- 595 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BA$KALDIRDIM!! SAVUNUNNNNNNN!!!!!
KAYDA DEGER HiCBiR$EY YOK ANLAYACAGINIZ!!..yedik,icdik,evi topladik,cocuklari yatirdik,bulasikalri yikadik ve buraya girip yazdik..arada birde telde konu$duk..YANi BiZ ARTIK USANDIK TEKDÜZELiKDEN VE AYNI $EYLERi YAPMAKDAN!! Buneeee,,inanmiyorum valla..Sanki icime bir canavar girdi ve hep AC!! habire yemek yemek ve miskin miskin öylece oturmak istiyor..Fakat olsa dükkan onun amaa,yok anam yokk ne vakit var dinlenmeye nede keyif catirdatmaya..Habire i$ yapmakdan KÖLE iZAHURA gibi oldum anam bacim..Kimse bir i$in ucundan dutmaz.Sabah kalk nöbeti devral inlerden cinlerden..Gecenin bu saatine kadarda ,robot gibi cabala..YEDDiiii GAYRi CANIMIZAA..bu bir ba$ kaldiri$dir bayan arkada$larimlaa..bizde insaniz ve MOTOR kullanmiyoruz.Durasel asla..Hicmi bize acimiyor bu millet yav..Coluk cocuk sanki padi$ahin kizi oglu edasiyla ,bize hizmetci hesabi kesiyor..Benim büyük önneksiz kizima bugün dedinmki;kiz bana bahhh!!bu gidi$le evde kalacan ba$ima..Seni alan ikinci gün geri getirir,dedim..inanmiyom valla okadar pi$kindiki sorman gitsin.Hemen bi sac yolma operasyonumu yapsam diye dü$ünemdimde degil haaa..Demezmi;hahayyy anacim,e$im bir$ey isteyince, ko$a ko$a gider getiririm ve olay biter!!..gözlerim EDiYLE-BÜDÜNÜN gözeleri kadar acik kaldi.Kendime zor hakim oldum..;Kiz banabah,demek elin sümüklüsünün dedigini bir kerede yapacan ve, bir saatdir nerdeyse mevlüt okudacam, sofrayi kaldirma haa..önce dilekce verecen ,KIZIM SOFRAYI KALDIR!!ondan sonra uyaracan KIZ SOFRAYI KALDIR!!..sonkezde ya sacini ba$ini yolacan ve agzini azcik bozacan,ya yosam ayaga kalkip pa$a pa$a o sofrayi sohranarah kendin kaldiracan..Gördünüz demi,$imdiden elin gobeli degere bindi..Binsin binsinde,ecicikde bizim kiymet kulvara alinsin demi ama.
Bende insanim benimde canim var.Yeminle sigmiyorum bu dünyayaaa artik bana dar..
Aslinda ben i$kadini olacak bir kadinim.Ama coluk cocuk yarimiz 25 ki$i olunca firsat olmuyor..Göya terziyim ve diki$ bilirim..Kargalar duymain valla GAGLAR!!.neden derseniz,yemek,bula$ik,ev hec ba$olmaz,temizlik,cocuk al ver,konu kom$u,kayinanecim,toplantilar,,daha hangi birini sayiyimmm..yav yeter artikin yaaa..her$ey üstüme üstüme geliyor..iki haftadir hastayim ve zannimcada öylecede kalaca..Neden? derseniz,cünkü dinlenme imkanim yok.Okdar cocugu sakin demeyin niye düynaya getirdin diye? Allah verdi,bidze yok demedik..$aka bir yana bakariz dedik,maddiyat var dedik..Ama kazin bale papucu öyle olmadi.Cocuk degil canavar almi$ihy anli$§lihla hastaneden.Tecrübemizde olmayinca ugras anam babam ,hatta ablam..Bu cocukalr beni cildirtiyor.Dogru düsürt bile yazamiyom artik..$öyle bir i$ yerim olsaydi.Birbirinden güzel ürünler üretseydim.Mahalle diki$ bilen avrat KAHILI..alsaydim yanima birkacini ,süper bir atölye acardik..Malesef imkanlar eli birakin ,ayah bile vermiyor artik..Birincisi cocuklar ufak,ikinciside nakit yok.Almanyadasin ,sendemi agliyon diyen vardir kesin..Evet agliyorum.Malum paralar sonbaharda yerlere dökülmü$ gazeller gibi sokaklarda sacili durmuyor..Ah ke$ke öyle olsa varyaa:)) sokaklara gazelleri cuvala doldurup agzinida baglayip koymu$lar..Dünden gördüm.Dedimki sansürüme(KOCACIGIM YANi::)) bahsana ,sansür $u torbalar ayni VARYEMEZ AMCANI PARA TORBALARINA BENZiYO..ke$ke hepsi para olsada alipda eve cik götürsek dedim.Fakat günah bee..elin parasi alinirmi? demi ama:)) bahin gordünüz demi ,kafayi az kaldi ha siyirdim,ha siyiracam,yada ISKAladim..Anlayacaginiz dostlar,acayip derecede bunalima 160 girdim ellam..Yemek esir aldi beni..Aklim fikrim yemedee..Su icsem oda yok.En samimi arkada$im var oda ayni durumda.Telde sayiyo neler yedigini.Bi duysaniz kulaginizin böcügü kesin ölür $OKDAN..yeminle avradin sanki beyni sulanmi$.Datli tuzlu,ek$i ne varsa HANDAROGLUNUN DEGiRMENi gibi ügüdüyomu$..Ayip olmasa konu$urken ahizeyi kemirecek.Allahim gözünü doyursun bu bacimin ,sonu kulaklari cinlasin, ayni ÜMÜT USTA gibi olacak.Bende ona yamah olarak AKREP NALAN..kemiklerim acikmi$,sanki afrikadan yarin geldim haa..Afrika dedimde aklima geldi.Benim sansür cumartesiye SENEGALE kurban kesmeye gidiyor..Fakirlere yardim edecekmi$ ,zavalli sansürüm.in$allah afrikalilar onu ham yapmaz.Bugünlerde oda ecik besilendi..inanin SIKINTIDAN insan yedikce yiyesi,uyudukca uyuyasi geliyor ,tabiki vakit bulursa..Aha bu saat oldu ve gözlerimde yarim kilo uyku yok.
Daldan dalaa,kondum,ahanda noktayi koydum ve durdum..Okuyan gözlere cok aciyorum $imdiden MASKE filimindeki bimbir surat gibiy azdim yazimi $imdi..imlaaa,kural $uanda yok benim lugatda:belki,belki yarin noktalamalari yerine kondururum..BEKELYiN ANACIM::SELAM OLSUN BEN VE ARKADA$IM GiBi BUNALIMA GiREN BACILARA GARDA$LARA::Haaaa bu arada 40 girmemede ecicik daah var..sakin demeyin orta ya$ sendromu diye..AJDA NAPSIN OZAMAN:)) saygilar..in$allah göz zevkinizi bozmami$imdir..Okurken anlarsiniz artikin RUHANiYET NASIL CÖKMÜ$..sürcülisan ettimse affolaa..BAYARAM geliyor merahlanmayin öde$iirzz:))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.