- 1418 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
işte gerçekler özleşim edebi akımında ilkler..!
edebiyata ışık olması dileğiyle...
duyuru
(görülen lüzum üzerine)
önemli not:
güle oynaya akım akım şiir şiir götürenlerin dikkatine!
bu konuda yetkili birime gerekli bilgi belge talimatlar verilmiş fikir emek hırsızları takibe alınmıştır..
şahsıma ait isim belirtilmeden sahiplenen tüm teori öneri fikir ve yenilikleri kendilerine aitmiş gibi ya da başkaları tarafından önerilmiş gibi gösteren
şahsıma ait bu çalışmaları
çeşitli sitelerde eski tarihli şiirlerine çalışmalarına yükleyerek kendilerine aitmiş gibi göstermeye çalışan göz önünde bile bile sahtekarlık yapanlar sahiplenme duygusunda o kadar ileri gitmişlerdir ki
dünya ve türk edebiyat tarihinden kendilerinin olmayan fikirleri de isim değiştirerek kendilerine maletmişlerdir..bu kadarına da pes (!)
edebiyatta yenilik yeni fikirlerle olur başkalarının ürettiklerine sahiplenerek değil ... mızrak çuvala sığmaz!
kendinizi etrafınızı istediğiniz kadar kandırarak tanınmış isim yandaş toparlayın çıkarcı bozuk art niyetlerin girişimlerin sonu daima hezimettir tarihi rezilliktir.. mezarda da rahat yatamayacaksınız kul haklarından...
tekrar ediyorum yukardaki tutum ve davranışları sergileyenler
" kendilerinin olmayan yeniliklere sahiplenmeye ve /ya başkalarının üzerinden sahiplenmeye devam ettikleri hatalarını düzeltmedikleri takdirde " teori-öneri- eserlerin yasal hakları kullanılacak ayrıca tazminat davası açılacaktır.( gelir ;kadın sığınma evleri ve çocuk esirgeme kurumuna bağışlanacaktır.)
bu konulara hassas yeterli bilgi ve belgelere sahip (özleşim öncesi ve sonrası)
site yönetimi de gerektiğinde tarihi gerçekleri elbette ortaya çıkaracaktır...
bu tür insana yakışıksız tavır sergileyen emek hırsızlarına yaptıkları hataların farkında olmayanlara ve bu gidişattan endişe duyan siz değerli dostlarıma kardeşlerime ve kamuoyuna önemle duyurulur..
şeytani vasıflardan ırak insanlık makamına ulaşmış bir hayat dileklerimle...
----------------------------------------------------
dünyanın sanalda doğan ilk edebi akımı özleşim’de ilkler....
önce özleşim serüvenini kısaca hatırlayalım...
her şey aşağıdaki linkte bulunan foruma yazdığım yoruma cevap yazan TunçAY’ın bana “yazınıza yorum yazılmıştır” mesajı ile başladı…
linki inceleyiniz..:)
forum.edebiyatdefteri.com/forum-icerik/1717/
kendimiz olduğumuz zaman ...
bir değil birçok yeni akımlar ortaya çıkacaktır..
kendi tarzımızı ortaya koymalıyız...kendimiz olmalıyız...
son dönemde yazılan birçok şiir etkilenmiş şiirdir....
orijinal şiire rastlamak pek mümkün değil gibi...
orijinali de fark etmek kapasite gerektirmektedir....SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
3/21/2008 8:09:40 PM
Sayın TunçAY
kendimiz olmak o kadar da zor değil...
işe önce kendimizden birey olarak başlamalıyız...
kendimize özgü bireyler olabilmek... sorunların kaynağı burası..
bu yönümüzü aşmadan ülkeye ve dünyaya açılmak
ne sanatta ne bilimde mümkün değil...
bunun için farkı farkedecek kapasitesi yüksek özgür orijinal düşünebilen birey sayısının artması ve bu beyinlerin topluma yön veren ortamlarda örnek teşkil etmesi gerekir..
insanlar kendilerine benzeyenleri severler genelde..
