''' ALAMET-İ KIYAMET '''
TARİH:2010
YER:KAMBOÇYA
Bİ FESTİVAL DÜŞÜNÜN ,HER YIL COŞKUYLA KUTLANAN VE AYNI HEYECANLA TOPLANMIŞ BİNLERCE İNSAN,ADI ÜSTÜNDE FESTİVAL ,ÇOLUK ÇOCUK HERKES ORDA,AMA BİR KAÇ SAAT SONRA BAŞLARINA NE DENLİ BÜYÜK BİR FELAKET GELECEĞİNDEN HABERSİZ...
GECE YARISINA DOĞRU HERKES IŞIK GÖSTERİSİ İÇİN BİNLERCE KİŞİ KÖPRÜYE AKIN EDİYOR BURAYA KADAR HERŞEY NORMAL AMA ANORMAL OLAN BİŞEY VARSA NEDENİ HENÜZ BELLİ OLMAYAN BİR SEBEPTEN DOLAYI PANİK HAVASIYLA KOŞUŞTURMAYA BAŞLIYOR,SANKİ TEPELERİNE AZRAİL DİKİLMİŞ GİBİ HERKES ECELİNE KOŞAR GİBİ BİR İZDİHAM ÇIKIYOR VE İŞTE O ANDA KIZILCA KIYAMET KOPUYOR ÇOĞU ÇOCUK VE GENÇ KIZLARDAN OLUŞAN (ŞU AN İTİBARİYLE) 456 KİŞİ ÇIKAN İZDİHAMDA VE ÇOĞU AYAKTA CAN VERİYOR...
O VEYA BU SEBEPTEN BİR KARMAŞA ÇIKIYOR BUNU ZATEN TV,LERDEN GAZETELERDEN DAHA DRAMATİK BİR ŞEKİLDE İZLEYECEĞİZ,KURTULANLARLA RÖPORTAJLAR YAPILACAK,FİLMLERE KONU OLACAK ,HER SENE ÇİÇEKLERLE ANILACAK...
ASLINDA BİRDE İŞİN FARKLI BOYUTUNA BAKALIM YANİ ÖLÜM SAYISI,YANİ TOPLU ÖLÜMLER....!!
KIYAMETİN KÜÇÜK ALMETLERİNİN BAŞINDA GELİYOR TOPLU ÖLÜMLER,BİRAZ HAFIZAMIZI ZORLARSAK SON YILLARDA İNANILMAZ BİR ARTIŞ VAR ,SAVAŞLI YILLARDA KAYBEDİLEN İNSAN SAYISI KADAR ,ŞİMDİLERDE FACİALARDA KAYBEDİYORUZ ZAVALLI BEDENLERİ,HERKESİN YÜZÜNDE BİR KORKU EMARESİ YOK BELKİ AMA ,İNANIYORUM Kİ YALNIZ KALDIĞIMIZDA VE KENDİMİZİ KÖTÜ HİSSETTİĞİMİZDE ENDİŞE EDİYORUZDUR HAYATIMIZDAN,KİMİMİZ HASTALIK KORKUSUNDAN,KİMİMİZ YAŞANMAMIŞLIKLARDAN,KİMİMİZ İHTİYARLIKTAN,ÖYLE YA BUGÜN ETRAFINIZA ŞÖYLE BİR BAKIN TABİ Kİ İLAHİ TAKDİRİ AMA KAÇ KİŞİ ECELİYLE SON NEFESİNİ VERİYOR ACI ÇEKMEDEN,BAZILARI KANSER,BAZILARI KALP KRİZİ YADA TRAFİK KAZASI SEVDİKLERİNİ YALNIZ VE KORKULU GÖZLERLE GERİDE BIRAKIYOR...!!
BEN DİKKATİNİZİ BAŞKA YERE ÇEKMEK İSTİYORUM ,KIYAMETİ BİRAZ DAHA YAKINDAN HİSSEDİN DİYE....
KIYAMETİN YAKLAŞTIĞINI VE KOPMAK ÜZERE OLDUĞUNU GÖSTEREN BELİRTİLER İKİ BÖLÜM HALİNDE BELİRTİLİR BUNLAR (ALAMA-I SUĞRA) KÜÇÜK ALAMETLER (ALAMAT-IKÜBRA) BÜYÜK ALAMETLER ŞEKLİNDE BELİRTİLİR.
BÜYÜK ALAMETLERDEN BİR EMARE YOK ŞİMDİLİK AMA HANGİMİZ BİLEBİLİRİZ Kİ YÜCE YARADANDAN BAŞKA,KÜÇÜK ALMETLERİ İNCELEDİĞİMİZDE HAYRETLER İÇİNDE ŞİMDİ Kİ ZAMANI İŞARET ETTİĞİNİ GÖRÜYORUZ...
1-)İNSANLARIN BİNA YAPMAKTA BİRBİRLERİYLE YARIŞMALARI...!!!
