- 801 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YER VAR MI ABİ?
Tunahan adlı vatandaş köyden şehre yeni taşınmıştır. Tunahan Bey, PTT’ye gider ve evine bir telefon hattı almak ister. Postane görevlileri de ona kullanması için bir telefon hattı verirler. Tunahan Bey’e verilen bu telefon hattını birçok vatandaş kullanmıştır. En son kullanan da terminal garajı personellerinden biridir. Tabi ki bu telefon hattının bu kadar kullanılmış olduğunu, Tunahan Bey bilmemektedir.
Telefon hattını evine bağladıktan sonra, Tunahan Bey’in telefonu susmak nedir bilmez. Gece demez, gündüz demez durmadan Tunahan Bey’in almış olduğu telefon hattını arar dururlar. Tunahan Bey, canından bezmiştir.
İkide bir: "Yer var mı Ağabey?" diye gece yarılarında telefonlar gelir. Tunahan Bey, konuyu izah etmekten artık yorulmuştur.
Yine bir gece yarısı: “Yer var mı Ağabey!" der.
Tunahan Bey de işi biraz şakaya dökerek:
"Kardeşim benim yatağım iki kişilik ne yeri soruyorsun?" der. Adam almış olduğu bu cevaba şaşırır. Yine bu telefon zincirleri durmadan devam eder. Gecenin bir yarısında "Yer var mı Ağabey?”, "Yer var mı Ağabey?", “Yer var mı Ağabey?”
Tunahan Bey artık canından bezmiştir. Çareyi kullandığı bu hattı iptal ettirmekte bulur. Böylece Tunahan Bey, telefon hattını kapattırdığı gün doyasıya deliksiz bir uyku çeker…
21.11.2010
Akdağmadeni
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.