- 1196 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT
Hayat; ölümün doğum sancısıdır.
Hayat; cinsel yolla bulaşan ölümcül bir hastalıktır.
Hayat; kendisine dair planlar yaparken başınıza gelenlerdir.
Hayat; bir oyun sahnesidir, neyi oynarsan onu yaşadığın, bu yüzdendir ki; rolleri seçerken iyice düşünmek gerekiyor.
Hayat; yaşadıklarımızla henüz öğrenmediklerimizin toplamıdır.
Hayat; silgi kullanmadan resim çizme sanatına denir
Hayat; kötü dedikçe kötüye giden meret.
Hayat; sevdiğimiz şeyleri yapabilmek için sevmediğimiz şeyleri yapmak zorunda kaldığımız süreç.
Hayat; kulağınıza ezan okunması ile namazınızın kılınması arasında geçen süre.
Hayat; sahnesi ve perdesi olmayan bir oyundur.
Hayat; etrafındaki herkese rağmen yalnızlıktır, özgürlüktür, gizemdir, gerçektir.
Hayat; anlamını çözmeye çalışırken akla gelen soruları cevaplama kaygısıdır.
Hayat; Hep ertelenendir.
Hayat; takıntılı bir uğraştır.
Hayat; kısa bir öyküdür, uğruna upuzun acılar çektiğimiz.
Hayat; haddimizi bildirendir; muktedirdir. Hikmetinden sual olunmaz. zor ama güzel; en sevdiğimiz sevgilimizdir aslında.
Hayat; olup bitenlerden sonra içimizde hissettiğimiz bir mutluluk, yüzümüzde beliren bir gülümsemedir. Kederli anlar unutulur gider.
Hayat; sadece bir kaç unutulmaz iyi anı ile çerçevelenmiş bir zaman birimi.
Hayat; istenilenin her zaman daha azını karşılayan pazarlık üstadı.
05.05.2005
Orhan Soycan
YORUMLAR
Hayat göz açıp kapatana kadar geçen pamuk ipliğiyle baglı ve başlı başına bir kumardır
Kazanmakda vardır kaybetmekde....
Hayat...Hayat...Hayat....işde daha neler neler yazılır
Can dostum tebrik ederim
Bundan sonra hayatın sana hep mutlulk getirmesini dilerim
Saygı ve sevgilerimle