- 1944 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİNİZİ GÖSTERİN VAKİT GEÇMEDEN
Duygularımızı sadece içimizde, kendi kendimize yaşamamız için değildir. Sevgimizi yeterince gösteremedikten, içimizdeki yoğun duyguları o güzelliği paylaşamadıktan sonra ne anlamı kalır ki…
Hiç düşündünüz mü bilmem; sevginizi nasıl gösterdiğinizi, karşınızdaki kişinin gözlerinde nasıl pırıltılar yarattığınızı. Kalbinizin sınırlarını zorlayan, tüm ruhunuza hatta bedeninize egemen olan bu güzel duyguyu hissettirebilmek de en az içinizde hissettiğiniz kadar coşkulu olmalı. Sizden taşıp sevdiğinize akmalı. Sevginizi itina ile paketlemeli, en güzel süslerle süsleyip öylesine albeniyle sunmalıyız. Çünkü sevilen her insan böylesi özeni hak eder.
Duygularınız içinizde birer çağlayan misali coşup taşarken, dudaklarınızdan çıkacak sevgi sözcükleri sevdiğinizin yüreğinden en derinlere inebilmeli, onu pembe bulutlarla gezdirip, mavi derinliklerde yüzdürmeli, hatta kor ateşte eriyebilmeli. O güzelim yoğun duygularınızı paketlerken kaplayacağımız kağıt yerine gözlerinizdeki ışıltıları, paketin üzerindeki rengarek süsler yerine yüzünüzdeki en tatlı tebessümü ekleyin.
Duygularımız sadece içimizde, kendi kendimize yaşamamız için değildir. Sevgimizi yeterince gösteremedikten, içimizdeki yoğun güzelliği paylaşamadıktan sonra ne anlamı kalır ki…
Bazen hiçbir sebep yokken vereceğimiz küçücük bir hediye, bir demet kır çiçeği, kısacık bir mesaj, anlamlı bir yazı duygularımıza öyle güzel anlam katar ki. Doğum günleri sevgililer günü, tanışma günleri günü gibi sıradanlaşmış ve beklenti içine girilmiş günlerde değil; içinizden geldiği herhangi bir anda verilen en güzel hediyenizi. Ona özel olduğunu hissettirin, her saniye düşünülmeye değer olduğunu. Şöyle bir düşünün şimdi; kaç kez başardınız bunu ya da kaç kişi size bu güzelliği yaşatabildi? Sayısı ne kadar az değil mi? O halde hemen başlamak için ne bekliyorsunuz; ’keşke’lerinizin sayısı azalacak bu ufacık hamlelerle ha gayret.
Süprizler yapın durduk yerde, sebepsiz şaşırtın, şımartın elinizden geldiğince. İnanın ki sevilen her insan, şımartılmayı hak eder. Yeter ki sessiz kalmayın, içinizde yaşamayın en derin duygularınızı. Paylaşın sözcüklere bindirip sevginizi gönderin sevdiğinize. Bir kere değil her zaman yapın bunu. Korkmayın, gün gelirde karşılığını bulamazsanız bile en azından’keşke’leriniz olmayacak hayatınız da bunlara dair. Yıllar geçip de eskiler özlem duyduğunuz da, utangaçlığınıza, sıkılganlığınıza kızgınlık duymuyacaksınız. Denedim elimden geleni yaptım diyeceksiniz cesurca.
Kıymetiniz mi bilinmedi… olsun . Gün gelecek sizinde kıymetinizi anlayacak birileri çıkacaktır karşınıza. Siz yeter ki pes etmeyin. Sevgiyi her daim yaşatın gönlünüzde. Çünkü insan sevdikçe büyür , sevdikçe olgunlaşır, sevdikçe ve paylaştıkça hayatın zorluklarına daha kolay katlanır. Sevgi kalbiniz de açan en nadide çiçektir, sakın onu soldurmayın, yaşatın ömrünüz boyunca. Aktarın sevdiklerinize, içinizdeki güzelliği paylaşın onlarla. Elinize geçen fırsatları iyi değerlendirerek asla ertelemeyin duygularınızı, yarına bırakmadan içinizden geldiği an yaşayın anı anda yaşayın. Yarın aynı şansı yakalayıp yakalayamayacağımızın garantisi yok çünkü. Zaman su misali akıp geçiyor parmaklarınızın arasından, tutmaya çalışmak nafile. Önemli olan elinizin altındayken fark edebilmek ya da başka bir deyişle
“YAŞARKEN YAŞIYORUM VE MUTLUYUM” diyebilmek.
