YAĞMUR...
Yağmur sesiyle uyandım bu sabah ve hissetmedim hiçbir şey pencereden baktığımda ıslanan insanlara. Dedim ki” sizi ıslatır ancak bu bulut, bu damlalar ve ancak sizi üşütür bu sonbahar”. Ben o kadar yabancısıyım ki sizi örten gökyüzünün ve o kadar uzağım ki bu şehrin havasına, bana dokunamaz size dokunan doğa.
Anne demeyi özlediğim bu yerde, bu soğuk, bu ıssız, bu ruhsuz, bu hissiz yerde beni ıslatmıyor yağmurlar. O kadar sarıldım ki kendime, o kadar sığındım ki içime, dışardan gelen hiçbir şey sarsamaz beni. O kadar yalnızım ki anne, bayram da sana sarılamamak gibi yalnızım. O kadar yalnızım ki baba belki de hayatım da ilk kez acıdın bana ve teselli ettin beni tarihimizde ilk defa. Buna çok sevindim ve ağlamadım baba, kimsem olmadı destek olacak, kendime sarıldım ve kendime güç oldum baba.
Bencilleşmeye başladım galiba, hiçbir sosyal olay üzmüyor beni! Bu bencillik mi yoksa yitirdiğim şeyler arasına mı katıldı o hassas, o kırılgan duygularım? Canım sıkılıyor ve ben artık kolayı bile aramaz oldum, kendim kendim derken kendime de uzak düştüm, mesela müzik dinlemiyorum, ondan mı bu kadar aç kaldı ruhum acaba?
Yağmur başladı yine ve rahatsız oluyorum bu durumdan. Saçlarım ıslanmayacak ama paçalarım çamur olacak ne kadar berbat değil mi? En iyisi hemen eve gideyim kapatayım perdeleri, ve koltuğuma gömüleyim, bir sigara yakayım, şu yağmur bulaşmasın bana!...
…………. VaNDi’07…………..
YORUMLAR
yağmur bulaşsın da insanlar bulaşmasın size
tebrikler
daimadostçakalın
...Selam vandi....Yağmurun,soğuğun,hatta güneşin yüreğime verdiği yalnızlığı bir sen anlarsın o zaman...Ufaklık sana yakın bana uzak...Ayrılıklar,sevilenlere duyulan özlemler yüreği acıtsa da vardır her şeyin hayırlı ve güzel bir yanı...Sevgi mesafe tanımıyor ya sevdiklerinin sevgisi yanında...
en az sen kadar bende yalnızdım biliyor musun dost...
hatta görenler beni tanıyamadı!seni sevdiklerin görmedi en azından.o halini,içindeki kederi gören olmadı..sadece sesini duyup tahminde bulundular belki...ben senin sesini duyarken hissettiklerim gibi..
sen de iyi ki görmedn beni...:(
ben bile görmek istemedim kendimi...
yazın içimdeki acıyı sarstı...:'(
sağlıcakla kal dost...insan istediğini yaşamıyor hiç bir zaman...üşütme,hasta olma sakın...ıslanma yağmurlarda...
yok hayır!ıslan...belki içindekileri de alıp götürür!benim ıslanmam işe yaramadı ya; belki sende olur!
sergio06 tarafından 10/16/2007 5:30:43 PM zamanında düzenlenmiştir.