- 586 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hedefe Varma Şansı!
Hedefe Varma Şansı!
Özelliklerini bilmediğimiz bir cihazı kullanabilmek için, tanıtıcı bir kataloga ihtiyaç olduğu gibi, cihazın gelişmişlik önem ve karmaşıklığına göre belli seviyelerde seminerlere de ihtiyaç olduğu günümüzde çokça rastladığımız hatta yaşadığımız olaylardandır.
Kullanmakta olduğumuz her hangi bir cihazın ekonomik, verimli, uzun ömürlü ve rantabl kullanımı, tanıtım katalogunu yeterli inceleme veya ehil bir kimseden alacağımız tanıtım seminerine bağlı ise!
Bütün cihazları icat eden ve kainatın en mükemmel, mükemmelliği nispetinde en karmaşık cihazları(his ve duygular) ile donatılmış olan İNSAN’I tarif eden bir katalog ve görevli uzman tanıtıcıya ihtiyaç yokmu?
Bilinmeyen hedefe varılma imkanı olmadığı gibi, tanınmayan cihazında doğru kullanılma şansı imkansız denecek kadar çok uzak bir ihtimalden başka bir şey değildir.
Günümüz insanınında kendisini tanıyamadığı, tanıma ihtiyacı his etmediği, tanıtım katalogunu dikkate almadığı gibi, tanımasını zorunlu kılan olumsuzlukları da dikkate almış olduğunu söylemek mümkün değildir.
Yaratılış gayesini dikkate almayanların nasıl yaşayacakları hakkında müspet bir söz söyleme şansları olamaz.
İşte günümüz insanının handikabı,
Ciddi konular üzerinde yoğunlaşmamak,
En basit davranışlarının bile sonucunu düşünür ve ciddi bir şekilde değerlendirirken, hayatı sonucuna göre bir değerlendirmeye tabi tutmaması, hayat hakkında hiç bir bilgisinin olmadığı gerçeğini ortaya koymaktadır.
Evet Yaratıcıyı, yaratılış nedenini, yaratıcının yaşam adına koyduğu kuralları ve gönderdiği rehberi dikkate almayanlar hayattan beklenen gerçek hedefe varma şansını asla elde edemeyeceklerdir.
Değerli Dostlar Sizin Yaşamın Sonu İtibariyle Uğrunda yaşanmaya Değer Bir Hedefiniz Varmı?????
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.