Terazi
Firavun ve avanesi insanları âteşe nasıl çağırırlar? Haydin cehenneme, Haydin cehenneme! Haydin ateşe! Haydin ateşe! diye anons ederek mi?
evet cehennem yolcuları kalmasın..
sayın yolcularımız sekara gidecek olan otobüs kalkmak üzeredir..acele ediniz..
abi boş yer var mı..
var var..
hani var dediydin..abi ben ayakta gidemem..
efenim yaşlılara yer verin..??
hemşerim yaşlılara yer dedik hepiniz öyle böm bön bakıyorsunuz..??
yer versenize kardeşim..??
yok mu..??
yav vallahi siz toptan doğru adrese gidiyorsunuz hiç olmazsa son bir iyilik yapın..o da yok..
biletiniz..ovv kimler varmış burda,muhafazakar abide burda..aa efenim ...da burdaymış tanıştığımıza memnun oldum, aa ....la avaneside burdaymış,
şu kim?
ha o mu?imam ....ne işi var onun burda..
sor..abi ne işin var burda..
haa evladım gazelin notalarını yanlış okumuşumda ondan burdayım..zaten fazla kalmayacağım..
Allah Allah ben bir gelen bir daha dönmez diye bilirim ama neyse..
abi şu kim sürekli sinirli görünen,
ha o mu?Hz fravun..
hımm baksana şunun duruşuna arkası kalın anlaşılan,
peki şu kim sürekli dedikodu yapan,
o mu?o ebu .....
yapma yav..
evet öyle..
sonunda..nihayet geldik..sayın yolcularımız sırattan feribot geçişimiz yoktur burdan kendiniz devam ediniz..
abi tek bir ip..nasıl geçecez..
bak onlar gibi bak..adamlar nerdeyse uçarak gidiyorlar..teee..hadi bakalım..
ulovv tutamıyorum..
neyi tutamıyorsun?
ipi ipi..körmüsün??
yanındaki böcekten yardım iste..hani dünyada yardım ettiğin..??
(hemen geçmişe dönelim..karasinek Kerami bir gün kahvehanenin masasında gezinirken:
kaaavenin masasında ani bri hareketle sinek tutup,bazen niihaaahooohıh diye gülen bazende hınaaaahıhıhı diye gülebilen ve sonrada yakaladığını bazen duvara bazen cama bazen masaya fırlatıp onu izleyen,
zevatlardan birine yakalanmıştı..ama bu zevat onu elinde sıkıca tutarken ne sağa nede sola vurmadı bıraktı..bir daha av zevkini yaşayabilmek için..lakin tutamadı :)işte bu iyilik o iyilik)
böcek kardeş merabayın..
meraba bilader bıyır..??
yav ben şimdi burdan geçmekte zorlanıyorumda..hani dünyadada ben sana yardım etmiştim..bana bi el atar mısın?
Gülümseme hatırlamaz mıyım Gülümseme elbet,ne demek abi..memnuniyetle..şimdi sen elinin birini bana ver ben seni tutup karşıya geçireceğim...
hööönkk?yav sen alt tarafı bi karasineksin..sen beni nasıl taşıyıp karşıya geçireceksin ki..
evet doğru ben bi kara sineğim..sen yardım istedin bende esirgemedim..benim gücüm kuvvetim cüssem bu kadar ama buna rağmen sana yardım etmek istedim..
peki sinek kardeşim yardım için sağol ben başka bi yol bulayım.. Hmm .ulan keşke daha büyük bir hayvana yardım etseymişim..bendeki şansa bak..
Kerami ne oldu elemana yardım edemedin mi..??
abi bunlar manyak..dünyada diğer insanlara bir yardımları asla dokunmamış işte böyle sinekten böcekten yardım bekliyorlar..
evet 2, posta geldi..
evet geçin sıraya..kayıtlarınıza bakıcam..
sen??
ben??
evet sen!gel bakalım şöyle karşıma..
Üzgün2 buyur ağbi..
sen suçlusun..
Üzgün değilim..valla değilim..
Olmadı demek öyle..bakalım bi geçmişine,gelmişine..
ovvv da da da aha aha aha..
simail o nasıl ilahi öyle..
