- 976 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Çocuk....
Annesi gül koklasa,ağzı gül kokan çocuk!
Sana sesleniyorum.
Yüzündeki o mübarekliğin içimde olmasını ne kadar da çok isterdim!Terk edilmiş onca sorumluluk altına girmeden yaşamanın nasıl bir şey olduğunu iyi bilirim arkadaşım.Evet,sen benim arkadaşımsın.Aramızda yaş farkı da olsa,sen daima benim dostumsun.
Hala ağzından yumurta kokuyor,farkındayım.Ve de sabah ki çayını da annen soğutarak sana içirdi.Hayatına dair her ayrıntıyı biliyorum ve de senin gibi olmak istiyorum,eskiden olduğu gibi yeniden.
Sen arkadaşınla küsünce,5 dakika sonra barışabiliyorsun.Hayatta ki çoğu şeyi rahatça sevebiliyorsun.Hürsün,esaretin yok hiçbir zaman.Koskoca adam olduğunda dediğimi daha iyi anlayacaksın;ama şimdiden sana değerini göstermek istiyorum.
Tüm çiçekler de senin.Helal olsun bahçede ki erik ağacından arkadaşlarınla kopardığınız erikler.
Seni çok seviyorum çocuk.Biliyorsun ki,sen benim en iyi arkadaşımsın.
Yüzünde ki masumiyete binayen diyorum ve de senin yüzünde ki masumiyet gibi bizimde insanlığımızın artmasını istiyorum.
Yoksa pis bir dünyayı sana anlatmak istemiyorum.
Gözlerinden öpüyorum ey şanlı neslin bahtsız yaşayan,hem beyaz hem de kara vücutlarıyla dünyada filizlenen çocuk!
Seni çok seviyorum.
Ve bu sevgimin büyüklüğünü benim yaşıma geldiğinde öğreneceksin..
Şimdilik Hoşçakal!
YORUMLAR
resimden başlamak istiyorum çok beğendim harika bir seçim.
yazınızda kendimi buldum yaaaa , hala yumurta yiyorum , hala
çayımı sogutarak içiyorum ve küsünce 5 dk sonra unutuyorum
tek farkım masumiyetimi yitirmem olsa gerek...
içimdeki çocuk dışıma kaçtı. koş çocuk koş sakın durma
varınca dünüme onikime slm söyle , düşme çocuk onsekizime
kalemimden intihar akar.
unutmuşum karaysa çocuğun düşü , kuşlarda büyümez masallarda...
ayaz altında büyümek zorunda kalan bir neslin çocuklarıydık biz
umarım gelecek neslin çocukları ayazda kalmaz...
değerli kalemi tebrik ediyorum sabah sabah çocukluğa dönüş yaptırdı..
yüreğine sağlık