Minareden At Beni İn Aşağı Tut Beni
O değil de…
Birşey yazarken bilgisayar çataaa diye kendiliğinden kapanıyor ya, bataryasının ömrü mü bitmiş neymiş. İşte o annnn, işte o annnn.... ben yaşayamaammmm.
O değil de…
Kornişi kim icat etti… Bir de; güneşliğin amacı güneşten korunmak olmalıyken dışardan evin içi görünüyor diye güneşlik kullanılması çok enteresan.
O değil de…
Tükenmez kalemin tükenmesi de çok hüzün verici.
O değil de;
İlkokula giderken ‘Ben bu kalemi istediğim renk yazdırırım’ diye bir geyik vardı. Öfff çok kötü çok…
O değil de…
Otobüste o hengamede ısrarla kitap okumaya çalışanlar ve ruj sürmeye çalışan kadınlara hep kafa yorarım. Sonrasında kafam yorulduğuyla kalır.
O değil de…
Erkek evin anahtarını neden yanında taşımaz da her defasında zile basar. Diş macununun neden ortasından sıkar da kadını çileden çıkarır ki…
O değil de…
Neden kız çocuklarına pembe erkek çocuklarına mavi yelek örülür… Bu durumda sarı renk yelek ne anlam taşır… Hem de neden ısrarla yelek örülür… bebek kısmısı ava mı gidecek…
O değil de…
Neden fala kimse inanmaz ama herkes fal baktırır. Falda neden hep 3 vakte kadar olayı vardır. Oysa gün 5 vakitten oluşuyor. Akşam ve yatsıyı neden falcı dikkate almaz… Falcıların zamanla bir sorunu mu var…
O değil de…
Böyle yazmak çok hoşuma gitmeye başladı. Hep böyle yazsam editörler bana darılır mı… arkadaşlar küser mi… otoritelerimiz kınar mı… Arkadaşlar küsebilir; bir kısım arkadaş t-cetveli olarak yazdığım dönemde seçtiğim resimleri çok kınamıştı da beni arkadaşlıktan reddetmişti… Çok ağlamıştım…
O değil de…
Çok güzel bir serinlik çıktı… akşam serinliği… Şimdi Kordon’da olmak isterdim. Şimdi şu anda. Körfez Güzeli’yle az mı gezdik oralarda… Ayaklarımıza karasular inerdi de yine de inatla gezerdik.
O değil de…
Çamaşır makinası neden inatla D’ye geldiğinde duruyor da ileri çevirmemi bekliyor… böyle yaparak ‘Minareden at beni in aşağı tut beni’mi demek istiyor. Ya da onun da benim gibi aklı mı karışmış!
O değil de…
Zor… zor…
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
O değil de
Bilgisayar ikide bir kendiliğinden kapanıyorsa bir yerlerine para felan sıkışmıştır, bi baktırmak ta fayda var
O değil de
Araştırdım; kornişi Ohayolu “Alfred Korniş” adında bir kornişon turşucusunun hamamda duş alırken röntgenlendiğini fark etmesi üzerine ani bir kararla icat ettiğini öğrendim. İcat ettikten sonra “"Benim için küçük ama insanlık için büyük bir icat" dediği rivayet edilir. Ölümünden sonra anısını yaşatmak ve genç mucitleri motive etmek maksadı ile her yıl Şubat ayının otuzunda “Alfret Korniş” ödülleri dağıtılmaktadır. (Lütfen Alfred Nobel ile karıştırmayınız)
O değil de
Dolma kaleme “dolma kalem” deniyorsa tükenmez kaleme de pek ala “yalancı dolma kalem” diyebilir(miy)iz, hıh, ne dersin :-)
O değil de
‘Ben bu kalemi istediğim renk yazdırırım’ diyen geyiği merak ettim şimdi. Ne kadar kabiliyetli geyikmiş, cinsi ne acaba
O değil de
Otobüste makyaj yapan hanımlara biraz haksızlık etmiyor musunuz, ne yani onun yerine minibüste ağda mı yapsalardı. Olmadı bak :-)
O değil de
Anahtar ve diş macunu mevzuunda kalp kalbe karşıymış, desene bu zamana kadar kadınların günahını almışım boşuna(dermişim) :-)
O değil de
Eğer bir gün rast gelirsem Kuşum Aydın ile Fatih Üreğ’e sarı hırka mevzuunu soracağım. Cidden
O değil de
Falcıların manifestosu “ne kaa deniz, o kaa keriz”. Bilmem anlatabildi mi.
O değil de
Böyle yazman benim de hoşuma gidiyor. Bir kere çok “sıcak” satırlar, havalar soğuyunca bi da okuyacağım, vallayi :-)
O değil de
Kordon işi beni aşar. Sarayburnu’nda bir bardak çay neyime yetmiyorkine
O değil de
Otomatikleri kafam hala almıyor, en iyisi merdaneli galiba
Ahanda bayramı eda ettik, bakalım bundan sonra ne diyeceksin ;-)
Saygılar, selamlar
Esma KAHRAMAN
O değil de;
PCye boşuna para sıkışmasın. Benim aklıma ayar olmaz atıveririm camdan aşağı görür gününü
O deği de;
Korniş konusunda ciddi misin? Bugün bu saatten sonra olmaz, yarın olmaz, öbür gün de olmaz, cuma mübarek ama haftasonu bu konuya eğileceğim.