Gülümseme yok yav hanım zikir için tempo tutturuyomda..daa. daa da..aha aha aha..
sagallarımıda gül suyuynan ovaladım mı tamamdır..oyy nede güzeller be..
selamun aleyküm..
aleyküm selam.. Olumsuz pis herif..nerden çıkar karşıma buda ikide bi..
ovv smayil ağbi meraba nerelerdesin?
sağol kardeşim evdeydim yeni geldimde.. Olumsuz pis herif..merabaymış..ulan selamunaleyküme ne oldu..
smailciğim selamlar,senden bi isteğim var..
Dil Çıkarma buyur...
smayilciğim bizim mahallede hani bi esmerabla vardı ya..
haaaa o muu şu?hani Koptum
Şaşkın haa o..evet o..o vefat etti..2 çocuğu kaldı ortada..okuyorlardı..şimdi onlara yardım topluyoruzda..sende bişiler verirsin artık..
Söyleniyor valla Kemal bey ben elin yollusunun geride kalmış soysuzlarına yardım falan edemem..
iyi sen bilirsin..sağol açık olduğun için..
Olumsuz geri zekalı herif,benden piçlere yardım etmemi istiyor din düşmanı..
alooov hanım..ben ALlah rızası için zikire gidicem yine..geç gelirim..
Allah rızası için nefesler ortaya çıka....haytutuu haytutt..hulülülülülü..haytutu hay tut..
haydutu tut..haydutu tut..
Şaşkın yac smayil ağbi deminden beri beri kulaam sende..sen bizim zikirle alay mı ediyon..??
Utangaç yok canıım.. ne alaka.. hızlı hızlı tekrar edince öyle söylenmiş gibi duyuluyor..
namaz gazatesi buyur abi..
saooool canım saol..ulan bununda okunacak tarafı yok..ne resim ne bişi..at çöpe gitsin yav.. ))))))))))
yav neren suçluymuş benim..??işte sizde gördünüz kime ne zararım olmuş??
öyle mii..o esmerablayla yattığının haddi sayısı yok..o çocuklar ya seninse.?
yav tek ben mi..bizden kim varsa ona gittik..o bitch idi..bizde gittik..en yani..??
öyle mii.esmerabla nerde bakmak istermisin?
nerdeymiş..
bak bakalım..
selam,selam,selam..
vehiyyyy bu ne yav siz adam kayırıyorsunuz..ban müsülman iken o nasıl olurda cennete alındı..yoksa kapıdaki görevlilerin zaafından faydalanmış olmasın sakın...
zebaniler..bu ibibiği atın cehenneme...
sen??sıradaki sen gel bakalım...
ben neyttimki benim bi suçum yok..
öyleyse sanada bakalım...
Üzgün bakalım..
ofiste..evladım bu devirde kafanı kullanacan..bak bana..temiz dürüst bi iş adamıyım ben..tam 150 bin adama ekmek veriyorum..
----onun işçilerinden kazımınevinde---
bey çocuk hasta..
yapma ya..keşke olmasaydı..ne yapalım mecbur hadi doktora..
dönüşte..yav bide sigortalıyız sözde..şu masrafımıza bak..
bey tüp bitti..
peki..alo tüpçü mü..abibana bi tüp..
aloo sana bi tüp tamamda bilader 1 tüp daha borcun vardı..
abi maaşta ikini birden vericem söz sen getir..
bey akşama gelirken bunları al..
hımm..liste kabarık..peki..
çıt çıt şılınk..beyfendi borcunuz 89 lira..
89 mu..off..al şu kredi kartımı ordan çek..
hanım ne düşünüyorsun daldın yine..?
sorma 2 haftadır pazara gidemedik evde bişi kalmadı kuru yiycekten başka..
inşallah bu sene kış geç başlar...inşallah bu sene şu patron insan gibi bi zam yapar..?
abi bi kuran meali alacamda kaç para?
20 lira kardeşim..
