Charlie Chaplin` e Mektuplar 7
3 gün oldu seni koynuma alıp koklayamadım annenle aynı yatağı paylaşmadım. Anladın değil mi Charlie Chaplin annenle aramız yine ailesi yüzünden bozuk. Kimi zaman evden kaçtım kimi zaman sana uzaktan bakmakla yetindim çünkü seni kucağıma almaya cesaret edemedim. Seni böylesine insalığı çürümüş bir ailede dünyaya gelmene izin verdiğim için kendime öfkeliydim. Bağırıp çağrıştık annenle...
-beni oyalama ya ailen ya biz ben kendi ailemin sorunlarıyla meşgul olmak istiyorum senin kokuşmuş ailenin dedikodularıyla yalanlarıyla değil. Tüm bu olanlara kayıtsız kalıp sustuğun için sende onlar kadar suçlusun ve katilsin. Ailenle yaşamak istiyorsan yaşa ama biz bu ailenin içinde olmak istemiyoruz beni ve Charlie Chaplinimi kirletmene izin veremen. Gerekirse Türkiye ye geri döner orada yaşarız...
Insan kardeşlerini bir çırpıda silebilir mi veya kendi ailesi uğruna silmeli midir? Bir kadın kendi kocası ve çocuğunu mu tercih eder yoksa her nefes alıverişleri problem olan öz ailesini mi? zaman bunu bize gösterecek küçük Charlie Chaplin. Bakarsın habersizce çekilip gideriz bu insanların hayatından. Her gidiş yeni bir başlangıçtır ben bunu çok yaptım ve çok kere de yeniden başladım hayata...
Annenin ailesi bir katil her kardeşinin geçmişinde bir ceset var dahada kötüsü hiç ceza almadan bunca yıl yaşamışlar. Kaza denmiş olay kapanmış ve yetkili mercihler kandırılmış. En büyük cinayet insanın kendisini kandırmasıdır ve hiçbirşey olmamış gibi yaşamaya devam etmektir. Annanenle başlıyor cinayet girişimleri dut ağaçından düşüyor hamileyken ve kızı engelli doğuyor o kız simdi 45 yasında ve yüzde yüz engelli bu ailenin en sevdiğim üyesi, birinci dayın üzüm tarlasında kardeşinin ağzına üzüm dolduruyor ve havasızlıktan ölüyor , diğer dayın ütelik hacı hamile ve doğuma az kalmış karısının karnını tekmeliyor ve ilk çocuklarını öldürüyorlar şimdi üç çocukları var üçüde kendileri gibi psikopat, teyzen yarım akıllı teyzen kocasıyla kavga ediyor ve öfkeyle elinde tuttuğu bir kaç aylık bebeğini yere fırlatıyor ve yüzde yüz engelli yapıyor engelli çocuğu simdi üç yaşında. Bununla da bitmiyor teyzen üç aylık yeni bir bebeğe sahip ama daha geçen gün onuda yere düşürdüklerini öğrendim. Düştü veya düşürüldü şimdilik bebeğin durumu iyi. Bir başka cinayette üç yaşındayken bir dayın dereye düsüp boğulmuş. Düşmüş deniliyor arkasında birisinin olup olmadığı itilip atılmadığı sorgulanmıyor. Senin ikinci ismin (Elias) derede boğulan dayından yadigar.
Iste Charlie Chaplin bu sebeplerden dolayı seni üç gündür kucağıma alıp sevemiyorum seni böylesine çürümüş bir ailenin içinde dünyaya gelmene sebep olduğum için kendimi suçluyorum. Ağladığında koşup kucağıma almak istiyorum fakat görünmeyen bir güç beni oturduğum yerden kalkmamı engelliyor. Içim patlamaya hazır bir yanardağı lavı gibi kaynıyor .Ne yapacağiz Charlie Chaplin hangi kapıya doğru yürmeliyiz gördüğümüz hangi ışık gerçek. Bu bataklıktan nasıl çıkacağız bilmiyorum. Bunlari bilmek ve susmak benide suçlu kılıyor yetkili makamlara yetersiz almancamla nasıl anlatacağım bunları. Anlatırsam bu uğursuz ailenin saldırısına maruz kalırmıyız hayatımız tehlikeye girer mi? Aklım çok karışık çok.
Özür dilerim küçük Charlie Chaplin üzgünüm.
Sus ne olur sus...
19kasim2bin10 Heidelberg
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.