SEVGİLİYE MEKTUP
MERABA SEVGİLİ GÖNÜL ÇİÇEĞİM
SÖZLERİME NASIL BAŞLAYACAĞIMI BEN DE BİLMİYORUM YADA NEREDEN BAŞLASAM ACABA SANA OLAN DUYGULARIMI ANLATMAYA .. SEVGİLİM BİLİYORSUN SANA OLAN SEVGİM KOCAMAN HANİ BİR ÇOCOĞA DERLER YA NEKADAR SEVERSİN DİYE BENİ O ÇUCUKTA O MAHSUNİYET İFADESİYLE KOLARINI AÇAR NAKADAR AÇILA BİLİRSE KENDİNİ ZORLAR VE ŞUKADAR SEVİYORUM DERYA İŞTE BEN O ÇOCUKLARIN MAHSUNİYETİYLE DİYORUM VE KOLARIMI AÇARAK SENİ ŞU KADAR SEVİYORUM ... NEDEN BUKADAR AZ BELKİ DERSİN ... DEMESENDE AKLINDA GEÇMİŞTİR AMA İNAN BUNA O MAHSUN SEVGİ ANLAYIŞI KOCA BİR SEVGİ YIĞINI ... ÖYLE DÜNYALARKADAR SENİ SEVİYORUM SÖZCÜĞÜNE BENZEMEZ O BİR ÇOCUK AŞK ANLAYIŞI BİLİRSİN SEVGİLİM ÇOCUKLAR MELEKTİR ... MELEKLERİN SEVDASI İSE SAF VE GERÇEKTİR EVET İŞTE BEN BÖYLE SEVDİM BİR ÇOCUK SEVDASIYLA ...
ADIMA ÇOK SÖZ SÖYLEDİLER BİLİYORUM SENİN TATLI KELİMELER DUYMAYA LAİK OLAN KULAKLARIN İŞİTMİŞTİR .. BAZEN SUÇLAMALAR YADA İYİ DUYGULAR BİLMİYORUM AMA SANA ŞUNU SÖYLEYE BİLİRİM BENİM SANA OLAN AŞKIM SAF VE LEKESİZ ... ÖZLEDİM SEVGİ KOKAN MANOLAYAM SENİ KÜSLÜĞE GELEMİYOR BENİM YÜREĞİM AKLIMIN HEP BİR KÖŞESİNDESİN ÇIKMIYORSUN VE ÇIKMANI İSTEMEM.. ANLA BENİ BU ZAYIF NOKTAMDA TUTMA GENÇLİĞİMİN ... SEVİYORUM DİYE HIRPALAMA SEVGİ DUYGULARIMI ... ACI BANA BENİM SAF ÇOCUKSU AŞKIMA ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.