- 729 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
etkisiz
sustuğumu sakın kimselere söyleme.herkes beni konuşkan zannediyor.
mesel denizinin ortasında yanıma en sevmediğim üç şeyi almışım.olmak istediğim yerde değilim aslında.gücüne gidecekse hiç söylemeyeyim ama karnımdakileri boşalttım artık.kadın, sus artık.biliyor musun babam beni çok severdi yüzüme baktığında sen adam olmazsın derdi .çok ileri görüşlüymüş şimdi fark ettim. aslında benim sadece ön dişlerim olmalıymış.
bak şimdi sustuğumu herkes anlayacak. söylemesene be kadın... içimdekileri anlattığım bir akılsız beni deli zannetti.ben çok görmek istemiyorum.yaşadığım sonuna kadar yeter bana.sonu nerede bil be adam.göğüslerim ellerinde. son çektiğin kıllarım inorganik bir madde olmalı.yaşam senin zannettiğin gibi çok karışık ya da karmaşık değil.bana sabit fikirlerinle gel.üstüne oturacak yerim yok.kemerimin son deliği eskimiyor.yaşın kadar başımdan aşkınsın.sen bana sen olsam bana güvenmezdim gibi gayr-i ihtiyari bir şey söylemezdin.ne oldu sana çok mu içiyorsun..yoksa faverinlerin sayısı üçe mi çıktı.kadran neyin aksamıydı?
geçen gün aldığım derginin sayfalarını karıştırdım da bir şeyin üç katına çıkmasını istiyorsan onu kendisinden çıkarmalıymışsın.salakça bir söz diye düşünme.seni benden çıkarsam olur mu diye düşün.yerinde gelmeyen her salakça söz benim unutma..sana kaderden sonra bahsederim..iyi içerdi.bunu bil yeter şimdilik.
doktorun söylediği gibi yapıyorum ,salakça yaşıyorum..düşünme, takma yani yine düşünme , sebze tüket yani anladın işte sen.söyletme beni ben konuşkan biri değilim..hiç de beceremem konuşmayı.depresan etkisi sadece.
emin oldum yaşam kenarı süslenmiş bir masa evet içinden yana doğru kaymalarım var sadce.yedi günün sonunda yaratılan benim sensin o..biziz sizsiniz onlar.çarp beni yediyle hiçbir sene bölemeyeceksin emin ol.çocuğunu boğmuş anneler gözümde şimdi..bana senin cinnetin gerek üç günlüğüne.elbet failim bulunur ..
sevdana yasak koyan tüm harfleri reddediyorum şimdi..başımı sarsılan yanlarına yatırdım..sen siz ve onlar.
polise haber verdim..kurtaracak hepinizi....