- 974 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BABAM'A
BABA’CIĞIM,
BİLİYORSUN DEĞİL Mİ SABAH BAYRAM... VE BEN SENSİZ BİR BAYRAM SABAHINA DAHA UYANACAĞIM.HAKBU Kİ GÖNLÜMDEN HİÇDE UYANMAK GELMİYOR,KİMİN İÇİN UYANACAĞIM, SABAH UYANDIĞIMDA BAYRAM NAMAZINA KİMİN ARDINA DÜŞÜPTE GİDECEĞİM,ARKADAŞLARIMIN YAPABİLDİĞİ GİBİ KİMİN ELİNİ ÖPECEĞİM ...EŞ’İMİ KOLUMA TAKIP,ÇOCUKLARIMI YANIMA ALIP
EL ÖPMEYE KİMİN YANINA GİDECEĞİM ? OLSAYDI EĞER GELİNİN,TORUNLARIN KİMİN ELİNİ ÖPECEKLER SABAH.ERKENDEN BIRAKIP GİTTİN BE BABA’CIĞIM,ACELEN NEYDİ,SEBEBİN NEYDİ DE BENİ BU DÜNYADA YALNIZ BAŞIMA,BİR ÇOK ŞEYTAN’IN CİRİT ATTIĞI YERDE BIRAKIP GİTTİN...
ANLIYORUM,YER YÜZÜNDE KİMSE DOYMAMIŞTIR BABA’SINA,AMA,BEN SANA DAHA BİR AÇIM BE BABA...DOYMADIM SANA,DOYAMADIM ...GÖLGEN DE YAŞANACAK ÜÇ GÜNLÜK SEFA’YI NEDEN ESİRGEDİN BENDEN BABA ...SEN OLSAYDIN ARKAM DA DAĞ’LAR GİBİ BEN BU DÜNYA’DA KİMİ TAKARDIM,KİM BENİMLE AŞIK ATABİLİRDİ.HİÇ HESAPLADIN MI BİLMİYORUM,TAM 25 YIL OLDU DÜNYA DENİLEN BU GAYYA KUYUSNDA,SÜRÜLERCE AÇ KURT’A KARŞI BENİ YAPAYALNIZ SAVUNMASIZ BIRAKIP GİDELİ ...EVET,TAM YİRMİ BEŞ YIL BABA ...NEREDEYSE CENAZE’NİN KALDIRILMASINI BİLE BEKLEMEDEN SALDIRIYA GEÇEN AÇ KURT’LARLA BOĞUŞARAK GEÇEN KOCA KOCA YİRMİ BEŞ YIL BABA ...BU GÜN’E KADAR KUYRUĞU DİK TUTMAYA ÇALIŞTIM, SIRRIMI KİMSEYE SEZDİRMEMEYE GAYRET ETTİM AMA,OLMUYOR BABA,ÇOK DOLDUM,BÜTÜN DÜNYA YALNIZ BULMUŞ OLMALI Kİ,SENSİZLİĞİMİ ANLAMIŞ OLMALI Kİ ÜSTÜME ÜSTÜME GELİYOR BABA ...İYİDEN İYİYE DOLDUM,PATLAMAK ÜZEREYİM YARDIM ELİNİ UZATSANA BANA BABA,NEDEN YALNIZ BIRAKIYORSUN BENİ,SENİN GÜCÜNÜN YETMEYECEĞİ NE OLABİLİR...HEM BIKTIM HEM YORULDUM YAŞAMAKTAN,YA YARDIM ELİNİ UZAT KURTAR BENİ BU KURTLAR SÜRÜSÜNDEN YA DA YANINA AL BENİ BABA ...
BİLİYORUM SENİN BOŞLUĞUNU DOLDURAMAM,DOLDURAMADIM DA,SENİN YERİNİ ALAMAM, ALAMADIM DA AMA,BEN SENİM BE BABA,KENDİNİ NEDEN BU KADAR SAVUNMASIZ,ÇARESİZ, ELDEN AYAKTAN DÜŞMÜŞ BIRAKTIN BUNU ANLAYAMADIM ...NEDEN BE BABA ...
SABAH BAYRAM,HİÇ BAYRAM UMUDU,ÇOŞKUSU YOK BEN DE ...
OYSA,SENİN GÖLGEN DE SENİNLE NİCE BAYRAMLAR YAŞAYABİLİRDİK,TORUNLARINI ETRAFINA TOPLAYIP BAYRAM HARÇLIĞI DAĞITABİLİRDİN ONLARA SENELERCE,ACELEN NEYDİ BE BABA...
SENSİZ NEFES ALDIĞIM HERGÜN BENİM ’’KARA BAĞRIMA’’HANÇERLERİN SAPLANDIĞI GÜNDÜR...
BU KARA GÜNLERİ ANCAK SEN AYDINLIĞA DÖNÜŞTÜREBİLİRSİN ...
YA BU AÇ KURT SÜRÜLERİNE KARŞI BENİ KORUYARAK ...
YA DA BENİ YANINA ALARAK ...
SABAH BAYRAM ...
BEN ŞİMDİDEN MİNNETLE,ŞÜKRANLA,SAYGIYLA ELLERİNDEN ÖPÜYORUM BABA’CIĞIM ...
GECENİN BU VAKTİNDE SENİ HUZURSUZ ETMEK İSTEMEZDİM ANCAK BAŞKA KİMİNLE DERTLEŞEBİLİRDİM,İÇİMİ KİME DÖKEBİLİRDİM SENDEN BAŞKA ...
SEN RAHAT OL YİNE DE,SENİN KADAR OLMASA DA SANA YARAŞIR BİR HAYATI YAŞAMAYA DEVAM EDECEĞİM,ADINI YERE DÜŞÜRMEYECEĞİM BABA ...
BAYRAMIN BİR KEZ DAHA KUTLU OLSUN ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.