaldır...
Yazan da değerlidir...
Her ne kadar babaya bir sitem olsa da yazıda, et tırnaktan ayrılmaz diyorum. Sitem de sevginin akrabasıdır...
Tebriklerimle...
edibahmet31 tarafından 12/13/2011 2:32:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir kız için babanın nasıl bir idol olduğunu ,onun içinde nasıl bir boşluğu doldurduğunu iyi biliyorum.Ben bir öğretmenim ve inanın içinde bu boşluğu taşıyan o kadar çok öğrencim oldu ki.Şiirini okurken içim burkuldu.Keşke idealinizdeki babayı verebilseydim size.Yüreğinizdeki o boşluğu doldurabilseydim keşke....
Haruka
Selamlarinla efendim.
Sevgili Hanımefendi,ben de Babayım,şiirinizi okuken yüreğim burkuldu.Kızım ın bana öyle seslenmesi herhalde hayatımın sonu olurdu.Ama baba ile kız arasında sıkı bağlar vardır,anlıyorum sizi;duygularınızın doruk noktada olduğu zaman yazdınız bu satırları.Umarım babanıza hissettirirsiniz bunu ve en kısa zamanda sevgisini kanıtlar veya hatalardan döner.
Çok iyi biliyorum ki;kız çocukları babalarının başında bazen komutan kesilirler.Yıllar önceydi elimde olmayan bir yanlışlıktan dolayı,kızım beni önüne aldı ve ders verdi bana.Eğer onu yapmasaydı belkide o yanlışa bende alet olacaktım.Anlayacağınız o benim anam oldu.Sende şüphesiz Baba nın gözünde öylesin.
Yüce yaradan seni hep mutlu etsin.
Sevgili Hanımefendi,satırlarınızı okurken tüylerim diken diken oldu biliyormusunuz.Halbuki kız kocuğunun Babaya olan sevgisi kolay kolay gitmez,tükenmez.Bu güzel yüreği üzen baba nın suçu çok büyük olmalı.
Çok sitem var affetmeme var,kısacası acı gördüm şiirinizde.Bazen acıdanda tad alınır biliyorum,sizi kutluyorum ifadelerinizden dolayı.
Haruka
Icimde ki o Sevgi ile Nefret savasiyor,ve sonunda hangisi kazanacak bilmiyorum..
Cok sagolun söyledikleriniz icin vesayfama ziyaret ettiniz icin