OGUT
DOST,
NE ICNDEYIM BIRSEYIN,NE DISINDAYIM HIC BIRSEYIN.KAPI NIN ONUN DEYIM,ICIN DE KAPININ,BEN KAPIYI ACARSAM BANA,NE KAPI KALIR NE ACMA.DOLDUK KADEHLERE,DOLAMADIK AMA GUZEL TESTI ICIN DE BEKLEDIK ASIRLARCA.SABAHLARA,AKSAMLARA VE AY KARANLIGINA.BIZI NOTALAR’A SAYDILAR BIZI BIR MUHABBETTE HARCADILAR.ANLAMADILAR DERTTEN HALDEN,SIRKELENENLER UYANDI ERKENDEN.BIZ COKTAN UCMUSTUK TURNA KANADIN DA,BIZ BIR ODUN OLDUK GITMEYE DERGAHA ’YUNUS’ SIRTIN DA.KIM ANLAR BIZI SOYLE?GUL-BULBUL ILE OYNAYANLAR MI?
GEC DUNYA DAN,GEC LEYLA DAN.’GORDUGUN GIBI GOZUKTUM,GOZUKTUGUN GIBI GOSTERDIM’ DIYEBIL.BANA SAKIN KIZMA DOST!BU BIR BULMACA.KIZMALAR KUSMELER BENCILLIKTEN,BENCILLIKLER BIZI HATAYA DUSURUR.SEN ARAYIP SORMA! O’SENI ARAYIP SORSUN.NERESINDEYSEN ASKIN TADINI YASA. AMA YASAMANIN ICIN DE KALMA,TURLU HAYALLERE KANARSIN,BUNLAR ASKIN GOZ BOYAMASIDIR NEFSININ DUSTUGU HATADAN.AMA
BILMESSIN KI SAKLI YERLER DE NE GONULLER YIKANIR.BIR GUN SEN DE DOKUNACAKSIN SUYA,ANLIYACAKSIN YUDUMLADIGIN DA.BILEMESSIN KENDININ NEKADAR DOYUMSUZ OLDUGUNU,SEN DE YOK SA BOSUNA ARAMA .....AMA VARSA....BIR ANDA KAINATI ELIN DE TUTABILIRSIN VE BIR ANDA MISKIN,ACIZ OLABILIRSIN.UNUTMA!KERAMETIN GULUMSEMEDIR
KELIME-I SAADET VE BESMELE BURADA BASLAR.UYUYANI SAKIN UYUT MA!UYUYANA DA DOKUN MA,UYUYAN OLU,UYANAN EBEDI DIRIDIR.DUSUNCENI YASATABILIRSEN NE MUTLU SANA.EYER IYI BIR ASIK OLMAK ISTER SEN ’VEYSEL’ GIBI KOR OLMAN GEREKMEZ.AC KALIRSIN AZ UYURSUN COK YORULURSUN BUNLAR GUZELIN CILVELERIDIR.GUZEL ISE TECELILERIN SANA VERDIGI HALIN HISLERIDIR.TECELLI HALE VASIL OLDUGUN DA ZAMANSIZ OLACAKSIN.BELKI BENI OZAMAN ANLARSIN NASIL YASADIGIMI VE YASADIGIMI YASARSAN,YASADIGINI YASATIRSIN BU BIR ZINCIRIN HALKALARI NA BENZER,HERKEZ YOL DAN KARSI YA GECMEYI BIRISININ YARDIMIYLA OGRENIR,SONRA KENDI GECER,YOL ISE UZUN VE YORUCUDUR.SABIR BU ASK HASTALIGININ EN IYI ILACIDIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.