YANLIZLIK ÜZERİNE KUÇUK BİR NOT
Yanlızılık acıdır derler. Doğrudur inanın yanlızlık ne zaman acıdır bilirmisiniz dostlar en çok nezaman yakar içini ben soyleyım isterim bu yazıda bir yasamışlığı anlatmaya çalışırken tabi kalemim el verdigi olcude.
Kasım ayı idi 21 sene once idi. Bir heber bir aileye ateş gibi duştu yaktı kul etti o aile duzenini temelden sarstı. İşte o 12 kasımda 21 yıl önce geri donuşu olmayan hayatın en acı zamnı yasandı. ÖLÜM ve işte 21 sene sonra o ankı acı hale taze kalplerde ve işte yanlzılık o gun çaldı kapıyı ogun bunu yasayan genç adam su anda 42 yasında ve hala o acı ve hala o yanlızlık kalbinde hala düşünüyor ve bakınca kalbinde o yanlzılığı görüyor.
İnsan hayatına çeşitli insanlar giriyor çıkıyor dost deniyor eş deniyor hatta bazne akraba deniyor ama işin cok özu var oda bu genç adamın 21 yıl önce tam anlamadığı ama 21 sene içinde acılarla anladıgı YANLIZLIK kavramı.
İşte dostlar zaman ayırıp okursanız bu satırları sanırım hepimizin aslında yanlzı olduğunu daha net görebilme fikrini elde edebiliriz diye düşünüyorum.
İnsan aslında hep yanlzıdır. Bu doğumu ile başlar ve ölümüne kadarda boyle gider.
İşte o yuzden yalnızlık acısı asla bitmez hep içimizde dir bazımız bunu sadece daha derine gömer bazısı daha sıcak tutar fark budur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.