KENDİ İÇİNDEKİ SESLE ÇATIŞMA
GECE OLDU, BAK! YİNE SESSİZLİK DOLDURDU ETRAFI. SADECE İÇİNDEKİ SESİ DUYUYORSUN YALNIZLIĞINDA. BİRDE O İÇİNDEKİ SES SUSMAYI BECEREBİLSE. YALNIZ DEĞİLSİN ASLINDA, KENDİNLESİN. İÇİNDEKİ SENLE BERABERSİN. BİRTEK O YALNIZ BIRAKMIYOR SENİ. SÜREKLİ KONUŞUYOR. AKIL OYUNLARI OYNATTIRIYOR SANA, GECENİN BİR YARISINDA. DİNLENMEK İSTİYORSUN AMA İZİN VERMİYOR, DAHA DA YORUYOR SENİ. ŞAŞIRIYORSUN DUYDUKLARINA. İNANASIN GELMİYOR. SUSTURMAK İSTİYORSUN AMA OLMUYOR. KENDİNLESİN, ONUNLA SOHBET EDİYORSUN ŞU AN. İNSAN KENDİNE BU KADAR MI YABANCI OLABİLİR? ONUNLA SOHBET ETMEYE DEVAM ETTİKÇE SIKILIYOR, BUNALIYORSUN. KARANLIK GİTGİDE ARTIYOR. KORKUYORSUN. O KONUŞMAYA DEVAM ETTİKÇE BAŞINA AĞRILAR GİRİYOR. GÖZLERİNİ KAPATIYORSUN SIMSIKI, UYUMAK YOK ETMEK İSTİYORSUN İÇİNDEKİNİ, YANİ KENDİNİ. BU GECEYE AİT NE KONUŞTUYSANIZ UNUTMAK İSTİYORSUN, DERİN BİR UYKUYA DALMAK. AMA RÜYALARIN BİLE ARTIK HUZUR BULMANA İZİN VERMİYORLAR. KENDİNLE BU KADAR İÇ ÇATIŞMA İÇERİSİNDEYKEN, İNSANLARLA NASIL ANLAŞABİLMEYİ DÜŞÜNÜYORSUN? SEN İÇİNDEKİ SESİ DAHA YÖNETEMEZKEN, ONUNLA KONUŞMAKTAN SIKILIRKEN, İNSANLAR, PEKİ ONLAR SIKILMIYORLAR MI? BUNU DÜŞÜNDÜN MÜ HİÇ? SEN BİLE KENDİNE TAHAMMÜL EDEMEZKEN, ONLARIN SANA KATLANMASI İÇİN NELER YAPMAN GEREKTİĞİNİ BİR DÜŞÜN. ÖNCE İÇİNDEKİ SENLE ANLAŞABİLMEYİ ÖĞREN. NE ZAMAN ONUNLA KONUŞMAKTAN ZEVK ALIR, KENDİNE YAKIN BULMAYA BAŞLARSAN ONU, İNSANLARA DA O KADAR YAKINSIN DEMEKTİR. KARANLIĞIN DÜNYASINDA KİMSE YOKMUŞ ASLINDA BİRTEK BEN VARMIŞIM KENDİ KARANLIĞIMDA KALABALIKLAR ARASINDA.