- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NİÇİN OYNUYORUZ..?
Bazen geçmişi düşündükçe yüreğim öfkeyle dolup taşıyor.. Düşünsene kalbim durgunluk içinde,varlığının boşluğunu doldurmak için namuslu bir insan gururundan başka hiçbir şeye sahip olmaksızın, hayatımın bütün anlarında sükuneti bozacak hiçbir heyecan duymadan, kısır zevkleri içine gömen o dürüst insan kuruntusuyla aynı yolu, aynı adımlarla, 35 sene dümdüz yürüdüğüm için kendimi mutlu sandığım anlarla geçirmişim...
Şimdi düşünüyorum da, o dürüst, namuslu insan kuruntusu ne aldatıcı şeymiş..Yaşamda öyle görünüp te, sürekli uyuduğumuz ve uyuttuğumuz o aşk uykusuyla asıl kendini aldatan zavallı bizler bu korkunç komedyayı niçin oynuyoruz..? Başkalarına dürüst bir görüntü çizerken,neden kendimize dürüst değiliz. Birilerini düşünürken neden kendimizi düşünmüyoruz ..?
Bazen yüreğime korkunç bir ürperti geliyor.."Yine ordasın..İşte tam karşımda..Ama kimin için..? Kime bu dökülen satırlar..? Benden başkası olabilirmi..?" düşünceleri bir an yüreğime baskı yapıyor..Sonra ben yine en güzelini düşünerek "biliyorum gelmesende hep benimleydin..Yüreğimin çatlayacak hale geldiği zamanlarda senin yüreğinde de aynı sızıların olduğunu, bana zarar vermemek adına benden kaçtığını biliyorum.." diyerek yüreğimin daha çok kanamasına izin vermiyorum..Bu gerçekten düşündüğüm gibiyse beni daha çok yaraladığını bir bilsen..Senden gelecek olan zarara ben razıyım.. Bu komedi bitsin istiyorum..İllede "gel" demiyorum..
Eğer varsan,eğer benimleysen burada olman bile yeter bana..Çok şeymi istiyorum bilmiyorum AMA sadece benimle olup olmadığını bilmek istiyorum..Ve ne yazıkki bu sorumun cevabını alamayacağımıda biliyorum..Ve bu soruyu sorma cesaretini de bulamıyorum kendimde..Belki gittiğimi düşünüyorsundur, oysa gitmedim..
Belki bu kadar kısa süre içerisinde tüm bu olanlar delilik, belki inanılması çok güç ama seni çok sevdim..Kimse AMA kimseler bunu değiştiremeyecek..Bu hep böyle kalacak..
Bu Yazı İlk Tanıştığımız Günün Anısına.. ( O Gün Bu Gündü..)
11 Ekim 2007
Suskunlarulkesi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.