Sarışın Kadın
Sarışın kadınlar mı erkeği aptallaştırıyor, yoksa sarışın kadınlar mı aptal oluyor ?
Ülkemizde erkeklerin sarışın kadınlara karşı ilgisi büyük.
Sadece ülkemizde değil, Avrupalı erkeğin de tercihi sarışından yana.
Hal böyle olunca kadın ten rengine önem vermeden Marilyn Monroe olma çabası içine giriyor.
Kuaföre giren her on kadından dokuz tanesi sarışın olarak çıkıyor.
Kadın her ne kadar, ’sarı saçı sevdiğim için boyatıyorum,’ masalını anlatsa da burada amaç, erkeklerin sarışın kadın arzusuna kayıtsız kalamama durumudur.
Yapılan ankete göre;
Erkek sarışın kadını daha seksi, daha erotik buluyor.
Fantezilerini gerçekleştirmek için sarışın kadını ideal buluyor.
Evliliklerde ise durum biraz daha farklı bir hal alıyor.
Yatakta sarışın kadın tercih eden erkek evlilik söz konusu olunca tercihini kumraldan yana kullanıyor.
Esmer kadınlar ve kızıl saçlı kadınlar erkeklerin kolay ayartamadıkları kadınlar olarak değerlendiriliyor.
Sarışın kadınlar için öyle çok fıkra anlatılmış, yazılmış ki oku oku bitmiyor.
İşte onlardan bir tanesi:
Sarışın kadın çok ağrıyan dişini çektirmek için diş doktoruna gitmiş, doktora dişini çektirmek istediğini söylemiş.
Doktor da ona sandalyeye oturmasını söylemiş.
Sandalyeye oturan kadın başlamış ağlamaya;
’Neden ağlıyorsunuz?’ diye sormuş doktor
’Doktor bey çok korkuyorum, dişimi çektirmektense hamile kalmayı tercih ederim’
’Bir an duraksayan doktor başlamış beklemeye’
Doktorun neden beklediğini soran kadın şu cevabı almış,
’Hadi artık bir karar verin, sandalyeyi ona göre ayarlayacağım’
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Hanımefendi ; benim tercihim esmer ( bu cümle zorunlu ! :)) )... Kısmetim de esmermiş ...Sarışın aptal kavramı ,kıskanç hanımlarla (kuaföre 10 esmer girip 9 sarışın çıkan ) erişemiyen erkeklerin ortak paydası galiba.
O değil de,
Sayın DÜMDÜZ dümdüz gitmiş maşallah !
Tebrik eder saygılar sunarım efendim.
Esma KAHRAMAN
:))) Sayın Yazarım DÜMDÜZ yorumu harika evet.
Sevgiler Sayın Yazarım.:)
Insan (kadin) aptalsa aptaldir
Sarisin esmer ya da kel
Ne fark eder
Son yazilarinda gercekten cok güldüm.
Yüregine saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
..............!!!!!!!
Sarışın kadın fantazisi esasında bir tür oyun...Ciddiyim...İnsanlar afedersiniz ama ürünlerini tanıtırken bile,karşıt cinslerim ve de hepsini ana olarak gördüğüm kadınları kullanıyor...Marilyn neden ortaya çıkarıldı zannediyorsunuz:))
Çok mu güzel.:))...Bence hayır...Ama sırf erotik olarak kadın figürü kullanıldı ve de amerikan sineması patlama yaptı..Hollywood,işte ondan sonra hollywood oldu...Alman sineması ne kadar oranda revaşta dünyada?...
Almanyaya karşı Amerika neden mücadele verdi..?..Hoş,zevk almak için mi?..Yoksa Alman sinema teknolojisini çalmak için mi?
Sarışın,kumral...farketmez ablacım..:))...Kadın kadın olmayı öğrenmedikten ve de erkekler kadına ana saygısı göstermedikten sonra...Her yerde kadınlar kullanılmaya devam eder...
saygılar bizden:)
Esma KAHRAMAN
:) Akdi halde bu geyik bitmez.
Sevgiler Sayın Yazarım.
:)))
Güzel paylaşım. Kutladım.
Yaaaa. Bir de derler ki; Sarışının adı, esmerin tedı var.
Pekiyi kadınlar sarışın mı, esmer erkelkeri mi daha beğenir?
Teşekkürler.
Esma KAHRAMAN
:))) Sarışın erkek mi esmer erkek mi? Bu konuyu İngilizlere havale ediyorum. Hemen istatistik yapsınlar.
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.