Bunun için sevgiyi ve sevginizi göstermenin önemi öylesine büyük ki…çünkü hepimiz ancak çok sevdiğimizde, sevgimizi, sınırsız paylaştığımızda hayatın güzelliklerini, detaylardaki gizemi fark edebiliyoruz. Haksız mıyım?
Hepiniz sevgiyle kalın.
YORUMLAR
...
Kıymetiniz mi bilinmedi… olsun . Gün gelecek sizinde kıymetinizi anlayacak birileri çıkacaktır karşınıza. Siz yeter ki pes etmeyin. Sevgiyi her daim yaşatın gönlünüzde. Çünkü insan sevdikçe büyür , sevdikçe olgunlaşır, sevdikçe ve paylaştıkça hayatın zorluklarına daha kolay katlanır. Sevgi kalbiniz de açan en nadide çiçektir, sakın onu soldurmayın, yaşatın ömrünüz boyunca. Aktarın sevdiklerinize, içinizdeki güzelliği paylaşın onlarla. Elinize geçen fırsatları iyi değerlendirerek asla ertelemeyin duygularınızı, yarına bırakmadan içinizden geldiği an yaşayın anı anda yaşayın. Yarın aynı şansı yakalayıp yakalayamayacağımızın garantisi yok çünkü. Zaman su misali akıp geçiyor parmaklarınızın arasından, tutmaya çalışmak nafile. Önemli olan elinizin altındayken fark edebilmek ya da başka bir deyişle
“YAŞARKEN YAŞIYORUM VE MUTLUYUM” diyebilmek.
Bunun için sevgiyi ve sevginizi göstermenin önemi öylesine büyük ki…çünkü hepimiz ancak çok sevdiğimizde, sevgimizi, sınırsız paylaştığımızda hayatın güzelliklerini, detaylardaki gizemi fark edebiliyoruz. Haksız mıyım?
...
Yerden göğe kadar haklısınız efendim.
Sevgiler paylaşıldıkça artıyor değil mi?
Yıllardır çiçeklerim dediğim öğrencilerimi yüreğimden gelen sevgimle yetiştirdim.
Onlarda vefalı çıktılar. 30 yıl sonra arar hatırımı sorarlar.
Her zaman olduğu gibi yine yüreğinizin güzelliğini yansıtmışsınız.
Yüreğiniz ve kaleminiz sağ olsun efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
İyiki varsınız. Rabbime emanet olunuz.
Ali ÖZKANLI tarafından 12/6/2010 9:26:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgidamlalarim
Hissedilenlerin yüreklerde hapsedilmeden ve de ertelemeden söylenilmesinin kendi iç huzurumuz kadar, bir takım çözümsüzlüklere de çare olabilmesi yönünden önemi çok iyi bir şekilde yazıda vurgulanmış.İnsanların anlaşmalarında iletişimin veya iletişimsizliklerin rolü çok açıktır.Çoğu geçimsizliklerde , hatta aile birliğinin bozulmasında bile iletişimsizlik en önemli etkenlerden biridir.
İyisiyle, kötüsüyle düşünülenler, bizim için bir değer ifade edenlere söylenilmelidir.Sevgi duyuluyorsa, bunu göstermek gerek. Seviyorumlar icrata dökülmezse bir şey ifade etmezler.Sadece sözde kalmış olur ki ne duyan olur ne de hisseden.Seviyorsan, göstereceksin.İcraata dökeceksin.Görmek isteyen görmeli, bilmek isteyen bilmelidir.Ötesi, kendi kendine gelin güvey olmaktır.Ne varki bu göstermeleri ertelememek gerekir.Bir yemek yiyecek kadar bir zamanın olup olmadığı meçhul iken, bir kahve içimlik bile olsa o zamanı yaratıp değerlendirmek gerek.Bir nefes sonramızın bilinmediği yaşam denilen süreçte hiç bir şeyi ertelememek ve sonrasında keşkelere yer vermemek için sevgiyi de nefreti de söylemek gerek.Bilinse de bilinmese de.Unutulmamalı ki yaşam paylaştıkça güzelleşir.Ve anlam kazanır.
İçerik olarak mükemmel mesajlar içeren yazınız nedeniyle kutlar, selam ve saygılarımı sunarım.
sevgidamlalarim
Mutlu olmayı bilmek, sevgiyi yaşamak ve canlı tutmayı bilmek, yaşamı renkli ve yaşanılır kılar.
Tebrikler arkadaşım güzel satırlarına, yaşamın hep ilkbahar coşkusu gibi canlı ve sevgi dolu geçsin.
sevgidamlalarim
yaşam yenilince değil pes edince biter......tüm açmazların anahtarı sevgidir...kalemi biliyoruz.....kurguda mükemmel saygılar