İstediğin gibi sevmemiş...!
Senin istediğin gibi sevmiyor olmam, seni sevmiyorum demek değil ki... Sevmenin bir şekli şemali, bir formatı yokki..Sevgi su gibi, içini doldurduğu yüreğin şeklini alıyor.. Yüreğimdeyse yerin öyle büyükki sen sadece yüreciğimi değil, nefes alan her bir hücremi dolduruyorsun sevgili....
Aynı anda bakmıyorsak birbirimize bu seni görmüyorum demek değil ki... Sevginin bakışları her zaman göz üstüne düşmeyebilir, çakışmayabilir... Gözlerimin bakmadığı zamanlarda ruhum görüyor seni ve sen belki de hiç bakışmadığımızı düşünüyorken aslında ruhumun göz hapsindesin sevgili...
Senin istediğin gibi davranmıyorsam bu seni önemsemiyorum demek değil ki... Sen şahit olmasanda aslında hep arkandayım, nefes kadar yakınım sana sevgili...
Birlikte zamanlarımız azaldıysa, bu paylaşımlarımız kalmadı demek değil ki... Hayat bazen es verir,araya molalar alır.. Aslında bu zamanlar tekrar güç toplamak için çok kıymetli.. Bunu böyle algılayabilmek önemli.. Biz senle yaşama gücü veren soluğumuzu paylaşıyoruz sevgili..
Şöyle bir arkana yaslan ve bak...
Sen ya da ben, bizim artık birbirimizden farkımız yokki.. Bizim gerçekte birbirimizden başka kimsemiz yokki...
Senin istediğin gibi ya da değil..
Bu yürek seni seviyor sevgili!....
_(Alıntı)_
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.