Aşk Aşk Diye
Konumuz güzel bir konu. Hiç birimiz tam olarak ne olduğunu bilmesek de, hatta hiç aşık olmasak da, ya da aşktan kafayı kırsak da severiz bu konuyu.
Bakalım neymiş aşk…
‘Bir erkek her kadınla mutlu olabilir, yeter ki aşık olmasın.’
Bu karışık cümleyle sık karşılaşır oldum. Acaba sadece mail trafiği ya da msn incisi mi yoksa ciddi anlamda erkeğin kadına bakış açısı mı…
Cümleyi baştan sona okudum olmadı. Böldüm yine olmadı, tersten okudum hiç olmadı.
Cümlenin anlamına vakıf olasım var…
Aşk aşk diye dağları delip çölleri aşıp sonra da, ‘her kadınla mutlu olabilirim yeter ki aşık olmayayım’ demek ne demek?
Burada vurgulanan şey mutsuzluk mu, aşksızlık mı yoksa aşkın kendisi mi?
Aşk zaten başlı başına havuz problemi. Herkesin çözüp anlaması imkansız. Hele de benim gibi matematikten anlamıyorsanız formüllerden bihaberseniz işiniz zor…
Öyle ki;
‘Konu ‘aşık olmak’sa bir bilgeyle bir aptal arasında hiçbir fark yoktur.’ deniliyor.
Olmaz olur mu?
Bilgeyle aptal arasında her zaman fark vardır olmalıdır da. Yani şimdi bir aşk için bilgeyi satışa mı getirelim…
Sahi hangisi iyi aşıktır… Bilge mi aptal mı?
Ve niye?
:) İyi bayramlar…
YORUMLAR
Bilmem binbir ask var binbir bakis var kimine göre de böyleymis demek ki.
Hesabin kitabin oldugu yerde ask zaten yoktur.
Her kadinlada mutlu olabilirim derse bir erkek bu da odun gibi bir erkektir.Ha var ha yok...
Degisikti
Yürgine saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
Ne kadar doğru bir teşhis.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Şu karşıki dağları del deseydin,
akşamdan kazma-kürek girişirdim.
Ya da,Kaf Dağı'ndan kar istemiş olsaydın,çoktaan kargoya vermiştim bile.
Ya da,ne biliim işte,takibe uğramamış kredi kartı var mıdır diye sorsaydın,
sabaha kadar eşi-dostu arar,uzak bir ihtimal de olsa,bulmaya çalışırdım.
Öyle karışık bir konuya değinmişsin ki...
Yorum yapsaam,büyük bi ihtimalle aptal durumuna düşücem.
Yapmasaam,sinirimden çatlııcam.
Eminim ki,bir köşeye çekilmiş,kıkır kıkır gülüyosundur.
Aşkolsun be şefim.
Alacaaın olsun.
Eh, sen bizim kapının önünden geçersin!...
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
akşamdan kazma-kürek girişirdim.
Ya da,Kaf Dağı'ndan kar istemiş olsaydın,çoktaan kargoya vermiştim bile.
Ya da,ne biliim işte,takibe uğramamış kredi kartı var mıdır diye sorsaydın,
sabaha kadar eşi-dostu arar,uzak bir ihtimal de olsa,bulmaya çalışırdım.'
:) Sayın Yazarım aşkı öyle güzel anlatmışsın ki insanın inanası geliyor. Ben bile inanacaktım nerdeyse, o derece.
yemenim turalıdır/sevdiğim buralıdır/geçme kapım önünden/yüreğim yaralıdır
:) Sevgiler.
Aşk mı???
bilmiyorum ki var mı yok mu
:))neyse güzeldi yine
iyi bayramlar
Esma KAHRAMAN
:))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Hanımefendi ;bu aşkın matematiği,mantığı,fiziği ,kimyası ve yaşı maşı yoktur.Ben güzel bir yorum okumuş ve yaşamımda da görmüştüm.
''Aşk çocuklukta yaşanır ya da,çocukca yaşanır.'' Gayrısı beni bağlamaz.
O değil de,
Ne aşkı ne sevdası ? Kim nerde nasıl neden kimi sevmiş? Hem bana ne ? Tövbe tövbe !!!
Güzel konuydu,tebrik eder saygılar sunarım efendim.
Esma KAHRAMAN
aşk çocukça yaşanır büyüyümce geçer...
O değil de;
Kim kimi sevmiş bilinmez. :))) Çocukluk işte:)))
Sevgiler Sayın Yazarım.
vega4
Ben yakın tanığı olurum biraz .Tecrübe ile SABİTTİR.
Saygılarımla...
Esma KAHRAMAN
:)))) Sevgiler.
Bir gazete de,adı vermeyeceğim,o zamanlar internet kullanımının az olduğu zamanlarda,aşk formülü vermişlerdi..Ecnebi bir bilim adamı bulmuş..Ben de birisini seviyormuşgbii yapıp,sevgimi ölçtüm...Matematik hesabıydı tamamen...Ve de saçmalık işte.!!!
Aşkın ne matematikle ne parayla ne de bir başka şeyle ölçülmesi söz konusu...Ölçülenlerin aşkına da puslu bir lakap takılır işte...
Bizim bu hale gelmemizin nedeni,batıyı taklitte sınır tanımamamız...Bir zamanlar,ihtiyaçlarını pencerelerinden parisin sokaklarına fırlatan neslin çocuklarına özenir olduk...Batı dedik ve aşkımızı da sattık...
O zamanlarda ki divanımızı anlatmaya hacet yok sanırım...Düşünün ki,divan edebiyatının en çok gazel yazan şairi bir padişah...Sultan Süleyman hazretleri..
Her neyse ..ben de son kelamımı edeyim..İş çözülür belki..:))
‘Aşkı Yaradana,Sevginizi insanlığa ve şehvetinizi de aşkla sevdiğiniz insanın kendisine verin’
Saygılar ablacım...sağlıcakla kalınız..