- 714 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Öğretmenler Gününü Protosto Ediyorum!
Bundan sonra Milli Eğitim Bakanlığını protosto ederek öğretmenler gününü kutlamak istemiyorum... Tüm öğretmenlerden özür dileyerek söylüyorum... Yetiştirdiklerinizden memnunmusunuz...
ABD İlk Öğretimden başlayarak Lise son sınıfına kadar tüm öğrencilerine her sabah okuttuğu and...
"Amerika Birleşik Devletleri’nin BAYRAĞINA Ve o bayrağın simgelediği CUMHURİYETE Bağlılık için and içiyorum. Herkes için özgürlük ve adaletle, ALLAH’ın gözetiminde, BÖLÜNMEZ, TEK VATAN için. . .
ABD çocuklarının okuduğu and ile bizim çocuklarımızın okuduğu and arasında ne fark var. Eğer bizim andımız ırkcı söylem taşıyorsa ABD’nin ki neyin nesi...
TÜRK ANDI
“Türküm, doğruyum, çalışkanım; yasam, küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm yükselmek, ileri gitmektir. Varlığım Türk varlığına armağan olsun.
Ey bugünümüzü sağlayan, Ulu Atatürk; açtığın yolda, kurduğun ülküde, gösterdiğin amaçta hiç durmadan yürüyeceğime ant içerim.
Ne mutlu Türküm diyene”
Bu unsurlar birlik ve beraberliğe cağrıdır.
"Andımız ve İstiklal Marşı zorunlu olmaktan çıkarılıyor.
05 Kasım 2010 17:04
Milli Eğitim Şûrası’nın 4’üncü gününde, tartışılacak kararlar alındı. 8 yıllık kesintisiz eğitim 13 yıla uzatılırken, öğrencilerin sabahları okuduğu “Andımız” ve “İstiklal Marşı” zorunlu olmaktan çıkarıldı."
Yazıklar olsun sizleri yetiştirenlere, bizleri ayrıştırarak kamplara bölenlere...
Hele hele son genelgeyle feodal yapıya destek verenlere...
Yapmayın beyler, bu güzelim ülkeye ve ülke insanlarına...
En büyük öğretmen olan Mustafa Kemal Atatürk Hariç, diğer tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlamıyorum...
BU GÜN ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLAMA GÜNÜ DEĞİL!.. PROTOSTO ETME GÜNÜDÜR!..
"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.