- 1483 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK SEVGİ
Bazen sevginin platonik sınırlarını zorlarız.Bu ise çoğu kez tehlikelidir. Yine de ateşe koşan pervaneler gibi tehlikelerden zevk alırız hep nedense...
Bir zaman sonra, sevgimiz ve sevdiğimiz bize yetersiz gelmeye başlar. Daha ötelere gideriz. Zaman tünelinden geçer gibi.O zaman koskocaman gördüğümüz dünya, galaksiler ötesinden baktığımız için, bize minicik gözükür. Sahiplendiğimiz sevgiler de…
Daha yüce, daha kocamanını aradığımız için, sevgimizin ilk muhatabını artık tanımayız. Seviyi arar oluruz, hakiki sevgiyi.Bu noktada kendini gerçek sevgiye adayanlar artık huzurludur.Bunlara deli de denebilir.
Bocalayanlar ise ilk sevgiye dönmekle, gerçeğini arama ikileminde bedbaht ve mutsuzdurlar.
YORUMLAR
SEVGI KUTSAL BIR DUYGU,ICTEN GELEN O DUYGULARI KONTROL EDEBILMEK ZORDUR ONCELIKLE.SEVEN YUREK ICINDEKI DUYGULARI IFADE EDERKEN CESITLI SEKILDERDE VE GUZELLIKTE SUNAR KENDINCE.BAZEN CICKLE ,BAZEN GUZEL SOZLERLE,GOZLERIDIR O SEVGIYI ANLATAN,CICKLERDIR DUYGULARA ANLAM KAZANDIRAN.VE O DUYGULAR CICKLERLE BASKA BULUR IFADE EDERKEN KENDINI COZUKLERE SIGMAZ SEVGI OYLESINE ANLAMLI VE FARKLI BIR DUYGU VE IFADEDIR.SUSARSINIZ
SUSARAK BILE SEVGININ ANLAMI FARKLIDIR.DUYGULARIMIZA YON VERIRKEN SARKILAR SIIRLERDE ONLARA YOL GOSTERIR
HER SEKILDE ANLATIM BASKADIR SEVGIYI IFADE EDERKEN.YETERKI O SEBVGININ GUZELLIGINE ICTENLIGINE DOGALLIGINA VE DERINLEMESINE ANLATIMINI SUNMAK ONEMLIDIR.SEKIL DE YARDIMCIDIR.GOZLERLE SEVGIYI IFADE EDERKEN BAKISINIZIN HER
BIR ANLAMI BASKADIR.SEVGILIYE BASKA ASKLA BAKARSINIZ, ANNE BABAYA BASKA COCUGA BASKA CICEGE BASKA VE CANLININ HER TURLUSUNE BAKIS ACINIZ FARKLIDIR.IFADESI ONEMLIDIR.PLATONUK ASKALR SEVGILER KARSILIK BULMADIMI ACI CEKTIR.
TEK TARAFLIDIR.CAN YAKAR YURERK ACIR.ACIYAN YUREK UZULUR CARE OLAMAZ.UZULDUKCE UZULUR VE DAYANIR DAYANMA GUCUNE SEVGISINI KADAR.HAYVANLARA SEVGIYI VERIN BAKIN SIZE NELER YAPACAK BIR DE CANINI ACITIN BAKIN SIZE YIONE NELER YAPACAK.ONLARLA KONUSTUGUNUZDA YUZUNUE BAKIP DEDIKLERINIZI ANLIYORLAR BASLARINI YANA BUKEREK.BASINI OKSAYIN NASIL YALIYORLAR SIZI SEVIYORLAR VE O SEVGI OYLESINE SALGILARINDAN ANLASILIYORKI UZAKLARDAN BILE ANLIYORLAR GELDIGINIZI.VE SEVMEYENI DE ANLIYORLAR.BAKIS ACINIZDAN BILE ANLASILIYOR KINLE BAKIS ACISI BILE FARKLIDIR HAYVANLARA.BEN BUNLARI YASADIM KOPEGIMIZE SEVGININ NASIL VERILDIGINI BEN BILIYORUMVE SEVMEYENLERINI DE ONUN NASIL TEPKI GOSTERDIGINI BUILIYORUM..ONUNLA KONUSURDUM BENI ANLAR YALARDI .SEVGI BU ISTE.TESEKKURLER HOCAM HARIKA BIR YAZI BUTUN YAZILARINIZ OKUYACAGIM.
Kişi; aradığı, bulduğu sevgiyle yetinmeyi bilmelidir , sevginin sevmenin sonu yok, yani sevgi o kadar uçsuz bucaksız ki bunu yitirmeden , öldürmeden devam etmenin yollarını aramak en iyisi olur sanırım.
Gerçek sevgi hissettiğin sevgidir,
Gerçek sevgi uğruna ölmek isteğini sevgidir ve karşılığı olan sevgidir
O kadar çok yazılacak şey var ki sevgi ve sevmek üzerine
Çoçuk , torun , ana , baba , sevgili , arkadaşlık , tüm canlılar... gibi..