- 448 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRETMENLER GÜNÜNDE DÜŞTÜĞÜMÜZ DURUMA BAKIN!!!!!
ÖĞRETMENLER GÜNÜNDE DÜŞTÜĞÜMÜZ DURUMA BAKIN ;DERKEN,NEREDEN NEREYE GELDİĞİMİZE VURGU YAPMAK İSTEDİM.....ZATEN 25 KASIMDA BU YAZIYI YAZMAMIN ANLAMI DA O NEDENLE..(.HERKESİN İLGİSİNİ ÇEKMESİ AÇISINDAN ) ESKİDEN ÖĞRETMENLER EKONOMİK VE SAYGINLIK OLARAK,BİLGİ VE BECERİ DONANIMI OLARAK ,ŞÖYLEYDİ BÖYLEYDİ DİYE AHKAM KESMEYECEĞİM...GERÇEKTEN ÖYLEYDİ.....KÖY ENSTİTÜLERİNİN KALDIRILMASI İLE ZATEN ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARIN KÖKÜNE DİNAMİT KONULMUŞ OLDU.....BÜTÜN BOZULMALARIN TEMELİNDEKİ NEDEN BANA GÖRE BUDUR......DEVLETİN DE EĞİTİME DAİR MİLLİ BİR POLİTİKASI OLMADIĞI GİBİ KENDİSİNE TABİİ ,BOYUN EĞEN,SORGULAMAYAN ,TOPLULUKLAR YETİŞMESİ ADINA ELİNDEN GELENİ YAPMASI,TOPLUMUN ÇÜRÜMESİNE NEDEN OLMUŞTUR..BU GÜNKÜ GELDİĞİMİZ BU AŞAMADA YAŞANANALAR DA BUNUN EN İYİ GÖSTERGESİDİR....
CUMHURİYETİN KURULUŞUNDAN BUGÜNE KADAR GEÇEN ZAMANDA ,ELDE ETTİĞİMİZ KAZANIMLARIMIZI KAYBETTİĞİMİZ GİBİ,80-90 YIL DAHA GERİYE GİTTİĞİMİZİ DÜŞÜNÜYORUM.....BELKİ KARAMSAR BİR TABLO ANCAK GERÇEKLER BUNLAR......BU ÜLKE HEPİMİZİN ,BİR GEMİYE BENZETİRSEK;GEMİ BATARSA DA ,DÜZLÜĞE ÇIKARSA DA HEP BİRLİKTE BATIP ,ÇIKARIZ.....TOPLUMUN GERÇEK VE ÖZVERİLİ EĞİTİMCİLERİNE BU NEDENLE BÜYÜK SORUMLULUKLAR DÜŞMEKTEDİR...GELECEĞİMİZİ ,GERÇEK EĞİTİMCİLERİMİZ ŞEKİLLENDİRECEKLERDİR.....O NEDENLE ÇOCUKLARIMIZA ,GENÇLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM...BU GÖREV ,BÜYÜK ÖNDER ATATÜRK TARAFINDAN BİZ EĞİTİMCİLERE VASİYET EDİLEREK VERİLMİŞTİR...HANGİ ŞARTLARDA OLURSAK OLALIM,BU VASİYETİ YERİNE GETİRMEK İÇİN ,ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİ İÇİN BUNU YAPMALIYIZ......EMEKLİ BİR MESLEKTAŞINIZ OLARAK,GÜNÜNÜZÜ KUTLAR,BARIŞIN VE SEVGİNİN REHBERİMİZ OLMASINI DİLERİM....AYDINLIK YARINLARDA BULUŞMAK ÜMİDİYLE...SEVGİYLE KALIN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.