- 1162 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI ALEVİN ÖLÜMÜ
Ümitlerim vardı benim/Bundan milyonlarca yıl önce/Yoo hayır belkide bir saniye önce/Bilmiyorum/Zaman kavramın beynim ve özüm bilmiyor/Umutlarım güzeldi/Çiçekti/Alev kırmızısı bir gelincikti/Uçsuz bucaksız ekin tarlasında,Hoyrat rüzgarlara inat,alev kırmızısı elbisesiyle,gökyüzüne sevdalıydı/Gelinciğim ;benim umudum/Varım ,yoğum/Gülümseme sebebim di/Ya şimdi?/Küsmek nedir bilmezdi alev kırmızım/Hoyrat rüzgarlara bile gülümserdi/İnce beli bükülürdü rüzgardan/Küsmezdi/Küsmek nedir ,tanımadı bilmediki /O ,rüzgara inat/Yağmura inat/Kara tipiye inat/Küçücük köküyle,toprağa sımsıkı sarıldı/Herşeye rağmen/Gökyüzününe sevdasını hergün anlattı/Her doğan güne merhaba deyip/Gökyüzünden umut topladı/Yağdı umut/Gözlere gözükmeksizin/Alev kırmızısı gelincik/her umutta ,daha kırmızı,daha mutluydu/Dedim ya gelincik,benim umutlaımdı/üçüncü gözümdü/Ya şimdi?/Öyle bir gün geldi ki/Bilmiyorum,dünmüydü o gün/Milyonlarca yıl öncemiydi/Zaman neydi?/Akrep ile yelkovan neredeydi?/Bilmiyorum/Alev kırmızısı gelincik,her günkü gibi,umut istedi/o sevdalandığı /uçsusz bucaksız gökyüzünden/Gökyüzü o gün kapkaraydı/Umut vermedi/Gizliden ,alev kırmızısı hep ağladı/Gülmedi o gün ne ota/Ne kuşa/Rengi soldu/Boynu büküldü/Hangi zamandı bilmiyorum/İŞte zamanın olmadığı/Mevsimlerin olmadığı bir boyutta/Alev kırmızısı öldü/Pekii ;Kim ağladı?/Ben ağladım/Alev kırmızıma/ümitlerime/sevdasına/Yüreğimi gördüm/Üçüncü gözüm ağladı/Artık ,üçüncü gözüm kördü....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.