Güncel..
Onun emanetinde , onun üzerinden siyaset yapanlar kahrolsun..
Cumhuriyet , Atatürk’ün bize en büyük armağanı..
Şeriatin yobazlığından , sosyalizmin bölücülüğünden uzaklarda , Türk milleti için en hayırlı olan bu rejimi yine O’nun üstün zekası ve ileri görüşlülüğüne borçluyuz..
Günümüzde ise bir Atatürk karşıtlığıdır gidiyor..
Laiklikten anlamayan sözde Kemalistler , dinci yobaz çığlığa karşı sessiz kalırken şeriat adım adım deliyor millet olma şuurumuzu..
Ümmetçilik anlayışı ile pkklı it sürüsü ile Mehmetçik’i bir tutan bir zihniyet yetişiyor..
Şahit oldum ve kanım dondu adeta ve cümle ;
" Mehmetçik şehit değildir çünkü dağda müslüman , müslümanı vuruyor" şeklindeydi..
Tabii ki bunun nedeni söz konusu cemaatin , sisteminin Said Kürdi denen insancık tarafından hazırlanan bir temele dayanmasıdır..
Kürt halkı diye başlayan nutuklarla bölücü naralar atan ve devlete karşı isyanı İslamiyet kılıfına uydurarak tezgahını sağlam yere açan bu insancığın torunları ise şimdi kürt isyanının yasal yollardan tasvipi için uğraşmaktadırlar..
Bunu yaparlarken Milliyetçilikten , Laiklikten bihaber Cumhuriyet Halk Partisi yönetimi ise şerefsizliğe şerefsizlikle cevap vererek , bebek katili aponun affı konusunda taviz vermekli durumlarını ortaya koymaktadır..
Kürt seçmenlerime sesleneceğim diye bahanesi var hanım ablanın.. Atatürk’ün kurduğu partinin içinde bulunduğu gafletin ispatıdır ki bir vekil kürtçe propaganda yapabilmek için çaba göstersin..
Görüyoruz ki bir büyük tehlikede Atatürkçü görüntüsü altında Milletin duygularıyla oynayanlardır..
Bu samimiyetsizlik ve bölücülük ikilemi arasında kalan vatanın geleceğine ise şüphe ile bakmaktayım..
TANRI TÜRK’Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN..
MUSTAFA DÖLEK..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.