- 797 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Dost - Sevgili !
Maalmemnuniye ederse seven her bir seyi Sevdigi veya Dostu icin,
Saygi ile boyun egerse, namusu ile yasarsa, kimselere zarar vermez ise,
Bu Insandan kötülük beklenebilirmi ?
Bu Insanin ic güzelligi cehresine yansimazmi ?
Insan böyle bir kisilige sahip olani, dost veya sevdigi bilirse eger, bahtiyar olmazmi ?
Ben bahtiyar olurdum, cünkü ben bir Kadinim !
Ben fakirligi bilen, ac kalmayi taniyan, aci ve hüzün nedir bilen Kadinlardanim.
Fesat degilim, kiskanmam, fazlasini dilerim.
Aci cekmek, geceleri gündüz bilmek yabanci gelmez bana.
Divanimda siirlerim dolu dolu, ask ve hüzün var her bir kelimede.
Her satirda Gözyasi !
Kitaplarim sira sira, okurum bilgi edinmek icin.
Uyusuk degilim, calismayi severim.
Basari toplamak isterim. Ama bugüne kadar ne iste basarili oldum, ne de edindigim
Arkadasliklarda.
Hangi dala tutunduysam, elimde kaldi. Hangi Dosta güvendiysem, sirtimdan vurdu,
ve sonuc, yine yanliz kaldim !
Tam yeniden basliyor hayat derken, birdaha yikildim.
Iste o yüzden böyle bir Dostum olsun isterdim, sonsuza dek güvene bilmek icin.
YORUMLAR
Hayatın acı ama, yadsınamaz gerçeği o ki; İnsan ne kadar ararsa arasın, hakiki dostu bulması, onun aramasıyla alakalı bir hakikat değil ne yazık ki! Meğer ki, onu, ona Hakk nasip etsin! Yoksa bütün arayışların neticesi koskoca bir hüsrandan öteye değil!
Her güne başlamadan önceki duamız; Ya Rabbi, iyi insanlarla karşılaştır, kötüleri bizden uzak eyle! Hamiyetli dostlar nasip eyle şeklindedir!
Hamiyetli dostlar bulmanız dua ve niyazıyla, saygılar sunuyorum.