GÖZ YAŞLARI
SICAK HAVA GÜNÜN IŞIKLARI İLE SOLMUŞTU.BEYAZ AĞIR KOKULU ODA DA İKİ NEFES DUYULUYORDU.SESSİZCE DİNLEDİ:
’UYUYAN MELEK BİR İKİ AY SONRA EŞİM OLACAK AMA BEN HÂLÂ ONUN BENİ SEVDİĞİNİ BİLMİYORUM.ACABA BAŞKA BİRİ KALBİNE GİRDİ Mİ?BENİM İÇİN AĞLAMADI BİLE .TELAŞ ETTİ AMA KAZA YAPAN HER HANGİ BİRİ İÇİNDE TELAŞ EDİLİR .BENİM İÇİN ÖZEL HİÇBİR ŞEY GÖSTERMEDİ.. RABBİM NE OLUR ALNIMA YAZDIN KALBİMDE KABUL ETTİ.AMA EMİN ET BENİ ONUN KALBİ BANA MI AİT BAŞKASINA MI EMİN ET .NE OLUR RABBİM SEN EMİN EYLE....’
-UYANDINIZ MI BİLAL BEY?
-EVET HAYAT HANIM.
-AĞRINIZ VAR MI?
-YOK İYİYİM?
SESSİZLİK OLDU.BİLAL NİŞANLISINA BAKTI.O KADAR MANALI İDİ Kİ HAYAT BİR ŞEY OLDUĞUNU ANLADI:
-BİR ŞEYİNİZ Mİ VAR?
-SİZE BİR SORU SORABİLİR MİYİM?
-TABİİ BUYRUN...
-BENİ SEVİYOR MUSUNUZ ?YANİ BELKİ AZ TANIYORUZ BİRBİRİMİZİ SEVGİ HEMEN OLMAZ AMA BANA KARŞI NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
HAYAT DURDU.BİLALİN BU KONUDA Kİ KAFA KARIŞIKLIĞINI ANLIYORDU.HEP ONA KARŞI ARA KOYMUŞ OLMASI VE KAZADA FAZLA KENDİ DUYGULARINI BELLİ EDEMEMESİ...SORUYA ŞAŞIRMADI.
-SİZİ ÇOK TANIMASAM DA SİZİ TANIMADAN EVVEL SEVİYORDUM BEN!
-NASIL OLUYOR O?
-RABBİM BİZ VAR OLMADAN HERKESİN ALINYAZISINI YAZMIŞTIR BİLAL BEY.EĞER RABBİM SİZİ BANA YAZDIYSA BEN SİZİ DOĞMADAN SEVİYORUM DEMEKTİR.BEN RABBİMİ VE YAZDIĞI HER ŞEYİ SEVERİM BİLAL BEY.SİZİ DOĞMADAN SEVDİM.AMA ŞİMDİ DAHA DERİN BİR SEVGİ İLE SEVİYORUM...
-PEKİ SEVEN SEVDİĞİ İÇİN GÖZYAŞI DÖKMEZ Mİ?YANİ BEN KAZA YAPTIM CANIM İÇİN HİÇ Mİ ENDİŞE EDİP AĞLAMADINIZ?BU NASIL DERİN BİR SEVGİ...
HAYAT DURDU.DERİN BİR NEFES ALDI:
-BİLAL BEY ŞU ŞEKİLDE KENDİMİ VE DÜŞÜNCELERİMİ İZAH ETMEYE ÇALIŞAYIM.:ADEMİN KALBİ EVRENSELDİR.O KALP Kİ HER ŞEYİ SEVEBİLİR VE NEFRET EDEBİLİR..İNSANLAR , HAYVANLAR,GÜNAHLAR,SEVAPLAR ,İSYAN VE AKLINIZA GELEN HER ŞEY...İŞTE BUNLARI KALP EVRENİNE HAPSEDER.O KALP O KADAR BÜYÜKTÜR Kİ YERİ GELİR RAHMANI ALIR İÇİNE...BAZI MÜKEMMEL ADEMLER HER SECDEYE KAPANDIKLARINDA KALP EVRENLERİNE RAHMANI DAVET EDERLER.BU YÜZDEN ORASI O KADAR BÜYÜK VE BÜYÜLÜDÜR...
İŞTE BENİM KALP EVRENİMDE DE HERKES VAR! BAZILARI NOKTA DEGERİNDE YILDIZLAR BAZILARI SAMANYOLU GİBİ...HERKES NOKTA KADAR BİLE OLSA RAHMAN YARATTIĞI İÇİN YILDIZ DEĞERİNDE.AMA SAMANYOLU DAHA DEGERLİ VE BÜYÜK ÖYLE DEĞİL Mİ.?
AMA SİZ!KALP DEHLİZİMİN EN KIYMETLİSİSİNİZ.KALP EVRENİMDEKİ DURUM VE KONUMUNUZU SAHİBİ OLAN RABBİM VE BEN BİLİYORUM.TEK FARKETTİĞİM DE ŞU Kİ i;SİZ OLMASANIZ KALBİMİN PEK BİR KIYMETİ OLMAYACAK...
KALBİMİN KIYAMETİ SİZSİNİZ BİLAL BEY.KONUMUNUZ BU KADAR ÖZELKEN BEN DE ,BEN SİZE AKITTIĞIM GÖZ YAŞLARIMI BİLE PAYLAŞAMAM KİMSE İLE..ŞİMDİ BANA SORUYORSUNUZ:
-NEDEN AĞLAMADINIZ BENİM İÇİN ,DİYE.GÖZYAŞLARIM BİLE SİZİN İÇİN AKARKEN BAŞKASI GÖRÜRDE KİRLENİR DİYE KORKULARIM.SİZ O KADAR KIYMETLİSİNİZ Kİ GÖZ YAŞLARIM BİLE SİZE AİT OLMALI, KİMSE GÖRMEMELİ.HİÇ SEVMİYORMUŞUM GİBİ GÖRÜNÜP DIŞARDAN,GÖZ YAŞLARIMLA KALP ATEŞİME ODUN ATMALIYIM.SAF VE TEMİZ BİR ŞEKİLDE YANMALI ALEV ALEV...
İŞTE BU YÜZDEN BİLAL BEY SİZE BİLE GÖSTEREMEM GÖZ YAŞLARIMI.ÇÜNKÜ SİZ KALBİMİN KIYAMETİSİNİZ.....
NOT:YAZMAYA UĞRAŞTIĞIM KİTABIMDAN BİR BÖLÜM İDİ.YORUMLARINIZI YAZARSANIZ SEVİNİRİM.OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.R.A.