farklı düşünen beyinler toplumda yadırganır çoğunlukla..tepki görür...ayrıca bu tepkileri karşılayabilecek gücünün de olması lazım..bir taraftan çalışmasını yapacak ..diğer taraftan var olma mücadelesi verecek engellere yok edicilere karşı...
desteklenmesi gerekirken ...zor iş...
onun için kolay benzer şeyler hep ortalarda dolaşıyor..alkış ve övgü alıyor..rağbet görüyor..hal böyle olunca hep eskilerle yola devam ...ve hep dışarılardan ithal...oysa insanımızın kapasitesi o kadar yüksek ki fark edemeden geçip gidiyor ömürler...
her birimiz orijinal farklı dünyayız esasında ..
ah bir farkına varabilsek...!
kendimizi bir keşfedebilsek...
saygılarımla......SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
...
"tunçAY’la yazışmalarımızı okuyan "şahamettin " çağrı yaptı..
...
“ BİR EDEBİ TOPLULUK KURALARIM ORTAK PAYDALAR VE YENİ Fİ,KİRLER VE ŞEKİL ANLAYIŞI ORTAYA KOYALIM VE BİR DERĞİ ÇIKARALIM….şahamettin “
bir çağrı daha yaptı
ilk ve tek yanıt : SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
topluluk kurmak için karar verme tarihim: ...6. nisan .2008
Özleşim Topluluğu’nu kurmadan daha önce sayfamda sitedeki şair dostlar tarafından da yorumlanmış "özleşim tarzı" şiirlerim vardı...
sayfamdaki ilk özleşim tarzı şiir...................................12.kasım .2OO7
sayfamdaki ikinci özleşim- aruz -hece-serbest şiir(ilk karma tür)......14.kasım .2007
sayfamdaki özleşim nazım biçimli ilk şiir............................15 .mart-2008
(berceste dergisi ibrahim şahin’e yollanan özleşim bilgilendirme yazısından şahamettin’in gözünden özleşim kuruluşu 2008 )
"Topluluğunuz nasıl kuruldu, sizler nasıl bir araya geldiniz?
Edebiyat Defteri Sitesinde kuruldu. Yeni Edebiyat Akımı adlı forumda elli senedir edebi bir akım ( aslında hareket olarak belirtmek gerekir ) oluşmadığını, edebiyatımızda tekrar bir edebi hareketin oluşması mümkün mü sorularına cevap arayan şairlerin yazılarına cevap olarak böyle bir harekete misyon olabilecek fikirlerimin olduğunu aynı düşünceyi onaylayan fikir sahipleriyle bir topluluk oluşturup edebi bir hareket oluşturabileceğimizi ilan ettim.
Bu forumda yazıları olan ve böyle bir topluluğun oluşabileceğini savunan SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ bana olumlu yanıt verdi ve hodri meydan dedik.
Pek çok noktalarda aynı fikirde olduğumuzu görüyorduk. Onun da şiir şekilleri hakkında değişik fikirleri vardı. Hatta resim konusunda farklı bir teknik oluşturduğunu belirtti. Hatta benim önerdiğim şiir şekillerine benzer daha öncesine ait çalışmalar içinde olduğunu da değerlendirdik. Zaten sanat, dil, fikir, zevk açsından da pek çok ortak noktalarımız bulunuyordu. Açıkça beni bu konuda ateşleyen Sabiha Hanım olmuştur. Hadi dedi başladık ve fikirlerimizi paylaştık." şahamettin kuzucular 2008 (berceste dergisi röportaj bilgileri )
şahamettin adlı üyenin hayatı (edebiyat defteri sitesi 31.10.2007 tarihli tanıtım yazısından)
Üyelik Tarihi : 2007/10/31
"Şimdiye kadar hiç bir yerde hiç bir şiirim yayaımlanmamıştır.Zaten ne şekilde ve nerede yayımlatacağımın yolunu da araştırmadığım gibi teşebüste de bulunmadığımdan sitenizin bu köşesini bunun için bir fırsat olarak düşünmekteyim."
profil.edebiyatdefteri.com/sahamettin/hayati/
Özleşim’in ilk duyurusundan 18 .04. 2008
Değerli Arkadaşlar : Sitemizin yöneticisi olan ANSIZIN ’DAN umduğumuz izni aldığımız için artık açıklamakta sakınca görmediğim yeni bir oluşumun ilk örnekleri olarak BU ŞİİR kamu oyuna sunulmaktadır.
Bu şiir ve önceki şiirim olan " EZGİLER EZA EDER " adlı şiirim bu anlayışın ilk örnekleri olmaktadır.
www.edebiyatdefteri.com/siir/106773/leylamiz--cumbasinda.html?q=&syf=3#yorum
ilk yazdığı özleşim : Ezgiler eza eder … 12.04. 2008
ikinci özleşim duyuru şiiri : Leylamız cumbasında … 18.04. 2008
Özleşim’de - edebiyatta ilkler.....(topluluk öncesi ve sonrası ilk teori -öneri - uygulama )
..........Özleşim Edebi Topluluğu kurulmadan önce.........
1) ilk Özleşim şiir ............................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (topluluk öncesi)
12/11/2007....dört ölçülü özleşim ..."gör o zaman"
www.edebiyatdefteri.com/siir/64095
3) ilk Edebi harman karma tür "özleşim-hece-aruz-serbest şiir-".....SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (topluluk öncesi)
14/11/2007 ...."ya sonra"
www.edebiyatdefteri.com/siir/64642
2) ilk Özleşim Nazım" biçimi ..............SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (topluluk öncesi)
15/03/2008
www.edebiyatdefteri.com/siir/97279
4) ilk Özleşim beste ...........................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (topluluk öncesi)
"Ele Gelmez Deli Gönlüm" ..1990 üsk. mus. cem.
www.edebiyatdefteri.com/siir/207320
5) ilk Ölçüsü Eksilip Artan Özleşim.......SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (topluluk öncesi)
14/11/2007 ...."ya sonra"
www.edebiyatdefteri.com/siir/64642
......Özleşim Edebi Topluluğu kurulduktan sonra......
topluluk kurmak için karar verme tarihim: ...6. nisan .2008
Tarih:06 Nisan 2008 Pazar 06:56:59
RE:yeni edebiyat akımı üzerine
Yeni akım her şeyiyle yeni olan bir fikir manzumesi,şekil ve sanat anlayışı gerektirir.
Bizim şanssızlığımız ,bu yya kadar çok şey ortaya konmuş olması,
bu yeni bir felsefe gerektirir ve diğerler üyelerin de buna uyması şarttır.
Bu kadar uzun boylu fikirler ben de var mı bilmiyorum.
Ama bir topluluk kurabilecek ,ve topluluğa hedef belirleyecek fikir ve şekil hususiyetlerini oluşturabilecek kadar bir şeyler çıkar sanırırm.
İltifatlar için çok sağolun.BAKALIM DEVRAN NE GÖSTERİR.
bÖYLE BİR OLUŞUMDA SİZİN OLMANIZDAN MUTLULUK DUYARIM ,DİL VE SANAT TARZIMIZDA YAKIN DURUYOR. "şahamettin"
şahamettin adlı üyenin hayatı (edebiyat defteri sitesi 31.10.2007 tarihli tanıtım yazısından)
Üyelik Tarihi : 2007/10/31
"Şimdiye kadar hiç bir yerde hiç bir şiirim yayaımlanmamıştır.Zaten ne şekilde ve nerede yayımlatacağımın yolunu da araştırmadığım gibi teşebüste de bulunmadığımdan sitenizin bu köşesini bunun için bir fırsat olarak düşünmekteyim."
profil.edebiyatdefteri.com/sahamettin/hayati/
ilk yazdığı özleşim : Ezgiler eza eder … 12.04. 2008
ikinci özleşim duyuru şiiri : Leylamız cumbasında … 18.04. 2008
sayfamdaki ilk özleşim tarzı şiir...................................12.kasım .2OO7
sayfamdaki ikinci özleşim- aruz -hece-serbest şiir(ilk karma tür)......14.kasım .2007
sayfamdaki özleşim nazım biçimli ilk şiir..............................15 .mart-2008
Tarih:13 Nisan 2008 Pazar 17:41:30
şahamettin
Merhaba Sabiha Hanım,
...
...son Şiirimdeki gibi sizin de bazı şiirlerinizde yapmaya çalıştığınız gibi bütünleştiriciliği ilke edinen bir topluluk kurarak
ve buna uygun fikirlerimizi geliştirerek bir toluluk kuramaz mıyız.
Kendimize özgü bütünleştirici bir şekil anlayışı ve hem serbest hem,
hece ve hem de aruzun niteliklerinin tümünü kapsayan bir ölçü sistemiyle yola çıkamazmıyız."
Tarih:24 Nisan 2008 Perşembe 15:18:48
…
hocam o zaman biz bir ikili olarak yola çıkıyoruz...hayırlı uğurlu olsun...saygılar...selamlar..(başaracağız...Allah ın izni ile....
inşallah...)
(sonra nasılsa çoğalacaktır...) sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
Özleşim’in ilk duyurusundan 18 .04. 2008
Değerli Arkadaşlar : Sitemizin yöneticisi olan ANSIZIN ’DAN umduğumuz izni aldığımız için artık açıklamakta sakınca görmediğim yeni bir oluşumun ilk örnekleri olarak BU ŞİİR kamu oyuna sunulmaktadır.
Bu şiir ve önceki şiirim olan " EZGİLER EZA EDER " adlı şiirim bu anlayışın ilk örnekleri olmaktadır.
www.edebiyatdefteri.com/siir/106773/leylamiz--cumbasinda.html?q=&syf=3#yorum
ilk yazdığı özleşim : Ezgiler eza eder … 12.04. 2008
ikinci özleşim duyuru şiiri : Leylamız cumbasında … 18.04. 2008
(...İlk Özleşim Şiir.............SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (topluluk öncesi)
6) ilk Klasik Özleşim şiir......Şahamettin Kuzucular (topluluk oluştuktan sonra)
12/04/2008
www.edebiyatdefteri.com/siir/105006/ezgiler-eza-eder.html
7) İlk Özleşim Beste .......................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
8) İlk Özleşim Atölye Şiiri..........................Yunus ÇETKİN
9) İlk Şarkı, Murabba..................................Güler Turan
10) İlk Özleşim Kaside .......................Şahamettin Kuzucular
11) ilk ÖZLEŞİMÂNİ ............................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
12) İlk Özleşim Rubai................................ Murat Canbolat
13) İlk Özleşim Gazel..............................Şahamettin Kuzucular
14) İlk Çift Ölçülü Özleşim ....................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
15) İlk Klasik Özleşim Çeşitlemeleri..................Kadir Çetin
16) İlk Özleşim Fabl ............................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
17) İlk Ters Ekolu Özleşim ...................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
18) İlk Her Yönden Özleşim .................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
19) İlk Serbest Özleşim...................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
20) İlk Tiyatral Özleşim .................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
21) İlk Eşit Ölçülü Özleşim...............SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
22) İlk Özleşimce (beyit)..................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
23) İlk Çok Heceli Özleşim................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
24) İlk Ölçüsü Eksilip Artan Özleşim..............Murat Canbolat
25) İlk Ölçüsü Eksilip Artan Özleşim..........SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
26) İlk Dört Ölçülü Özleşim ( değişimli ).... SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
27) İlk Özleşim Düet ..............................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
28) İlk Özleşim Tekerleme...................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
29) İlk Özleşim Akrostiş......................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
30) İlk ÖZLEŞİM NESİR ÖRNEKLERİ...........SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
31) İlk Özleşim Öykü...............................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
32) İLK EDEBİ FORMÜL.........................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (edebiyatta bir ilk)
