Soygun
gecenin karanlığında bir araba hızlı bir şekilde ilerliyordu. nereye gittiği içinde kimlarin yer aldığı ve amaçları belli değildi. araba otoyoldan hızlı bir şekilde Ankara yönüne giderken aniden bolu sapagından ayrıldı. ve ilk benzin istasyonu önünde durdu.
içinde hiç hareket yoktu istasyonun uc noktasına ilerledi. istasyonda 2 3 araç benzin almaktaydılar. arabadan uzun boylu sıska ama tıraş olmamaış ve pasaklı tipli bir adam ındı araba geri vitese takıldı adam uzun siyah bir pardosu gıyıyordu. Pardesunun altında bir demir parlıyordu . adam seszice ağızındakı sıgarayı attı ve pompacının yanından benzin işletme burosuna girdi. Buroda kımse yoktu pompacı tek oldugundan gelen 2 -3 arabayla ugarasıyordu adamada cok dikkat etmemişti hani sonra dam sessizce cebinden bir bıcak çıkardı ve kamera kablosunu kesti. sonrada kasayı açtı.
içinde cok para yoktu kızdı ama pompacının hala fark etmemesinede sevindi.
sonra paraları cebine soktu . dukkandan cıktı pompacı o anda adama ne yapıyorsun diye seslendi işte o nada adam pardesu altındakı o silahı cekti insanlar ne oldugunu anlamamışlardı kı tetiğe dokundu ve heryer artık alev alevdi . Adam sırıtarak bakıyordu etrafa pompacı yediği kursunla orda duran benzin almış arabanın usutune fırlamış heryanı dağılmıştı. arabanın içinde bulunan kadın cığlıkl cığlıga bagrtıyordu. arkadaki araba alevlerin içinde içindekilerle beraber yanmakta idi adam pis bir keyifle sırıtarak arabaya yöneldi zaten geri vitesde olan araba adamı aldı ve hızla geldikleri gibi karanlıkta kayboldular. Jandarma ve polis geldiginde iş çoktan bitmişti. geriye sadece iki boş dumdum kovanı kalmıştı. Bu olayı çöaecek tek ip ucu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.