KAFANIMIZI KALDIRIP ETRAFA BAKTIĞIMIZDA GÖKYÜZÜNÜN EŞŞİZ GÜZELLİĞİ YERİNE TASARIM HARİKALARINI KONUŞUYORUZ HEPİMİZ VE HER BİRİMİZ DOLUŞUYORUZ İÇLERİNE ,ALIŞVERİŞLERİMİZİ ORALARDA YAPIP, EVİMİZE GİDİYORUZ ,ORALARDA SOSYALLEŞİP EĞLENİYORUZ BİR KOCA BİNADAN ÇIKIP DİĞERİNE KOŞUYORUZ.V.S. V.S. .....
2-)İNSANLARIN ÖLÜMÜ TEMENNİ ETMELERİ...!!!
KİMSENİN ÖLÜMDEN KORKUSU KALMADI ,Bİ NEVİ ALLAH’TANDA KORKUSU KALMADI ,İNTİHAR EDENLERİN SAYISI HER SENE BİNLERCE KİŞİYİ BULUYOR,KİMİSİ YÜKSEKTEN BIRAKIYOR KENDİNİ, KİMİ AZGIN SULARA BIRAKIYOR,EMANET BEDENİNE İHANET EDİYOR...
3-)DEPREMLERİN VE DOĞAL AFETLERİN ÇOĞALMASI...!!!
4-)ZİNANIN AÇIKCA İŞLENMESİ ,İÇKİ TÜKETİMİNİN ARTMASI,KADINLARIN ÇOĞALIP ERKEKLERİN AZALMASI...!!!
BUGÜN AİLE KAVRAMINDAN KİM BAHSEDEBİLİR ,SICAK BİRER YUVADAN , BOŞANMALARIN EVLİLİKLERDEN FAZLA OLMASI SİZEDE FAZLACA GARİP GELMİYOR MU? İÇKİ ŞİRKETLERİ EN FAZLA DEĞER KAZANAN ŞİRKETLER OLURKEN PARALARINA PARA KATARKEN GARİP DEĞİL Mİ? VE ÖNCEDEN KZI ÇOCUĞU OLSUN DİYE DUA EDEN AİLELER HATIRLIYORUM BEN , ŞİMDİLERDE KIZ NÜFUSU GİDEREK ARTIYOR VE ERKEKLERDE ÖLÜM YAŞI HER SENE DAHADA AŞAĞILARA İNİYOR .
5-) KİŞİNİN KARISINA İTAAT EDİP, ANASINA ASİ OLMASI,ARKADAŞINA YAKLAŞIP BABASINDAN UZAKLAŞMASI...!!!
6-)KİŞİYE ŞERRİNDEN KORKULDUĞU İÇİN İKRAM EDİLMESİ..
7-)ZEKATIN AĞIR BİR YÜK SAYILIP VERİLMEMESİ..
8-) MİLLETİN LİDERİNİN O MİLLETİN EN ALÇAĞI OLMASI..
9-)MÜSLÜMANLARIN YAHUDİLERLE SAVAŞ YAPMALARI...
VE DAHA BİR ÇOĞU AMA HEPSİ YAKIN TARİHİMİZDE YAŞADIĞIMIZ VE GÖRDÜĞÜMÜZ OLAYLAR HEMEN HEMEN KÜÇÜK ALAMETLER OLARAK GEÇEN BÜTÜN BELİRTİLERİN YAŞANMIŞ OLMAKLA BERABER BÜYÜK ALAMETLER OLARAK BİLİNEN ON BÜYÜK ALAMETTE SIRA PEYGAMBER EFENDİMİZ (S.A.V.) BİR HADİD-İ ŞERİFTE ŞÖYLE BUYURMUŞTUR: ’’ ON BÜYÜK ALAMET GÖRÜLMEYİNCE KIYAMET KOPMAZ .BUNLAR;ATEŞ ,DECCAL ,DABBET’ÜL ARZ,GÜNEŞİN BATIDAN DOĞMASI,İSA ’NIN GÖKTEN İNMESİ,YE’CÜC VE ME’CÜC’ÜN ÇIKMASI,DOĞUDA BATIDA VE ARABİSTANDA AY TUTULMASI,BUNLARDAN SONRA YEMEN ’DEN BİR ATEŞ ÇIKIP HALKI BİR ARAYA GETİRECEKTİR’’
HAA DAHA ZAMAN VARMIŞ İYİ O ZAMAN HADİ SICACIK YATAKLARIMIZA DÖNELİM ,KADERDE VARSA GÖRECEĞİZ NASILSA ,Bİ DAHA MI GELİCEZ DÜNYAYA ÇALIŞIP KAZANDIKLARIMIZI YİYELİM İÇELİM HEBA EDELİM ,BİR AVUÇ AÇIP ŞÜKRETMEDEN ALLAH’A DEĞİL ALAMET-İ KIYAMET KENDİSİ KOPSA NAFİLE BAZILARIMIZ İÇİN HERŞEY BOŞ DEYİP AĞLARKEN CENAZELERDE ARKAMIZI DÖNÜP YİNE KALDIĞIMIZ YERDEN BAŞLIYORUZ HER NASILSA ....!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.