- 766 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Necip Türk Milleti;
Necip Türk Milleti;
Ülkemiz gaflet, dalalet içersinde art niyetli kişiler tarafından yönetilmektedir. Bu kişiler ülkemizin iç huzurunu bozmak için elinden gelen tüm çabayı sarf etmektedir. Geçmişte ant içtikleri şeriatçı yemin politikalarını ülkemizde yaymak için en muhtelif düşmanlarımızla bile masada, rahatlıkla ülkeyi satma planları içersinde yer almaktadır. Dünya barışını kılavuz gösteren, mukaddes dinimizi kullanan bu zalim zihniyetler, korkunç planlarını Anadolu insanımın iyi niyetleri doğrultusunda, rahatlıkla uygulama cesaretinde bulunuyorlar.
Bu topraklar için, iç huzur ve büyük Türk Ülküsü için seve, seve canını ortaya koyan şehitlerimize ’’Kelle’’ diyecek kadar zalim, Anadolu insanımın malına, canına, namusuna kast eden şerefsiz, cibilliyeti belli olmayan, onun bunun uşağı Öcalan’a ’’Sayın’’ diyecek kadar aynı zihniyet ve kişilikte olan bu cüretkâr, nankör, yediği kaba tüküren kişi soruyorum sana? O kadar şeriat diye yırtıyorsun; Hiç mi zoruna gitmiyor? Hiç mi sende Allah korkusu yok.
Size soruyorum büyük Türk Milleti, senin yirmi yaşına gelen oğlun vatan uğruna şehit olsaydı, senin oğluna ’’kelle’’ dense sen yine oy verir miydin? Şehit olanlar kim, niye şehit oldu, hangi toprakların huzuru, namusu ve bekası için canından oldu? Bu gençler kimin evladı? Uyan TÜRKİYEM, kurban olsam uyan, kullandırma artık tertemiz yüreğini, iyi niyetini.
Türkiye; dört mevsimi bir arada yaşayan eşsiz coğrafya, karanlık dünyaya güneş olan mukaddes, egemen, laik, dünyanın gözbebeği devlet; bu kadar mı? Çaresiz kaldın, bu kadar mı? Yetim. Şehit analarım, kurban olam yazmanıza, kurban olam akan gözyaşınıza, hakkını ödemek için servetleri bahşetsem az derimde, hakkını bilemedi yöneten art niyetli, bırak hakkını demedi mi? sana ’’ Ne konuşacağım, ben o kadınla’’diye. Rahat ol anam, aldırma zalimin lafına, gün gelecek elbet oda verecek yaptıklarının hesabını. Cumhuriyet düşmanı, bil ki o kadın dediğin ana, sözde Müslüman’ım diyorsun ya hani, unuttuğun cennet anaların ayaklarının altında, çizmeyi aşma bu millet seni anandan doğduğuna pişman eder sonra. Şehit olan kardeşimin anası, emin ol ve duanı eksik etme sakın üzerimizden. Unutma ki, bu ülkede senin 6 milyon aynı gurur ve yol uğrunda evladın daha var ancak oğlun kadar bizde sahipçisiyiz oğlunun bıraktığı emanetin, sen rahat uyu Mehmedim, senden sonra sahipçisiyiz ananın namusun, babanın ekmeğinin.
Türkiye Cumhuriyeti fazlasıyla yetecek tarım alanına sahip olmasına rağmen, ülke tarımı kan ağlamaktadır. Yanlış idarecilerin, yanlış politikaları yüzünden, ülkemizde tarımı kotalar altında üretim yapmakta, üreten çiftçi mahsulünü devlete satamamakta, satsa da piyasasının çok altında alıcı bulmaktadır. Alnındaki teri daha kurumadan, mağduriyetini ifade eden bir çiftçim, Ülke ekonomisinin çok ileride olduğunu ifade eden, maganda ifade ve tavırlarıyla yöneten tarafından’’ Ulan Terbiyesizlik yapma, alda ananı git buradan’’denilerek mağdur bırakılmadı mı? Sayın kişi sen hani İslami getirecektin ya bak Hadiste peygamber ne diyor ’’ İşçinin, alnındaki teri kurumadan emeğinin hakkını ver’’ sen bu kadar Müslümansın işte bu kadar samimi birisin. Bir gün gelecek sende gideceksin de, ananımı alırsın yanına, gösterecek bu millet sana.
Ülkemiz Edirne’den Kars’a kadar bir bütündür. Bölmeye kimsenin gücü yetmez, ama bunu bilmeyenler, hayal âleminde seyre dalanlar, bölücü örgüt olan PKK’nın Iraktaki besleyici kanalı olan iki peşmerge itine, Genelkurmay başkanının uyarmasına rağmen Ankara’ya çağırıyor. Kucaklaşıyorlar, Kürt sorunu diye olmayan sorununu dile getiriyor, Türkiye’yi yeni kimlik arayışları içerisine sürüklemektedirler. Büyük Türk Milleti, Türküm demeye korkar hale getirmek için kendi demeçlerinde ’’ Sen Ne Mutlu Tür’üm dersen, Kürt’te Ne Mutlu Kür’düm der, bırakalım bunları Türkiyelim diyelim, Ne Mutlu Türküm demek isteyen yine desin’’ Bir insan bu kadar destek olur mu? Bölücü olur mu?, Bu kadar mı?