O değil de;
Tükenmez kaleme 'yalancı dolmakalem' diyemeyiz kaba olur, alınır. Kandırıkçı dolmakalem diyebiliriz gibime geldi. Daha kibar olur.
O değil de;
Geyiklerin cinsi ren geyiği
O değil de;
Düşündüm de kadınlar makyaj yapmaya devam edebilir. Aksi halde daha vahim bir durum olacak gibi...
O değil de;
Diş macununun ortasından sıkan kadın varsa olar benim arkadaşım olmasın, benimle ince belli bardakta çay içmesin.
O değil de;
Bir de yavru ağzı hırka, yelek var ki o rengi kime sormalı hiç bilemiyorum.
O değil de;
Bugün fal baktım yeğenime. Hala hep atıyosun sen yaa! dedi.
O değil de;
Bu yazılarım soğuk havalarda dumanı üstünde bol tarçınlı saleple iyi gider.
O değil de;
Çay içeceksen Sarayburnu iyi ama arib içeceksen yanında patates kızartması, ketçap moyonez... Kordon diyorum, başka da bişi demiyorum.
O değil de;
Merdaneliden de insan tırsar ya, elimi falan kapar uğraş dur işin yoksa.
O değil de;
Harbiden bayramı eda ettik hatta ilk gününün son dakikalarındayız. Ne diyebilirim ki...
O değil de;
İyi bayramlar... derim.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Ağyar
Çok çok pardon; neyi unuttmuşum biliyormusunuz
"iyi bayramlar" demeyi
İyi bayramlar :-)
Saygılar, selamlar
Hanımefendi ; geçen gün bir şiiirinizde tilkileriniz mi yoruldu demiştim ya ! Pes yani yeni tilkiler mi aldınız ? Makinalı tüfek gibi sıralamışsınız o değil de leri.Birini sindirmeden öbürü :))
Güzel bir beyin cimnastiği yaptım.Sadece zil meselesinde bir şey diyeyim.Suçlu kadınlar ! Açmasınlar kapıyı ! Görelim durumu,ertesi akşam çilingirle gelip,bir sonraki gün bir çanta anahtarı taşıyor mu taşımıyor mu erkekler.
Esma KAHRAMAN
Bu tilkilerle başım dertte. Hergün çoğalıyorlar amip gibi.
:) Sevgiler sayın Yazarım.
vega4
Hayat müşterek,saygı esas....
Esma KAHRAMAN
:) Ben ıspanak yemeğini annem yapınca seviyorum. :)))
Eşinize ve size sevgiler.
Ben bu "o değildeleri" sevdim. İnsanın içini açıyor yazdıklarınız.
Ayrıca ben de otobüste ısrarla kitap okuyanlardanım:) Bir saatlik yolculuğa bşka nasıl dayanılır ki? Ama emin olun, kitap aşıkları için yer mekan yahut hiç bir dış etken önemli değildir.
Teşekkür ediyorum bu sabah tebssümü için...
Esma KAHRAMAN
Gerçi onlar için de hala umut var. Kitabı tarz yapmak için ellerinde tutsalar bile belki zamanla aralarında bir yakınlık bir elektrik oluşur:)
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
o değilde:)))
harika yazıyorsunuz
yazılarınızı sessiz takipçisiyim aslında
o değilde
lütfen devam edin olur mu
iyi bayramlar:))))
hep gülümsettiğiniz içinde teşekkürler ayrıca
sevgiler
Esma KAHRAMAN
:) Kocaman teşekkürler kocaman sevgiler Sayın Yazarım.
:) İyi bayramlar
Uykudan yeni uyananlar için güzel bir yazı....
Ben de otobüste kitap okuma ve de ruj sürme konusuna taktım...Kitap okumayı hadi anlar gibi yapayım..Rujunu yenilemek için otobüslerde kullanılıyor mu?
Demek ki,kendini birşey göstermek adına kendi kendilerine baya emiyorlar dudaklarını alttan üstten de,sonra da otobüs gibi ortamda bu işi yapıyorlar...
Kitap okuma macerasına hiç girmeyeyim...Ben de denedim...Sandım ki kendimi çehov filan galiba:))
Zor zor kısmına katılıyorum ablacım...Madara olmadan...!
Saygılar...
Esma KAHRAMAN
O değil de;
Kalabalık ortamlarda parfüm sıkan kadınlar var. Tamam özgürlük falan da biyere kadar yani. Bunların yaptığı görgüsüzlük.
Zor zor... Çok zor hemde.
Sevgiler Sayın Yazarım:)