- 682 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
10 Saniye 7 ihtimal...
Puslu sisli bir havada pazar günü yayladan dönüyoruz. Havanın serinliğinden kulaklarım mısır çerezi kadar gevremiş durumda çam havasını sindire sindire içime çekiyorum.
Bir kaç araç peşpeşe seyir halinde yolun kıvrımlarını virajlarını döne döne Mersin’e geliyoruz.
Vakit ; İkindi akşam arası
Mevsim ; Yaz
Ay ; Ağustos
Yer ; Mersin-Fındıkpınarı yayla yolu
Mevki konumu ; Fındıkpınarı-Akarca arası
Arazi durumu ; Her tarafı açık uzunca bir tepenin tam ucunda (Yıllara meydan okuyan bir çam ağacının altı)
Görünen ; Bir adam, bir binek (74model) renault, bir tabure, taburenin yanında siyah bir poşet (poşet içinde kalıbı basarım ki beş altı tane bira var)
Taburenin üstünde ; Bir şişe bira, bir paket sigara, sigaranın üstünde çakmak
Yola mesafe ; 30 mt civarında
Adamın yönü ; Güneşin batım yönü
Duruşu ; Arabaya yaslı, yüzü görünmese de gözleri sabit ve gün batımını izliyor gibi ama, adım gibi eminim izlemiyor.
Adamın psikolojik durumu üzerine ihtimaller;
1-İki gün sonra ödemesi gereken borcunu nasıl ödeyeceğinin hesabında ve işin içinden çıkamıyor sıkıntısı var.
(Lan oğlum ben sana demedimmi beni kefil etme diye eşşek oğlu eşşek ben okadar parayı nasıl öderim?)
2-Yaşım 35 oldu hala bekarım nolacak benim halim?
(Acaba benimkine bir aracımı göndersem yoksa cesaretimi toplayıp kendimmi konuşupta evlenmemi teklif etsem)
3-Babam vefat edeli kaç zaman oldu kardeşlerim benim durumumu niye anlamazlar ki haber verselerde şu miras işini halletsekte şu sıkıntılardan kurtulsam.
4-Kız üniversiteyi kazandı kazanmasına ama göndersem acaba bu kız benim başıma işler açarmı? yoksa adam gibi okurmu?
(Yok yok göndermeyeyim ya gider küpeli müpeli biriyle fingirdeşirse vururum lan bu kızı tövbe tövbeee.)
5-Yahu hanım ne işin var otla çiçekle gelip şöyle yanıma otursan filmlerde ki gibi el ele diz dize konuşsak ölürmüsün? Taaa indin aşağılara şimdi nasıl çıkacaksın?
6-Hükümet yeni seçildi. Bahçeyi iyi paraya satabilsekte derdimize derman olsa yoksa hapı yuttuğumuzun resmidir
(Tüccara o kadar borcumuz oldu inşallah borçlu kalmayız anasını satayım)
7- O kadar at yarışı oynadık sayısal oynadık bir .... çıktığı yok ne var çıksada şu arabayı değiştirsem bir ev alsam kiradan kurtulsam şöyle bir tatile çıksam memleketi gezip görsem. (Kimseye söylemem anasını satayım.) Söylesem başıma üşüşürler.
(Ah bir para çıksa atarım bankaya faize ayda 1500-2000 lira elime geçse ne güzel olur maaş gibi ohhh)
--İhtimallerim buraya kadar;
--Neden mi?
Gördüklerim 8-10 saniyelik zaman diliminde kırk elli metre mesafeden sonra görüş alanımdan kaybolduğundan ihtimallerin kalanını da orada bırakıyorum.
Yaşım 39,
Başım zaten kel,
8-10 saniyede
7 ihtimal;
BENİM İÇİN İYİ BİR PERFORMANS....
Saygılarımla....
Mehmet KAYA