Ona buna sayın diyen, bu coğrafyayı oluşturan topluluğun adı Türk Milletidir. Kürtler, Türkler, Laz, Çerkez bu coğrafyanın vazgeçilmez kardeşleridir. Sen bunu bilemezsin, anlayamazsın aramızdaki bağı, göremezsin aynı yöne baktığımız inançla, sen değil feriştahın gelse bölemez bu kardeşliğimizi şimdi sen iyi ezberle Türkiye’yi oluşturan tabaka Türk Ulusudur ve Ne Mutlu Türküm Diyene.
Büyük Türk Milleti; Türkiye Cumhuriyeti’nin bölünmez bütünlüğünü, iç ve dış huzurumuzu koruyan, egemenliğimizin tarafsız sahipçileri ve bekçileri olan kahraman Türk Silahlı Kuvvetleri var olduğu sürece, kimsenin hiç şüphesi olmasın ki egemenlik kayıtsız şartsız milletin olacaktır.
Ama bunu bilmeyen, uyanık geçinen, T.S.K’NIN gücünü bilmeyen ahmaklar başka bir demecinde korkmadan ’’ PKK’nın cenaze töreninde bayrak açmalarına, T.S.K’nın F16’larının alçaktan uçması da yanlıştır. İki tarafın yaptığı yanlıştır.’’diyerek bölücü örgütle T.S.K’YI aynı kefeye koymuş bununla yetinmeyerek başka bir demecinde ’’Askerlik yan gelip yatma yeri değildir’’ diyecek kadar cüretkârdır, ne diyebiliriz bu lafların üzerine, şahsen benim zoruma gidiyor, 5000 yıl dünyaya sükûn veren, kahraman, peygamber ocağı sessiz kalıyor, nereye kadar konuşacak? Nereye kadar?
Bu kadar lafların üzerine bir demeci aklıma geliyor, gülüyorum tabi. Adam o kadar ahmak ki, şarlatan olsa yemin ederim çocuklar güler diyeceğim ama ne yazık ki yarınımızın aydınlık çocukları bu adam yüzünden kan ağlayacak, yarın. O demecinde ’’İstanbullu, Medine yapacağım’’ diyor, yav kardeşim sen Müslümansın, bir Medine var oda namazda yön durduğumuz, başkasına gerek var mı? Şimdi anlıyorum ki, ya bu adam İstanbul’un arsalarını ve kamularını Araplara satarak, İstanbul’u Arabistan toprağı yapacak ya da ben art niyetliyim, belki de tüm kamu binalarını, arsalarını, fabrikalarını satarak ülke ekonomisine katkı sağlayacak, demecinde zaten söylemişti yeni hatırladım’’Ben İstanbul’un İmamıyım’’, ’’Türkiye’yi pazarlıyorum, Bizim için önemli olan paradır, parayı veren düdüğü çalar’’ Ülke ekonomisi kan ağlıyor, yazık esnafıma yazık nereye kadar, hala uyuyacak mıyız? Bu ülke uyuyan dev mi? Hasta adam mıyız?
Bu coğrafya kendi içerisinde Mustafa Kemaller çıkarmayı bilmiştir. Ama üzülerek söylüyorum ki bu coğrafya artık zalim, gaddar, hain, cüretkâr yetiştirmiştir. Bu kötü tablo elbet böyle gitmeyecektir. Seçim aşamasının içerisindeyiz, Asil Türk Milleti içinde bulunduğun durumun farkında olmanın zamanı gelmiştir, basit hesaplar peşinde olanlara, ekmeğine kan doğrayanlara, anana bacına hakaret eden, törelerine küfreden, bütünlüğünü bozmak isteyen, Kutsal dinini kullanmak isteyenlere ve iyi niyetini kullanmak isteyenlere karşı duruşunu gösterme zamanı gelmiştir.
Büyük önder Mustafa Kemal Paşamın, Anafartalar’daki duruşu ve kararlılığıyla ekmeğine, namusuna sahip çık. Unutma Vatan Toprağı Kutsaldır. Sen Türk’sün ve bir Türk cihana bedel. Ne mutlu Türküm diyene. Yarının Türkiye’sinde Bu büyük millet diğer farklı devletler altında yasayan milletimin parçası olan kardeşlerimizle gönül bağını bir gün gerçekleştirecektir. Bu büyük cennet toprakları olan coğrafyamızda güneş yarın farklı doğacaktır. Yarınlarda aydınlık, daha çağdaş, modern ve sosyal ekonomik anlamda LİDER TÜRKİYE var olacaktır.
En derin sevgi ve saygılarımla arz ederim;
MAHMUT TUGRUL AGSU
[email protected]