- 699 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beðeni
ÖÐRENCÝLERÝNÝZE HERÞEY ÖÐRETEBÝLÝRSÝNÝZ...VEFA HARÝÇ...
70 li yýllardý...Ayný zamanda öðretmen olan rahmetli babamýn çalýþtýðý okulda bir öðretmen bayan arkadaþý vardý.Onun da 5-6 yaþlarýnda Ozan isimli bir oðlu vardý.Babam birinci sýnýflarý okutuyor olduðu için okula annesiyle gelen Ozan’da o arada babamýn sýnýfýna giriyor; dersleri takýp ediyor,okulda tabir uygunsa annesinin yanýnda vakit geçiriyordu.Evimiz de okula yakýn olduðu için rahmetli babamýn bazen bir Ozan’ý elinden tutup bize getirdiði de olurdu.
Ozanýn babasý subaydý.Baþka kardeþi de yoktu.Biz aielce Ozan’ý seviyor,okþuyor kendimizce bir kýsým ikramlarda bulunuyorduk. Derken gün oldu ki Ozan’ýn babasýnýn tayini çýktý ve bulunduðumuz þehirden ayrýldýlar.Ama gerek annesi ve gerekse babasýyla babam yýllarca mektuplaþtý. Biz aile fertleri de o mektuplarý babam okurken merekla dinlerdik.
Yýllar çabuk geçti...Nerdeyse otuz yýl. O arada babam rahmetli oldu vs.Ama biz Ozan’ý hiç unutmamþtýk.Acaba nerdeler.Ne yapýyorlar gibi sýrasý gedikçe konuþurduk.Evvelki yýl Antalya’ya gitmiþtik.Gecenin bir saati trafýk ýþýklarýnda arabamýz durunca, nerden ve nasýl olduysa karþý kaldýrýmda bir doktor tabelesý gördüm.HAyret..Dr.Ozan ... Adý ve soyadý benziordu.Yalan yok ya çok heyecanlandým.Yanýmda bulunanlara hemen oracýkta bahsettim.Valla bu Ozan, bizim Ozan gibilerden..O gece uyuyamadým dersem doðru olur.Ertesi gün hemen o caddedeki tabelayý gördüðüm yere gittim.Muayenehaneye girdim ve evet karþýmda kýrklý yaþlarda olan beyaz önlüklü þahýs..Hemen tanýdým...Bizim Ozan’dý...Tanýþtýk.Kendimi takdim ettim.Babamdan bahsettim.Babamla sýnýfa girdiklerinden ,ara sýra bize geliþ gidiþlerinden..Ama gel görki Ozan deðil beni, babamý bile hatýrlamýyordu...Hemen orada annesine telefon açtý.Annesi ona hatýrlatmaya çalýþtý, benimlede birkaç kelam konuþtu vs.Oysa ben Ozan’ýn babamýn adýný duyunca heyecanlanacaðýný,sevineceðini falan boþuna hayal etmiþim..
Kýsaca hayali sükuna uðramak derlerya aynen öyle oldum...Ayný zamanda baba mesleðini yapan ben yani öðretmen olan ben o kadar bozulacaðýmý hiç düþünmemiþtim.Hemen oracýkta dilime takýldý...
ÖÐRENCÝLERÝNÝZE HERÞEY ÖÐRETEBÝLÝRSÝNÝZ...VEFA ASLA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapýlmamýþ.