- 1299 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
Lütfen Biraz Dikkat!!!!
Kasım ayının ilk on gününü geçirmemize rağmen, havalar mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor.
Eskilerin ‘pastırma sıcakları’ dedikleri günleri yaşıyoruz herhalde. Dokuz günlük bayram tatili, bugün mesai saati bitiminde başlayacak, memleketine, sevdiklerine gitmek isteyenler için.
Otobüs terminalleri, tren garları dolmaya başlamıştır günler önceden. Biletini önceden ayırtanlar, gönülleri rahat, henüz almamış olanlar, bulma telaşında.
Başka şehirlerde okuyan öğrencilerimiz, evlerine dönmek için, akrabalarını ziyaret etmek isteyenler sıla yolunda.
Anlayacağınız, karayollarımız bayramda fazla mesai yapmak zorunda.
Zaten yoğun olan karayolu trafiği, içinden çıkılmaz bir hale gelecek.
Kendi aracıyla yola çıkacak olanlar, lütfen azami hassasiyet göstersinler. Uykusuz yola çıkmamalı, bir an önce varmalıyım düşüncesiyle, hızlı gidip de dönüşü olmayan bir yola gidip, sevdiklerini de haberleri izleyenleri de yasa boğacak bir haberin kahramanı olmamalılar.
Dün sabah haberlerinde, İstanbul’da görevli üç polis memurunun, Adana yakınlarında bir kamyonun altına girerek hayatlarını kaybettikleri haberini, içimiz burkularak izledik.
Yine hız, yine uykusuz direksiyona geçmek!
Hayatlarının baharında, ailelerinin yüreğine ateş düştü, biz izleyenlerin içi sızladı.
Değmiyor, acele etmek hiçbir zaman fayda sağlamadığı gibi, bunca acıya değmiyor.
Ne olur, birkaç saat geç gidin, ama sevdiklerinize bayramda, kanlı yaş döktürmeyin.
‘Yol hep benim, ben iyi şoförüm, basar gaza giderim’ demeyelim.
Sanki diğer herkesi deli, bir kendimizi akıllı kabul edip, onlara da kendimize de zarar vermeden nasıl menzile varırız diye düşünelim.
‘ Karşımdaki yavaşlasın, o yol versin’ diye düşünmeyelim.
Tedbiri alan biz olalım.
Lütfen biraz itidal ve dikkat!
Bayramımızı huzurlu, mutlu acısız yaşamak için, direksiyon başında trafik canavarı olmayalım.
İnşallah her bayram duyduğumuz kaza haberlerini almayalım.
Hepinize mutlu, huzurlu, sevdiklerinizle beraber, hayırlı bayramlar diliyorum.
YORUMLAR
Tebriklerimizi sunuyorum.Trafik kazalarının başında alkollü dikkatsiz araç kullanmak da gelir.
handan akbaş
handan akbaş
Handan ablacım,
İstediğimiz kadar yazalım çizelim ne fayda.Şu var.
10 yıldır trafikte araç kullanan biri olarak,
1 ) Yollarımız çok kötü
2) Trafik uyarı sistemlerimiz yetersiz
3) Trafikte tecrübeli ve kurallara uyan şöför sayısı çok az
4 ) Altındaki aracın bir sac parçası olduğunu unutanların sayısı çok fazla
İstediğimi kadar yazalım çizelim.Direksiyona geçince işin rengi değişiyor.Daha bugün çok iyi şöförüm diye geçinen ben 100 km hızla aracın birini sıkıştırdım.Bu bir hata idi.Anlık hatalar öldürüyor maalesef.
Maalesef trafikte hele ki uzun süreli yolculuklar da dikkat çok dağılıyor.En güzeli 90'ı geçmemek.Sağdan sağdan gitmek...Teşekkürler bu anlamlı ve bilgilendirici yazı için...
handan akbaş
Yazdıklarınızda gerçek payı olsa da, siz yine de tedbirli olmaktan vazgeçmeyin.
Okuyup yorumladığınız için teşekkürler, ailenizle size sağlıklı, huzurlu, mutlu bayramlar diliyorum, selamlar.
Yanılmıyorsam; teröre verdiğimiz şehit sayımızdan çok fazla, trafik kazası ile kaybettiğimiz vatandaş sayımız. Dileğimiz bu bayram yüreklerin yanmaması, ocakların sönmemesi. Umarım gerçekleşir... Duyarlılığınızı kutluyorum, Handan Hanım. İyi bayramlar, size ve tüm sevdiklerinize. Selamlar, sevgiler.
handan akbaş
Size de ailenizle sağlıklı, hayırlı bayramlar, selam ve sevgilerimle.
Türkiye de trafik kazalarından ölüm, terör ölümlerinden çok daha fazla ne yazık ki! Kişisel olarak almamız gereken bir çok önlem varken bana bir şey olmaz mantığı her zaman ön planda tutuluyor.
Uyarın için bir kez daha teşekkürler.
İyi bayramlar!
Sevgilerimle...
handan akbaş
Evet yine cok güzel mesajlar
Gecen sabah bir seyirci TV de sabah haber programinda, icimizi karartiyorsunuz böyle haberler ile diye bir mail göndermis.Haberi sunan diyor ki; bizim hosumuza gitmiyor kaza haberlerini pes pese vermek
ama seyredenler tedbirini alsin istiyouz.Hep hiz dikkatsizlik uykusuzluk kuralsizlik vs....
Ama yok ne tedbir ne de ibret alan.
Allah kazasiz belasiz hayirli Bayramlar nasip etsin herkese.
Yüreginize saglik sevgili Handan
Sonsuz sevgimle
hicbitmez tarafından 11/12/2010 2:25:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
handan akbaş
handan akbaş
Canım arkadaşım, o kadar duyarlı bir yüreğpiniz var ki ; o yüreği ben çok seviyorum. Her bayram bir sürü trafik kazası yaşanıyor. Bunun en büyük sebebi de hem acelecilik hem de dikkatsizlik. Bu güzel yazı için teşekkür ediyorum. İyi bayramlar diliyorum size ve ailenize... Sevgilerim ve saygılarımla
handan akbaş
Bu bayram olsun, çok fazla kaza haberi duymayalım istiyorum.
Ben de size ailenizle, sağlıklı, hayırlı bayramlar diliyorum.
Sevgiyle öpüyorum, canım benim.
her sürücüye kulağında küpe gibi olması gereken bir uyarı....duyarlı kalem bunu her daim yapar saygılar
handan akbaş
Size ve ailenize sağlıklı, hayırlı bayramlar, saygılar.
Ne kadar duyarlısınız?
Bayramlar,trafik yönünden tam bir facia oluyor ne yzaık ki...
İnşallah sürücüler dikkat eder de yuvalar yıkılmaz.
Selamlar ve iyi bayramlar diliyorum Handan hanım.
handan akbaş
Size de ailenizle hayırlı bayramlar diliyorum, saygılar.
Sevgili arkadaşım bayram öncesi trafik konusunda yazdıklarınız çok önemliydi. Harfiyen katılıyorum uyarılarınıza.. Millet savaşta bile bu kadar yitirmiyor vatandaşını biz ise kısa bir bayram tatilinde bir sürü kayıp veriyoruz. Tebrik ediyorum böylesi önemli bir yazı için. Herkes uymalı, uymayanlar uyarılmalı. Sevgilerimle..
Aysel AKSÜMER tarafından 11/12/2010 9:44:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
Biraz dikkat bir çok üzüntü sebebini ortadan kaldırır.
Şimdiden, huzurlu ve mutlu bir bayram diliyorum, size ve ailenize arkadaşım.