- 1075 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
NEŞTER
Bu güne kadar üzerime çok gelmiştin.
Mesleğimi bahane edip gelmiştin.Kaza postuna bürünüp gelmiştin.Ama bir türlü başaramamıştın.
"Yine geleceğim bekle..." deyip, gitmiştin her seferinde de...
" Bekliyorum gel. Ne zaman istersen..."
" Kurtuluşun yok elimden..."
" Biliyorum. Ne zaman, nasıl, nereden geleceğin belli olmaz. Ama korkmuyorum senden...
Sonra unutmuştum seni... Yazılarla, şiirlerle yüreğimin görevi artmış, gönlüm sevgilere yurt olmuştu.
Uykularım kaçmış, öğünlerim şaşmıştı.
Bilemedim pusuya yattığını, fırsat kolladığını...
En hassas yerimden vurdun. Aldın yerlere çaldın beni...
Tahlil, tetkik derken,
Teşhis;
" KALP KRİZİ".
" Şu gün gel ameliyat."
O gün geldi,
Yeşilleri giydiler,beyaz maskelerini taktılar. Ellerinde neşterler, makaslar. yatırdılar beni. Üzerime çöktüler.
Son anda ne oldu ? Neler oldu ? Bilmiyorum. Aralarında konuştular anlamadığım bir dilden...
Göğsüme bıçağı vurmaktan vaz geçtiler.
"Kalk" dediler. İlaçlar, iğneler verdiler.
" Daha sonra yine gel."
Anladım sevgi çürütmüştü yüreğimi...
Ama olsun yine kurtulmuştum ya elinden...
Biliyorum onlar;
"Gel" deyince sen yine orada olacaksın.
Bekliyorum.
Hep diyorum ya ;
" Korkmuyorum senden. Benim sevenlerim var. Sen beni aldığında üzüleceklerim var.
Onların duaları hep benimle."
Başka kapıya ÖLÜM , başka kapıya...
YORUMLAR
sistemsel hata oldu... özür dilerim
Nermin Kaçar tarafından 11/21/2010 5:13:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bedri Tokul
'' Anladım sevgi çürütmüştü yüreğimi...''
Bence, inadına çelikleştirmiştir sevgi o yüreği.
Bedri kardeş ; gerçekten de çok erken. Kafa tutmaya devam et. O kadar kolay değil seni yıkmak. Söyle ona , fazla umutlanmasın, yabana atmasın seni...
( Bu arada ,geçmiş olsun dileklerimizi de kabul et lütfen. )
Bedri Tokul
İlgine güzel dileklerine teşekkür ederim...
KEŞKE KURGU OLSA KARDEŞİM.
Allahtan sağlık ve mutluluk içinde uzun ömürler dilerim senin için.
Bu yazın güzel değildi!
Üzdün, buruklatın bizi.
Yine de gün toprağa girmez. Sevgilimiz ne zaman gel derse gideriz. İnanana ölüm; son değil, yeniden doğumdur.
Tekrar duacıyım. Allah sevdiklerinle uzun bir ömür versin.
Selamlar. Saygılar.
Bedri Tokul
Sevmek... Sevilmek ne güzel bir duygu....
Sağ olun, var olun....Allaha emanet olun....
Bedri bey geçmiş olsun dileklerimi kabul edin.
Rabbim hayırlı şifa versin, stresten uzak, sakin bir yaşam size öngörülen.
Dua ve selamlar...
Bedri Tokul
daha dur......nereye .....hafiften yoklar ama erteler......kendine o kadar güvenme der...toparla....herşey sanal ben gerçeğim der....bak toynak bile hoca etti nefesi iyi gelir diyor...yalnız kalacağından korkuyor senden başka kimse kalmadıki yanında....ben güçsüze vurmam....tez ayağa kalk toynakı destekle....sen ona güç veriyorsun...bu gün bir şiir asmış...sicilim bozuk diye...ne zaman düzgündükü sicilin....her daim söylememmi sen bu sitenin tuzu toynakta tadıdır...taco.. toynak ....bedros....edebiyat defteri sayesinde yaşanmağa başlamış devasa bir dostluğun adıdır.....sen bunuda atlatırsın.....neler atlatmadınki.....öpüyorum....gözlerinden....
Bedri Tokul
Daha ne gördük ki..."A" dedik henüz, daha "Z" ye çook var...
Gardaş biliyormusun ? Seni özlemeninde ayrı bir tadı, ayrı bir hazzı var...
Hasretle öpüyorum yüreğinden....
Bedri Bey, yazdıklarınızın sadece bir kurgu olmasını dilerdim. Gerçektense büyük geçmiş olsun.. Allah sevdiklerinize bağışlasın. Böyle bir şeyi yaşadığınız için üzüldüm, kurtulduğunuz için sevindim. Saygı ve selamlarımla..
Bedri Tokul
Duyarlılığınız ve ilginiz için candan teşekkürler..
Selam ve saygılarımla....
Aysel AKSÜMER
ne ölümü yahu..Daha yapacak o kadar çok işimiz var ki
şimdi zzamanı değil...
bir balonla hallederiz inşallah..o da olmazsa
Tacettin abinin nefesi kuvvetlidir bir üflerse damar mamar dayanamaz açılır...
sen biliyorsun förmülü ağabey
telefonda söylemiştim,tacettin bilmesin arasmızda kalsın
ona zırnık yok...
sevgigler saygılar
sihhat dolu yarınlar diliyorum
Bedri Tokul
Bu rahatsızlığımda belki Tacettininde payı vardır bilmiyorum...
Şiir nasıl yazılır öğretiyorum. Öğrenemiyor. Yazı nasıl yazılır anlatıyorum anlamıyor.
Hiç olmazsa Toynağın şiirlerini , yazılarını takip et bir şeyler öğrenirsin diyorum dinlemiyor...
Beni sinir etti sinirrrr...
Gözlerinden hasretle öpüyorum... Canım kardaşım....