- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FARKLI BİR GÜN
Güneş yavaş yavaş yükseliyordu.Kızıldan sarıya doğru.Ve yeni bir gün başlıyordu.Tüm hazırlıklar yapıldı.Gün başlarken ki ilk nefesi onu heyecanlandırmıştı.Çünkü ilk defa güne böyle başlıyor ilk defa bir gün için böyle hazırlanıyordu.Derince bir nefes aldı diğer günlerin acısını çıkarırcasına.Bugün farklı olacak diyordu kendi kendine.Bugün değişik bir gün olacak diyordu.Güneş hiç farketmediği kadar ışıl ışıl parlıyordu yüzüne doğru.Havanın keskinliği burnunu yakmıştı.Evet bugün herşey farklıydı.Bunları diğer günler hiç yaşamamıştı.Şehir yavaş yavaş çapaklarından temizlenip nihayet uyanmaya başladı.Şehre güzel bir günaydın demek istiyordu.’’Günaydın şehir.’’ dedi şehre bakarak.Şehir de ona günaydın dedi.Sokaklarında dolaştığı hergün bulunduğu şehir ona bugün bir farklı gelmişti.Sanki her dolaştığında şehri yeniden keşfediyordu.Bugün özgürlüğün tadını çıkaracaktı.Evet bugün diğer günlerden farklı olacaktı.Acaba neden diğer günlerden birini değilde bugünü seçmişti.Bugünün ayrıcalığı neydi?Bugün onun için ne ifade ediyordu? Birden düşündü aslında hergün diğer günlerden farklı olarak kendi biricikliği içinde bulunuyordu.Şimdi bunu neden daha önce farketmediği için kendine yükleniyordu.Her gün yeni bir doğuştur dedi kendi kendine yeni bir fırsattır dedi.Artık fırsatları kaçırmayacaktı.Bugün diğer günler yapmadığı birşeyi yapacaktı.
Şehrin yakınında büyük bir dağ vardı.O dağa doğru yürümeye başladı.Dağın eteklerinde durup dağın yüceliğine bakarak şaştı.Neden bu dağı daha önce farketmediğine bir daha şaştı.Aslında orada dağ olduğunu biliyordu ama bugün baktığı herşeyden hayret ediyordu.Dağın içinde bir mağara vardı.Mağranın içine girdi.İlerledikçe karanlık da artıyordu.Artık dağın girişi gözükmez tamamen karanlık mağrayı kaplar oldu.Buraya ne için gelmişti.Burada karanlıktan başka hiçbirşey yoktu.Düşünmeye başladı.Sanki karanlıkta daha bir derin düşünüyordu.Daha bir farkındalık yaşıyordu.O’nu düşündü.Birden vücudu titredi.Korkmaya başlamıştı.Ardından bir rahatlık belirdi bedebinde.Sanki bedebinde de değilde içlerinde bir yerde.Ve bunun zevki her demde artıyordu.Buna devam etti.Ve artık bambaşka bir günde bambaşka bir insan olduğunu farketti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.