33) İlk EDEBİ RAKAMSAL SİSTEM................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (edebiyatta ilk)
34) İLK AKIM SÖZLÜĞÜ.......................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (edebiyatta bir ilk)
35) İlk ÖZLEŞİM TERİMLER SÖZLÜĞÜ .............SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
36) İlk EDEBİ AKIM BESTESİ.....................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (edebiyatta bir ilk)
37) “ İlk özleşim beste..ilk şiir şarkı seslendirme“ ...............SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
38) İLK EDEBİ AKIM LOGOSU.................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (edebiyatta bir ilk)
39) İLK ŞİİR LOGOSU..................................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
40) İlk Edebi Akımda Kullanılan SAYISAL ÖLÇÜ..............SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ (edebiyatta ilk)
41) İlk Farklı Ölçülü Özleşim Beyitler ..........................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
42) İlk Özleşim Arşiv.......................................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ(edebiyatta ilk)
43) İlk Deneysel Özleşim........................................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
44) İlk Dörtlükte Hece Özleşim Birlikteliği..................SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
45) yaratıcı edebiyat..*)* çalışmalarındaki özleşim yenilikleri........SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
46).......x..(henüz sayfaya eklenmeyenler)
47) İlk Özleşim Atölyesi Şiirleri ve Şairlerimiz:
-------------------------------------
1.uzak iklim
2.Elif Türk
3.Yunus ÇETKİN
48)İlk özleşim ortak şiir önerisi......................İsmail Koray Şimşek
49) ilk ortak özleşim şiir şairleri
İsmail Koray Şimşek
Kadir Çetin
Saadet ÜN
Şahamettin Kuzucular
Zübeyde Varlı
SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
BAYRAM ALİ BÜLBÜL
50) İlk Özleşim Topluluğu Şiirleri CD seslendiren........Mustafa Zorla
51) İlk Özleşim Topluluğu CD de Şiirleri Seslendirilen Şairler:
...
52) İlk Özleşim’e İthaf Şiir "Özlemişim"................Zeki Çelik (susku)
53) İlk Röportaj
-----------------
basında ilk Özleşim röportajı
BERCESTE -2008 /74
Dergisi (şair-yazar :İbrahim Şahin)
Şahametin Kuzucular ve Sabiha küçüktüfekçi
İle Yeni Edebiyat Akımı Üzerine
54) İlk Özleşim Kitabı :
Özleşim- 2009
55) İlk Özleşim Şiirli Antoloji
-------------------------
Kırmızı - Edebiyat Defteri Antoloji 2008-2009
56) İlk Antolojide Özleşim Şiirleri Yayınlanan Şairler
-------------------------
babidim (Güler Turan)
SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ
57) İlk 70 yıl Sonra Kurulan Edebi Akımı ....................Özleşim Edebi Akımı
58) İlk Dünyanın Sanalda Doğan Edebi Akımı................ Özleşim Edebi Akımı
59) İlk Kendine Özgü Ölçüsü Olan Akım........................Özleşim Edebi Akımı
60) İlk Kendine Özgü Nazım Şekiller Olan Akım...............Özleşim Edebi Akımı
61) İlk Dünyanın Sanalda Kurulan Edebi Topluluğu..........Özleşim Edebi Topluluğu
62) İlk Sanalda Edebi Akıma Destek Veren Site Kurucusu .............ANSIZIN ( Habib Dağ)
63) İlk Sanalda Edebi Akım İçin Atölyeler Kuran Site yöneticisi .........ANSIZIN ( Habib Dağ)
64) İlk Edebi Topluluk ve Akım Oluşmasını sağlayan Site ............... Edebiyat Defteri
...
atolyeler.edebiyatdefteri.com/konudetay/12/1508
...bir "edebi rönesans " olan bu tarihi çalışmalarımıza katılan emek veren destekleyen eleştiren izleyen tüm değerli şair dostlarıma ayrı ayrı teşekkürleri sunarım...edebiyatta kalıcı olmanız dileğiyle...
sevgi ve saygılarımla....
not:
yaratıcı edebiyat..*)*
ile ilgili yapılan yenilikler daha sonra gerektiğinde duyurulacaktır...
YORUMLAR
Selam ve saygıyla
Yıllarını verip geliştirmeye çalıştığın edebiyat çalışmaların da emek HIRSIZLIĞI yapacağın mücadele de yanındayım.
