- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOKTOR ÇOK KIZACAK...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
Dağ köylerinden birisi ağır hasta olmuş, apar topar 7-8 köylü arabaya atladıkları gibi hastayı şehre doktora getirmişler. Doktor hastayı muayene ettikten sonra fitil vermiş ’Anüs’üne sokacaksınız..’ demiş, köylüler köye dönmüş ama anüs’ün ne olduğunu herkese sormuşlar kimse bilememiş. Muhtara durumu iletmişler, oda bilememiş. İhtiyar Heyeti’ni toplamış, 2 saat tartışmışlar. İhtiyar Heyeti’de işin içinden çıkamamış,doktora sorulmasını tavsiye etmişler. İçlerinden birisini zar zor ikna etmişler, ikna edilen kişi utana sıkıla anüsü bulamadıklarını söylemiş. Doktor ’Makatına sokacaksınız..’ demiş, telefonu kapatan şahıs arkadaşlarına ’Makatına sokacaksınız.’ diyor demiş. Düşünmüşler taşınmışlar, makatın ne olduğunu anlayamamışlar. Sağa sola sormuşlar, bilen yok. Civar köylerin muhtarlarına telefon etmişler, kimse bilmiyor. Yine içlerinden birisini güç bela ikna edip doktora telefon etmişler makat’ın ne olduğunu sordurmuşlar, doktor ’Göt’üne sokacaksınız, göt’üne..’ demiş. Telefonu kapatan köylüye arkadaşları ’Ne dedi ?’ diye sormuşlar, köylü ’Valla, doktor çok kızdı. Göt’üne sokacaksınız..’ diyor demiş.
NOT.YUKARIDAKİ FOTOĞRAFTA GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR KERİM ÖZBEKLER (SAĞDA), 1-2-3 TEMMUZ 2010 TARİHLERİ ARASINDA YAPILAN AYŞE PASLANMAZ 6.KAPADOKYA ŞAİRLER ŞÖLENİ SIRASINDA TÜRKİYE İLİM VE EDEBİYAT ESERLERİ MESLEK BİRLİĞİ (İLESAM) GENEL BAŞKANI-YAZAR-ŞAİR M.NURİ PARMAKSIZ İLE BİRLİKTE NEVŞEHİR’DE GÖRÜLÜYORLAR.(FOTO.SABİT İNCE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.