- 1868 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Çok Uzakta Öyle Bir Yer
’çok uzakta öyle bir yer var,
o yerlerde mutluluk var’
Çok uzakta ama var biliyorum. Her notada çıkan ezgi ve her ezgideki ritim beni delirtiyor,
diyorum ki hep; bu karabasanlar neden yokluyor?
’...İnsanların yüzlerini göremiyorum,
boğazım düğüm düğüm çözemiyorum
istesende yardımına gelemiyorum...’
Bir okyanus büyüklüğünde, yedi kıtada, dört iklimde anlatacaklarım var, sorularım, cevaplarım, meraklarım, kaygılarım, özlemlerim ve hasretlerim birikti...
Beni özlemeyen dostlarımı bile özler oldum. Kalp kırıklıklarım çoktan boyumu aştı, vefasızlıkları, hep arayıp hiç sorulmamayı, kıskacında kaldığım kapanları ve daha nice nice ayrılıkları sindiremiyorum.
Ahh acılar, sonra zamansız ölümler ve insanların bu kadar çabuk yozlaşması...
Sevgileri bu kadar çabuk tüketmek için bu yarış! Yanan meşaleyi hep taşıma kaygısı... Yenilmeler, yanılgılar, yenilenme çabaları...
Allahım nedir bu iç çekişler, hevesler, kirlenmeler... Alabora oldu sevgiler ümitlerle birlikte. Hasret sarıyor, sarmalıyor, hiç bir söz teselli etmiyor...Mutluluk içinde mutsuz yarınlar, mutsuzluk içinde mutlu anılan dünler, kararsız günler, bu günler!
Özlemekten çok yoruldum, hiç özlemeyen gaddar, hain ve özlemeye tutsak ettiğim, özlemekten başka bir seçenek bırakmadığım/bırakılmadıklarımı...
Derin bir iç çekiş geçiyor içimden, tutamıyorum.
Ahh sevgiler... İmkansız muştuların gölgesinde, yarına bırakarak yitirdiğimiz zavallı sevgiler.
’Vermeye az bulduğumuz, yahut vakit bulamadığımız sevgiler.’
Kıyısından hızla uzaklaşırken, ardımıza dönüp bakmadığımız, her daim aklımızda merak, kaygı ve endişe uyandırdığından ötürü, geri dönüp sarılmak için can attığımız öksüz sevgiler. Kim bilir hangi kalplerin içine gizlendiler...
Bir denize varana, bir balık olana, bir oltaya takılana dek arayacağım, velhasıl her daim, anacağım.. Ben yine burada olacağım, arayacağım.
Taa ki bulana dek! İnandığım tüm sevgileri sınayacağım.
Hepimizde aynı gökyüzüne, aynı güneşe, aynı aya ve aynı yıldızlara bakıyorsak,
öyleyse hangimizin farkı var ki bir diğerinden ?
fulya...
YORUMLAR
Fulya CODAL
desteğiniz fazlasıyla onurlandırıyor beni...
saygılar...
Ahh sevgiler... İmkansız muştuların gölgesinde, yarına bırakarak yitirdiğimiz zavallı sevgiler.
’Vermeye az bulduğumuz, yahut vakit bulamadığımız sevgiler.’
ahhh iste bunun icin ben de yazmaya baslamistim.. ve tabii bir de daglara tirmanisa ...
onlar olmasa cildirridim ben................
....
SEVGİ ve SAYGI
Orhan Veli böyle demiş bir şiirinde ; Hava bedava , su bedava , yaşıyoruz bu dünyada bedava .
Sevgi de bedava . Lakin , yüreklerinde varsa verecekler dostlarım . Olmayan ne versin . Bir yerde satılmıyor da ! Alana da , verene de aşk olsun ...aşk olsun o yüreklere ...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL... AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR. MEVLANA
cok güzeldi yazin sevgili Fulya .....
kutluYorum..............
Sevgimle ...
Fulya CODAL
beni utandırıyorsunuz inanın.. bu güzel yorumlar karşısında şımarmamak ve mutlu olmamak işten bile değil inanın... :)
sevgiyle... ((: