BAYRAMLAR
Yıllardır, şöyle unutulmaz bir bayram yaşamadım.Yanımda eşimden başka kimsem yoksa...Anne yoksa, baba yoksa..Çoluk çocuk yoksa.Kardeşler,yeğenler,kuzenler başka şehirlerde iseler... Bayram gelmiş, NEYİME! Kan damlamıyor amma yüreğime,sızlıyor..
Sızım sızım sızlıyor hem.Hani bayramlıklarımızla yattığımız çocukluk yıllarımız vardı ya.NERDE O GÜNLER NERDE, diye şarkılar mırıldanıyorum bu Bayram gününde.Dostlar sağolsun :Telefonlar icat oldu.Bayramlar modernleşti .Nasılsın,iyi misin, iyi bayramlar.PEKİ KARDEŞİM...SİZE DE İYİ BAYRAMLAR. Ne demeliyim başka bilemiyorum. Çağa ayak uyduralım ki ... Gerilerde kalmayalım Bakın Yerimden kımıldamadan ,sizlerin bile
bayramını kutlaya biliyorum. BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN: ŞEKERİMİ POSTAYLA GÖNDEREBİLİRSİNİZ ... Nice bayramlara efendim ,sağlıkla erişiniz.
YORUMLAR
Selam...
Güler Hanım, yularıdaki yazınızı okudum. Kesinlikle ortak bir yanımız var...Size acizane küçük bir önerim lütfen saygısızlık olarak addetmeyin. Yazar: AyferTUNÇ kİTABIN ADI : Bir maniniz yoksa annemler sizlere gelcek.
Bu kitabı okudum ve siizn gibi geçmişe gömdüğümüz, güzel değerlerin anlatıldığı inanılmaz akıcı ve etkileyici bir kitap...Yazınız yürekten... Bu sizin asil bir insan olduğunuzu ve hala değerlerimizi korumaya davet ettiğinizin göstergesidir...Sevgiyle kalın...
Efendim; hayat pahalandı, halk da yoksullaştı? Nasıl kolonya alsın, nasıl misafir şekeri alsın, nasıl çocuğunu sokağa salsın; kıyafetler çok para!Parasızlıktan kaçtı tadı bayaramların:Sadece bayaramlar mı; hayır hayat kaydı elimizden, sabun köpüğü gibi akıp gidiyor.. HER GÜN BAYRAM YAPANLAR BELLİ !.
NİCE GÜZEL BAYRAMLARA !
Şaban Aktaş tarafından 7/10/2008 7:19:16 AM zamanında düzenlenmiştir.