- 500 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BALIKÇI
Bende gelicem balık tutmaya dedin. Nasıl götüreyim seni? Bak oralar kayalık hem hep erkekler var, birde çok erken gideceğim sabah namazından sonra. Bunlar buraya balık tutmaya gelmemiş derler. Kızım küçük şehir burası yaaa olmaz. Peki tamam saçlarını topla, ha beremi de tak bakalım. Yok öyle makyaj falan hadi hadi acele et. Balık bu bir iki saat ya yapar ya yapmaz. Etek mi şiişşt ben ne diyorum sana? Pantolon canım ha şöyle dur bakayım benim sırt çantasını da verdik mi sana aynı bizim Hayri abi gibi oldun kız.
Hadi bakalım Allah sonumuzu hayır etsin . Bana bak hareketlerine dikkat et, yüksek sesle konuşma fazla, beden dili en güzeli, anlaştık değilmi?
(Ve vardık gideceğimiz yere kayalıklardan indik, ama bir iniş ki ay ,uy, ha kırıldı ha kırılacak)
Bismillah atım takımları denize; hay mübarek on beşi de dolumu gelir. Ayyy Aşkım hepsi dolu. Ne diyon Hayri abi Aşkım maşkım yok.:) Ne o el çırpmalar zıplamalar topluyorum takımları bak. Zaten yeter bu kadar iki tavalık var. Madem ki bu gün erkek erkeğe takılıyoruz seninle, bizim takıldığımız bir işkembeci var oraya da götüreyim seni. İçmesen içme canım mercimek içersin hem bak hep merak ederdin aha o çorbacı işte. Hasan usta. Ey yavrum bu işkembe içilmez mi. Tamam ıygg lama sen mercimeğini iç. Limonda sıkalım, Afiyet bal olsun.
Şimdi unuttuk ya birbirimizi, hayallerimize girmeyecek kadar kırgınız birbirimize. Ama yaşananlar kimi an güldürüyor yüzümü.İkimiz de balık ve sarımsak kokmuştuk. Bööyg Adamımsın Hayri abi aman yanlış anlama….
YORUMLAR
ustaca.....dolambaçsız.....sade ve eşsiz bir anlatım.....kurguda muhteşem......saygılar
ferromuratti
ellerinizden öperim saygılar.
kısa duruşuna etkili bir anlatımı yansıtarak kendinden emin değerli bir çalışma çıkarmışsınız ortaya...
kutladım...
ferromuratti
tEŞRİF ETMENİZDEN ONURLANDIM SAYGILAR...
ferromuratti
beğenmene sevindim... teşekkürler..