- 794 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu tip olaylar,ne yazık ki her zaman olası...
Tam teferruatına dek inilmemiş,biraz soyutta kalmış gibime geldi ifadeler.
"Kozanın içindeki solucan" sanırım,ipekböceğinin larvasından bahesediyorsunuz. Solucan toprakta olur bildiğim kadarıyla.
Selam,Saygı ve sevgiler ustama...
Tam puan helal olsun.
Aynur Engindeniz
Evet yüzeysel kaldı pek çok şey. Çünkü kısaltılmış bir öykü bu. Aslı belki yirmi sayfa vardır. Kısaltınca da pek çok anlamı kaybediyorsunuz. Bölüm bölüm yazmak da benim işime gelmedi:) Sabırsızım biraz bu konuda.
Bir de fazla detaya girmek bazı kurumları zikretmek anlamına geliyor. Mecburen yüzeysel kalıyor. O kadar çürük bir toplumuzki sokakta kimi çevirsen hayatından acıklı bir roman çıkar.
Eleştirin için teşekkür ederim Ayhan Abi...Uyarıları her zmaan dikkate alırım bilirsin:)
Saygılarımla.
Sanırım, yaşanmış acı bir olay ustaca ve duygusalca anlatılmış. Maalesef adaletimizin bu tür ihmalleri bal gibi de oluyor.
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim.
Başlangıç ve bitişin hikâyesi. Umudun ardından gelen hayalkırıklığı!
Kolay para kazanma hırsından ziyade gerçek arkadaşlık ve güven nasıl olmalı sorularına cevap arar gibiydi yazı; biraz da olsa cevaplayarak.
Konusu mudur bilmiyorum ama senin tarzından uzak bir çalışmaydı. Sakın kötü olmuş fikrine kapılma :)) Ama eksik birşeyler vardı. Senin yazılarını okurken genelde eksiklik hissetmem ama bu kez hissettim.
Eksiklik ne mi diyorsun?
İnan bende şu an için bilmiyorum. Sanırım bir kaç kez daha okumam gerek bulmam için. :)) Boş bir vaktimde...
Sevgim daim...
Aynur Engindeniz
Bunu da böyle kabul edelim...
Düşünceni açıkça söylemen çok güzel. İşte insana faydalı olabilecek bir eleştiri. Şimdi üşensem de dönüp yazımı tekrar okuyacağım:))
Sevgilerimle arkadaşım...