Ayrıca konuştuğumuz gibi arşivci özelliğin bu zaman kadar yapılan tüm yazışmalar msn mesajları site yazışmaları elinde biliyorum ve sana önerdiğim gibi bunları bir küçük kitap olarak bastırarak sunuma hazırlamak ve hukuki yollara delil olarak sunmaktır bu yazışmalara kriminal yol açıktır cesaretleri yürekleri varsa bu hakaret ve aşağılama içeren yazım karşısında yasal yola baş vursunlar hukuk ve bilim yani arşiv ve kriminal yol gerçeği ortaya çıkaracaktır.
basit söylemlerle zihni sinir olarak aklınca manidar imada bulunan zatı müsvedde felsefi bir teoriyi ele alırken mantık çerçevesinde olabilirlik dahilinde tüm açılım ve uçlardan bakmanın doğrunun ve gerçeğin bilimsel olarak kanıtlanmasına destek vereceğini düşünemeyecek kadar ukalaca atıfta bulunmuştur bu durum sadece komiktir.
Mehmet Emre Aslantürk
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
dürüstlük hep kazanır...gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar ..
dürüstlüğe erdeme insanlığa emeğe destek güç veren yoruma gönül dolusu teşekkürler değerli şair halidun dost...:)
sevgim saygımla hep...selamlar...
SEVGİLİ ARKADAŞIM EMEĞE SAYGIM SONSUZ SONUNA KADAR ARKANDAYIM DESTEKLİYORUM.SELAM VE SEVGİLER.
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
dürüstlük hep kazanır...gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar ..
dürüstlüğe erdeme insanlığa emeğe destek güç veren değerli yoruma gönül dolusu teşekkürler sevgili t_a_polat...
sevgim saygımla hep...selamlar...
mutlu bayramlar...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
daima dürüstlük kazanır...gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar ..
dürüstlüğe erdeme insanlığa güç destek veren değerli yoruma gönül dolusu teşekkürler sevgili gönül..:)
sevgim saygımla hep...selamlar...
mutlu bayramlar..
Gerçekten de nasıl yapabiliyorlar böyle bir şeyi, aslında önce kendilerinde düşünce olmadığı için utanmaları lazım. Üstte boş bir kafa taşıyıp hırsızlığa çıkana kadar okuyup kendi beyinlerini geliştirip farklı bir şey üretsinler. Kendine saygısı olmayan insanların maalesef başkasına da saygısı olmuyor. Böylelerine fırsat vermemek en doğru hareket tarzı.
Sizi kutluyorum. Ayrıca sizin çalışmalarınızı hayranlıkla izliyorum. Sevgilerimle..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
dürüstlük hep kazanır...gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar ..
dürüstlüğe erdeme insanlığa güç veren değerli yoruma gönül dolusu teşekkürler sevgili Aysel...
onurlandıran güç veren gönül güzelliklerinize ayrıca teşekkürler..:)
sevgim saygımla hep...selamlar...
mutlu bayramlar...
emeğin kutsallığına dokunan her gölge edebi zırhlarımızın güneşinde yanar zamanı geldikçe...
sevgimle...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
emeğin kutsiyetini idrak eden erdemi insanlığı yücelten o özel güzel yüreklere selam olsun...iyi ki varsınız...
teşekkürlerim hayatı onurlandıran eşsiz güzelliklerinize edebi şans ..:)
sevgim saygımla hep...selamlar...
Ne kötü bir olaydır emek hırsızlığı. Nasıl cesaret edilip de çaldıkarını bir türlü aklım almıyor sevgili Sabiha. Dilerim hepsini tek tek yakalayıp cezalandırırsınız. Çok ayıp diyorum ve şiddetle kınıyorum her türlü hırsızlığı.
sevgimle...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
daima dürüstlük kazanır...gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar ..
dürüstlüğe erdeme insanlığa güç veren değerli yoruma gönül dolusu teşekkürler sevgili Emine...
sevgim saygımla hep...selamlar...
ilk olmanın ve yaratıcı akıma öncülük etmenin keyfi olsa gerek sanat hırsızları biliyor neleri çalacaklarını,ben epey bir düştüm peşlerine izinsiz alıp isim yazmadan ekleyenlerin çoğunu sildirdim ,
kutluyorum seni bu işin peşini bırakmadığın için ,hiç kuşkusuz emek kutsaldır.
sevgimle
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
dürüstlüğe erdeme insanlığa güç veren değerli yoruma gönül dolusu teşekkürler sevgili Aysu...
sevgim saygımla hep...selamlar...