'' ADDAM GİBİ''
HEP YARIM KALAN HİKAYELER ,TAMALAYAMADIĞIM MASALLAR,BANA AİTKEN BÜTÜN SENARYO BAŞROLÜ HEP BAŞKASINA VERDİM ,MUTLU SONLA BİTMEDİ BİTEMEZ Dİ,
BAŞLADIĞIM YERDEYİM ,YANİ YİNE DİPTE YALANCI KANATLARLA YÜKSELİP EN TEPEDE YALNIZ BULUYORUM KENDİMİ ,TAMAM SUÇ BENİM ÖNDEN GİTMENİN FAYDASI OLMADI HİÇ BİR ZAMAN BİLMEDİĞİN YOLU GÖSTERMEK Mİ AMACIN ,KOŞARKEN NEFESİNİ TÜKETTİKLERİN ASLINDA BİRER HAYALET SEVGİLERDİ BOŞLUKTA,GÖZÜNÜN GÖRDÜĞÜ YALANLARLA Bİ OYUNDU HEP.......
PLATONİĞİN DİK ALASIYDI BİRAZ GERÇEKLİK ARAMIŞTIM ,AMA YALANLAR VURULDU YÜZÜME HEP ,DEĞİŞTİRMEKTİ İSTEDİKLERİ HEP HAYATIMI ,NEDEN DEĞİŞEYİM ,TOPRAKTAN BİR CAN İÇİN KENDİN VE YALIN OLMADIKTAN SONRA YANINDA İŞİ NE SEVDALANDIKLARIN ,BİRAZ SIZLAYACAK ACILARA NASIR BAĞLAMIŞ KALBİN HEPSİ BU ,KİMBİLİR YÜCE YARADAN YANLIŞ İNSANLARI ÇIKARMIŞ OLABİLİR BELKİ KARŞINA KIYMETİNİ BİL GERÇEK AŞKINA VE SAHİP ÇIKANA ,BAŞINA TAC ET VE MUTLULUK GÖZYAŞLARI OLSUN AKITTIĞIN SEVDİĞİNE ,
EMİNİM Kİ KONUŞMALAR BENİM APTALLIĞIM ÜZERİNE ,SIZLANMALARIM ALAY KONUSU ,HOŞ VAKİT GEÇİRTECEK CİNSTEN AMA BİR GERÇEK VAR Kİ AHLAR YAŞATMAZ İNSANI BÜKLÜM BÜKLÜM DURUR BOĞAZINDA ,VE MAĞLUPSUNDUR BU OYUNDA Bİ VAKİT GELİR Kİ SIZLATAN ŞEY KALBİNİ BÜYÜTÜR DAHA FAZLA ,GERÇEK BİR TEBESSÜM İÇİN CANINI VERECEK OLURSUN ,KALABALIKTA YALNIZLIĞIN ACITIR İÇİNİ ,ÖYLE BİR YAKAR Kİ KIZGIN LAVLAR GİBİ DÖKÜLÜR GÖZYAŞLARIN ,SENİN AKITTIKLARIN KOR KALBİNİ SERİNLETEN SU GİBİ TEMİZLER İÇİNİ ....
DEDİM YA ADDAM GİBİ YOK HAYATTA NE DOSTLUKLARIN BİÇİLECEK DEĞERİ KALMIŞ AYAKLAR ALTINDA ,NEDE SEVDALARIN ,İNSANA DEĞER BİÇMEK HADDİMİZ DEĞİL ZATEN GÖREN YOK MU ELLERİMİZİ AÇIP KAFAMIZI YUKARI KALDIRDIĞIMIZDA ,YANIMIZDA ,SAĞIMIZDA ,SOLUMUZDA,NEFESİMİZDE ,İÇSESİMİZDE ,YALNIZ DEĞİLİZ,O HERŞEYİ BİLEN VERECEKTİR DEĞERİNNİ YAŞADIKLARINLA......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.