- 729 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sana değil
bana seni hatırlatan ne varsa şimdi dilimle üzerinden geçiyorum..
damarlarımda dolaşan nedir, diye sorman az kalmış zamanımız için bir bahaneydi bence..beni sana getiren ne kadar hayal varsa içine tüküreyim hepsinin.geç bunları zaman sadece senin gibiler için geçiyor..
ben aklının bir köşesinde hep zamanı öteleyen bir sadık yalancıyım..kaskatı kesillmiş bir zamaneyim aslında.. gücünün tükendiği yerde yalanlarımı yakarsın..bacak arası sendromundan kurtulmayan bir kurt dişisi varsa hezeyanım bundandır, bu olmalıdır.içime geçirdiğim bir sürü psikolojisiyle belki sahilde ilk öpüştüğümüz yerde ölürüm..gecenin sonuna doğru çıkardığım etiketlerimi sana ucuza satarım..evet belki hiç sevmedik birbirimizi belki bir tatmindi acılarımıza..beni sana getiren tüm yanlarımı saat altıya doğru hani buluştuğumuz pastanede patlatırım.
zaman aralıklı bir bombadır gizlerim elimden çıkanlar dilime bulaşır..
üç şarkı değiştirdim sırasıyla yaşadıklarımızda iki yol vardı aramızda ya yaşayıp geberecektik ya da yaşamadan.biz yaşamadan olanını seçtik ..sahi pastanedeki elemanlar maaşlarını almamışlar mıydı ki bize bu kadar sert davranıyorlardı.elimi omzundan attım .bakışım yedeğine çarptı..ben her seferinde aynı kayaya aynı zamanda işedim.
sana yakılan tüm anılardan ben sorumluyum bilesin..
son kez güldün bana..program bittiğinde kendi kendini imhaya ayarlı..son kez at beni...çıkarsam namerdim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.