- 689 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bunu zaten biliyorsun..
Kulaklarına eğilip bir şeyler söyleme isteği sadece etrafımızdaki yaprakların bizi duymasını istemediğimdendi.
Emin olduğun her konu o kadar da doğru değil, diyor otep bir parçasında.eğilip soluma doğru bağırdığında aslında senden almak istediklerim değildi bunlar, bunu söylemeyi unutmuşum.yaşam savaşı veren her azılı yarım dünyalı bana senin nerenle konuştuğunu anlatıyordu.aslında ben seni hiç dinlemiyordum.yaptıklarım dejavu etkisiyleydi benim hiç suçum yok.ezbere konuşmamın tek nedeni buydu aslında.sana kayıtsız gibi görünmemin bir de içkili olmamla alakası hiç yok.aslında ben o dolmuşa hiç binmedim..parayı uzatan ben değildim.
yemişi kalmamış bir teranedir
istediğin yerde istediğin zaman görüşelim..belki sonra bir daha fırsat bulamayız,biliyorsun.inadına söylediğim tüm doğrularım yerden yukarıya doğru fırlatılmış bir fişektir.hızımı bulamama nedenim.
gücüne giden bir bütündük seninle. adımın ortasında çaresiz kalmıştın..hadi bak artık bir çaresine.istersen daha beter olabiliriz seninle..ilk ısırığı alınmış bir elmasın ya da.
közleri ellerini yakan bir tütsüdür
hadi bana doğrularını anlat dünden hazırım dinlemeye.yarası kabuk tutmuş komalık zamana yasak mı tuttuk.icara verdim seslerimi.iç dudaklarını son ana kadar.yarımı böldüm ellerinle belki bir ısırık almak istersin biraz.öyle sana hadi gel hayatı paylaşalım da demiyorum aslında.en zırva düşlerime sen gelmelisin biraz da.sana kaderi anlattığım an düne çıkamayacağımızı o da biliyordu gerçekte. masal başı işlerde çalşıyorum zamanım yok boş kalmaya belki saatimi geri almışımdır.içimden tuttuğum sayıları kustum yanlışlıkla.
yangında ilk kaybedilecekler listesine adımı yazdırdım.
unutmayın ha...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.