20 mi..
evet..
neyse,daha sonra alayım...
bey kalk kahvaltı hazır..ne o uyumadın mı yine?
sorma uyuyamadım..şu borçları nasıl kapatacam pnu düşünüyorum..patron az zam yapsa..ama yapmıyor..kendi bmw lerle geziyor..ama bize gelince bişi vermiyor..para yetmiyor diye işide bırakamam..dışarda iş yok..resmen köleyiz..modern zamanların kölesi olmak nede zor ya..fravun devrinde olsak,hiç olmazsa adam karnını doyuruyor..şu kediye kuşa bak..ne dert ne keder.. )))))))))))))))))))))))))))))))))))
evet sen suçunu gördün mü?
bu suç mu şimdi..ona iş verdim bu suç mu?o parasını kullanamamışsa ayağını yorganına göre uzatmamışsa suç benim mi..Gül
suç senin..kazandığın halde o adamlar fiziken ve ruhsal olarak eriyip gittiler..senin ne hakkın var...Allahın rızkıyla,ALlahın kullarına zulm etmeye??
zebaniler atın bunu cehenneme...
ovvv erol savarda burdaymış...
ben??ben??olamaz..ben dünyada cağmiden çıkmazdım hatta sagallarım bile vardı siyah lüle lüle..
erolcum..sen dünyadayken kitabı başından savdın..sonrada müsiatı kurdun..ama sizin müslümanlık anlayışınız kurana uygun değildi...sizler kitabın bir başına birde sonuna inandınız..gerisi inkar..
bunuda şutingen cehenneme...
///////// bi saniye ya..milleti cehenneme yollayan bu adamda kim\\\\\\\
tutun şunu..sen?sen?
ivet ben..kıymetli aziz yakalayıcılarım..beni bırakınız..ben burda amme hizmeti yapmaktayım..
bi dakka bi dakka..ama sen sakallılarıda cehenneme yolladın...
evet yolladım çünkü onlar bize dünyadayken oy vermemişlerdi..onlar akpye yani bizim arka bahçemizdeki çocuklara oy vermişlerdi..bende fırsatını bulunca yollayayım dedim..
eveeeeeet...ey cehennem doldun mu?GülGül??
varsa daha gelsin...özellikle şu paralı müslümanlar gelsinler....
== öte tarafta..yav şunlar paralı olduğu için mi gittiler cehenneme.müslümanda para olmaz mı yani..
Gülümseme müslümanda para olmaz..herkeste olursa işte o zaman olur..
neden???
dünyada para ne işe yarar ki..paylaşmadıktan sonra..zaten ölümde yok muydu...
vaaarrr...
eeee işte...olay bu...yani bak karuna ne oldu..??o da kazandı ama o da gitti..hani bu dünya sonsuz olaydı ölüm olmayaydı..tamam..ama insanın son kullanma tarihi var..
peki ne yapmalıydı dünyada..
olması gereken şu..eğer bi adam inandım demişse bunu ispat etmesi gerekiyordu..
ama bak bugün camileri dolduranlara..kimi yeşil kimi nifak sermaye..yoksula el atan var mı??
yok..
eee yoksa onlara bu alemde rahat yüzüde yok..ha bush ha onlar fark etmez....bu arada ...
Amerika ve avrupa neden bu kadar zenginlerdi?
çok çalışmaktan mı?
Yıllarca sömürmedikleri memleket kalmadı..keza imf denen kurum abd nin bankası..kredi kartı dağıtmış sömürdüklerine ki bir umut gibi gözüke..lakin bunu yaparkende emperyal düşüncesinide dayatmadan edememiş çünkü içine işlemiş...demiş ki ben sana bu kredi kartını veririm ama bazı şartlarım var çünkü senin geri ödemede sorunların olabilir mazallah konsolidasyona bile gidebilirsin bende az çok kendimi garantiye almam lazım o sebeple herşeye zam yap..ancak ücretlere zam yapma mümkünse daha az ver...yani ver oğlu ver...bugün Türkiyenin yanılmıyorsam 500 milyar dolar dış borcu var..bu borcu 70 milyona böldüğünüzde adam başı ne kadar borçlu olduğumuz ortaya çıkıyor...
yani abde de veya avrupada bu kadar refah varsa bizden ve biz gibilerden arakladıkları içindir..abd de adamın evinde eşi oğlu kızında araç varsa hele almanyada 1000 avroya bile araç alınırken Türkiyede en kıyrıtırık araca 9000 avro veriliyorsa bunun nedeni aradaki farkı bizim kapatmamızdır..
sömürünün bizleri getiridiği nokta şu:hepimizin bulunduğu alanı su basmış..kimileri biraz daha yüksekçe yer bulmuş beline kadar suda..bazıları sığ yer bulamamış gırtlagına kadar suda..bazılarının boyunu su aşmış onlar suyun üzerinde kalabilme çabasında..
geçen bir haber okudum..koç grubu fabrikalarından birini yurt dışına çıkarıyormuş..neden?
hani vtms idi?hani türk halkının geleceği için vardı bunlar?
eski çalıştığım yerin sahibi yanılmıyorsam 80 yaşında ölmüştü..son vakte kadar hala toplamanın hesabındaydı ya sonra ne oldu?evlatlarına bırakıp göç etti gitti..peki kocanın karısından evladından kaçacağı gün geldiğinde ne olacak?hani sahiplenmişti..aman arkada kalanlar onun eşi evladıydı..hani??
bunların üstüne birde zenginleri kutsamak düşüncesi hasıl olmuş millette..
aman iyiki varlar..bir taraf nasıl oluyorsa olmuş yargısınıda hakiminide yanına almış milletin sırtına yönetim adına bin babam bin..
BU SESİ KISAMAZSINIZ!!
BU SESİ KISAMAZSINIZ!!
kısıyımda gör..
Akil abi şimdide tv’yle mi kavgaya tutuştun..??
evet şimdide onunla kavgaya tutuştum ileri gidersen sıra sana da geliyor..
aman abi pes ben seni bilirim..
ben çıkıyorum birazdan ... sen gelmiyor musun Gülümseme
Gülümseme sen bu kadar anlat sonra da gelmiyor musun diye sor..
hadi eyvallah...
başlayalım...
dünya gitgide daha fantastik bir hale gelmeye başladı..tusunamiler ve yüzbinlerce insanın bir anda ölmesi..sonra ay’ı bombalamalar sonra krizler ve salgın hastalıklar...aynı çizgi romanlardaki gibi veya aynı filimlerdeymişcesine..
bakıyorumda taaaa uzaklardan izlemesi pek rahatsız etmiyordu kimseyi..ya peki salgın..??hımm?cevap yok mu?
okullarınıza ne olduda kapadınız?
ne olduda devletin tepesinde ben aşı olurum ben olmam deyiverdiniz..
siz kimsiniz?
bankalarınızın reklamları hala % şu kadar faizle kredi diye bağırmadalar..
ne için kredi?kim için?
hala paylaşım yok...hala yoksul kış günü üşümede ve aç yine aç..
gökten illa melekler mi inmeli..kendi yurtlarınızda vizeleri koymuştunuz?hani ne olduda hepiniz tümden maskelendiniz...??hepinizin ağzında bir maske...ve hala borsayı konuşmaktasınız..
söylediğiniz her söz yaptığınız her hareket kaydediliyor..farkında değil misiniz?
evet cevap verecek olan var mı?
VAR..
ben müfettiş..sizin verdiğiniz vaaz,vaaz değil..ettiğiniz sözlerde söz değil..sizler fitne ve fesatsınız..sizi ihraç etmek zorundayım..
nereye ihraç?
dışarıya mı içeriye mi?
meslekten ihraç..
olsun sorun değil..zaten bendende imam olmazdı...
ve zaten de ihtiyacım olduğundan değil kalabalık imkanı bulabildiğimden burdaydım..neyse demek buraya kadar..
akil abi ne oldu?
istediğin oldu galiba..
ne yapmayı düşünüyorsun peki şimdi..
hiçbirşey...şimdilik...
velhasılı abd ye şeytan diyenlerin dünyada izledikleri POLİTİKALAR BATI POLİTİKALARINDAN FARKLI DEĞİL..suratta 3 karış sakal cepte cüzdan diğerinde çek defteri ve camide kahrolsun emperyalizm kahrolsun abd şeytanı..
peki ne oldu şimdi..
ne olacak?bu alem,ayırma alemi..düşünenler için görenler için ak ile kara esas burada ortaya çıkıyor..ahireti beklemeye hacet yok...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.