- 1358 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
"Ah devlet ana! Neden anam gibi gül kokmuyorsun? Neden onun gibi az bulunca az, çok bulunca çok vermiyorsun? Neden sadece bazılarını emziriyor, bazılarını açlıkla terbiye ediyorsun?"
Yazının içerik olarak fakir “edebiyatı” temalar içerdiği “Mesut” tarafından itiraf edilse de orta direk diye adlandırdığımız yurdum insanının makûs talihinin bir türlü “çile bülbülüm çile” sınırlarının dışına çıkamaması da bir vakıa.
Huyundan mı, suyundan mı nedir, ben beni bildim bileli, meydanlarda attı mı mangalda su bırakmayanlar, koltuğa oturduğu zaman hafıza kaybı, unutkanlık gibi nörolojik marazlara tutuluyorlar. Tıp ta ilerledi anasını satayım, ar damarına bir de platin taktırdın mı, çatlağı da hallettik(hallediyorlar).
—Harkkk tüüphh suratınıza.
—Yarabbi şükürrr ( İşte, ar damarındaki çatlaktaki platinin faydası burada çok işe yarıyor)
Çok şükür geri zekalı falan değilim de, Allah rızası için birisi bana ekonomi geyiği yapmadan, sokaktaki vatandaşın da anlayabileceği bir şekilde şu “Gayri Safi Milli Hâsıla” nedir, neye yarar bir açıklasın. Bu hâsılanın gayrisi nedir, safisi nedir.
Böyle gelmiş böyle gidiyor, gidecek gibi de gözüküyor.
Sen de “çile bülbülüm çile”, ben diyeyim “Allllaaah”
Saygılar, selamlar
Sosyal yaşamın çıkmazlarında ;ekonomik yönden bunalan bir insanın, düzeni sorgulayışındaki yanılsamaları gözler önüne serişi...
Toplumuzda;Mesut gibilerin çokluğu ne yazık ki;çok düşündürücü...
Tebrikler AYNUR! Usta bir kalem bu denli estetik yazar ancak.
İyi bayramlar...
Aynur Engindeniz
Çok yaşa emi...
Bu memleketin Mesutları bitmeyecek Aynur. Mesutları öyle güzel anlatmışsın ki, içinde hepimiz varız. Tuzu kurular bayramda yurt dışına tatile giderken, Mesut gibiler bayramda bile çalışmak zorunda kalıyorlar. Hem de üç kuruşa...
Devam etmeli...
sevgimle. Bayramın mübarek olsun...
Sessiz milyonların sesini ne kadar güzel ifade etmişsiniz, kutlarım sizi.
Umulurki; çoğunluk, bir gün, içinde bulunduğu açmazdan kurtulma şansı yakalar.
Düzen, güçlüler tarafından kendi menfaatlerini korumak için kurulmuştur.
başka bir ifadeyle ''Hak, gücü elinde tutanındır''
Yazınızın devamını bekliyor ve saygılarımı sunuyorum.
bekir güçlüer tarafından 11/14/2010 5:01:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
bekir güçlüer tarafından 11/15/2010 11:18:34 AM zamanında düzenlenmiştir.